יום שישי, 4 בספטמבר 2015

חגיגות 4 שנים לבלוג והגרלה

ביום שני לפני 4 שנים הגיח בלוגי לאויר העולם. שקט, צנוע, לא עושה הרבה רעש. מאז גדל, גם אני, ועכשיו התחיל גן טרום-טרום חובה.
לכבוד המאורע המשמח וכאות תודה לכם, קוראי היקרים והנאמנים, תיערך ההגרלה המסורתית והפרס - ממיטב תופיני הקוסמטיקה, לפנים, לשיער וגם לגוף:




מסיכת הזנה לשיער של amika - מגיעה עם ריח מעלף חושים.

אייליינר they're Real push-up liner - של benefit - בגודל מוקטן.

שפתון של Malu Wilz - בגוון ורוד עתיק מקסים.

מברשת לשפתון של No. 7 - כדי שיהיה לך קל למרוח את השפתון שבסעיף הקודם.

Gloss in love - של לנקום - בגוון pink pampille - ליפ גלוס ורוד מנצנץ מעט ויפהפה.

Sheer color tinted moisturizer של Stila - קרם פנים עם גוון בהיר מאוד, light 01.

Body scrub - של חב' Faran המשובחת. פילינג גוף פרי האהבה בצנצנת.

לק של Sephora - בגוון אדום כהה.

כך כיסינו הכל, מכף רגל ועד ראש.

ההרשמה פתוחה החל מהיום ועד ליום הולדתי, ב-24.9.

תנאים להשתתפות בהגרלה:
  • יש להירשם לבלוג (בצד ימין: "הירשם לבלוג זה") באופן ציבורי
  • יש ללחוץ על כפתור הלייק בדף הפייסבוק של הבלוג - לינק עדכון: מי שלא בפייסבוק לא חייב, כמובן. לא אמנע הנאה זו ממי שעושה בשכל...
  • יש לענות על השאלה בתגובה לפוסט זה: מה תאחלו לעצמכם לשנה החדשה?
ההגרלה תיערך בדרך הישנה והטובה של שליפת פתק מכובע, בנוכחות בנותי, שאחת מהן אף תזכה בכבוד לשלוף את הפתק הזוכה! 

מוזמנים להשתתף ולשתף!


שיהיה לכולם בהצלחה
שנת לימודים קלה ופוריה
והרבה נחת.



54 תגובות:

  1. אני מאחלת לעצמי להצליח בלימודים ולמצוא את הכיוון שלי, להיות שמחה ורגועה כל הזמן, ולהיות מוקפת באנשים טובים. מאוד מאוד אשמח לזכות בהגרלה שלך, כי אני יכולה בתור סטודנטית רק לשמוע על המוצרים האלה.
    מזל טוב ובהצלחה עם הבלוג!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ליטל יקרה!
      מאחלת לך את כל מה שאיחלת לעצמך ויותר.
      בהצלחה ♥

      מחק
  2. מאחלת לעצמי להצליח כמורה חדשה בתיכון :)
    מקווה שכל הסטודנטים שאני מלמדת יעברו במבחן הבגרות ( מתמטיקה) ויקבלו ציון גבוה :D
    בנוסף לכל, מקווה לזכות בהגרלה הזו ;)

    השבמחק
  3. מאחלת לעצמי לכבוד השנה החדשה הרבה ביטחון ותעוזה בהתחלות החדשות שלי, הגשמה עצמית- לשאוף תמיד גבוהה, להגשים ולמשש את כל השאיפות והחלומות שלי! לתת מעצמי לסביבה ולמשפחה ולעסוק בדברים שמשמחים אותי וגורמים לי טוב! שנה טובה ושמחה מלאה בהתחלות חדשות ואהבה!

    השבמחק
  4. ברכות לרגל חגיגות 4 השנים ובהצלחה לעוד שנים רבות :)
    מאחלת לעצמי לכבוד השנה החדשה , משהו די בנאלי : להיות בריאה ומאושרת ואני מאמינה שכל השאר יבוא מעצמו . אני מקווה שתהיה שנה בה אני אעשה דברים שאני אוהבת וארגיש מימוש עצמי וסיפוק .
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  5. מאחלת לעצמי בריאות, בריאות ובריאות

    השבמחק
  6. מזל טוב לבלוג השווה והצבעוני, תמשיכי להנעים את זמננו יקירה עם עוד פוסטים נהדרים לשנים הבאות ♥ את יודעת שאני כבר לא בפייסבוק ולכן איני יכולה ללייקק, כך שזה לשיקולך אם אני יכולה להשתתף בהגרלת התופינים השווים :-) בכל אופן אני מאחלת לעצמי לשנה החדשה להיות בריאה, שמחה ומאושרת, מסופקת, מוקפת באהבה של משפחתי היקרה והאהובה....ולך ניבה אני מאחלת שנה טובה ומתוקה, הגשמה עצמית וסיפוק, בריאות ופרנסה טובה, אושר, אהבה וכל טוב גם למשפחה ♥
    lidiazohar@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף לקבל כאלה מחמאות ממך!
      אני יודעת ולכן אעשה הקלה בנושא לטובת מי שאינו בפייסבוק (וכשהיית עשית...).
      מאחלת לך בחזרה שנה נהדרת, בריאות ואושר ♥

      מחק
    2. תודה יקירה ♥ חודש יום הולדת שמח ♥

      מחק
  7. מזל טוב ניבה לרגל חגיגת 4 שנים לבלוג :)
    מאחלת לעצמי הצלחה בחיים, בריאות, הגשמת חלומות קודמות, למצואר את הבן אדם שילווה אותי לאורך חיי.. ובריאות לכל העולם

    השבמחק
  8. מזל טוב לבלוג!
    מאחלת לעצמי בריאות טובה, אושר משפחתי, הנאה והצלחה.
    מיה
    m032830@gmail.com

    השבמחק
  9. מזל טווווווב יקירתי, הבלוג מדהים בעיניי ;)
    אשמח להשתתף בהגרלה המהממת :D
    מאחלת לעצמי בריאות, הצלחה, אושר ושלווה :)
    אוהבת אותך מותק <3

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה! איזה כייף שאת נהנית :)
      שיהיה לך בהצלחה ושנה נהדרת
      נשיקות ♥

      מחק
  10. מזל טוב! מאחלת לעצמי יותר זמן להספיק את כל הדברים שבשוטף אני לא מגיעה אליהם.
    noa_gadol@hotmail.com

    השבמחק
  11. מזל טוב! מאלחת לעצמי לשנה החדשה הרבה נחת, ושתעבור בקלות ויגיע כבר החופש ;)

    השבמחק
  12. מזל טוב כפול, ניבה יקרה, לבלוגולדת וכמובן ליומולדת הממשמש ובא ! :-)
    אני כבר עוקבת דרך המייל כבר מזה תקופה, תמיד נהנית לראות שילוב של פוסטים על אופנה, סטיילינג וגם טיפוח. נרשמתי עכשיו באופן ציבורי דרך גוגל בשם: MultiMiri100
    בפייסבוק אני כבר עם לייק, גם בשם: Miri Weiss

    לשנה החדשה אני מאחלת לעצמי בעיקר זוגיות - קודם כל שתגיע, וכמובן שתזכה להיות טובה, בריאה, מספקת, מצמיחה ומחשלת ברמה האישית.
    מעבר לזה, מאחלת לעצמי להגיע לקצת יותר מצבים של פרגון לעצמי, שהביטחון העצמי יזכה לנסוק קצת כלפי מעלה, שאפרגן לעצמי להתאפר הרבה יותר מהיום, שאוהב את זה בכל נימי נפשי... (אני מאמינה שאני די בדרך הטובה לשם)

    שתהיה שנה טובה, מוצלחת ומספקת לכולן! ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. איזו מקסימה את!
      הלוואי שהכל יתגשם עבורך.
      ובטח תיכף תידבקי בחיידק האיפור חחח...
      בהצלחה ושנה נהדרת ♥

      מחק
  13. מזל טוב ניבה היפה :)
    אני מאחלת לעצמי ולמשפחתי בריאות ושלווה נפשית.כמו כן, מאחלת לעצמי להגביר את הביטחון העצמי ולהצליח בקריירה :)
    מייל : noor.alden158@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה (מסמיקה בצד...)!
      שיהיה לך בהצלחה ושנה מקסימה

      מחק
  14. וואו, 4 שנים!!! מזל טוב מהממת!!

    השבמחק
  15. מזל טוב יקירתי !
    מאחלת לעצמי להגשים את חלומותי, לאהוב ולהתאהב, לעזור ולקבל תמיכה,לפנק ולהתפנק ;)
    שנה טובה יפיופה <3

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקרה!
      הלוואי שכל חלומותייך יתגשמו
      ושנה טובה :)

      מחק
  16. מזל טוב ושנה טובה! ♥
    אני מאחלת לעצמי לעשות רק מה שאני אוהבת ולמצוא אהבה :)
    מאחלת לך להגשים גם את חלומותייך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ושנה טובה!
      מאחלת לך להגשים את חלומותייך :)

      מחק
  17. מאחלת לעצמי להצליח בעבודה החדשה! בריאות,אושר ורק טוב! שנה טובה :)

    השבמחק
  18. מאחלת לי ולכולם שנה רגועה בלי דרמות, שנת שלום ואחווה. Ayalas1980@gmail.com

    השבמחק
  19. בהצלחה לכולן בהגרלה!!
    ולעצמי אני אאחל שתהיה לי שנה קלה בלימודים (שנה אחרונה בתואר), שנה של צמיחה ועשייה!!!!
    גם לך=)

    השבמחק
  20. איזו הגרלה שווה! מאחלת לך עוד שנים ארוכות ונהדרות עם הבלוג!

    מאחלת לעצמי השנה - שאוכל לקבל באהבה ובשלווה את כל המכשולים שיכול להיות וייקרו בדרכי.
    שאדע להשלים עם חוסר המושלמות שלי.
    שאדע לאהוב את עצמי בכל צורה.
    שאקבל בשלווה את הסובבים סביבי - גם אם הם לא בסטנדרטים שלי או פועלים בצורה אחרת ממני.
    ובעיקר - שאהיה מאושרת.

    בהצלחה לכולן!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף! תודה רבה!
      שתצליחי בכל אשר תפני
      בעיני את מושלמת ♥

      מחק
  21. מאחלת לעצמי שקט נפשי, שמחה ועשייה מבורכת
    nirit870@gmail.com

    השבמחק
  22. מזל טוב!
    לשנה החדשה אאחל לי בריאות ושלווה

    השבמחק
  23. לכבוד השנה החדשה אני מאחלת לעצמי הרבה בריאות,שמחה,הצלחה ושלווה :) שנה טובה! 3>
    Brehx999@walla.com

    השבמחק
  24. ביצעתי את כל השלבים :)
    אאחל לעצמי המון הצלחה בלימודיי, אושר ובריאות כי זה מה שהכי חשוב.
    האימייל שלי את את צריכה yuvalginz23@gmail.com

    השבמחק
  25. אוכל טוב, הגשמה אישית, זמן עם היקרים לי, להמשיך לעסוק בייבוא ובריאות :)

    השבמחק
  26. מאחלת לנו התאקלמות מהירה בדירה החדשה ובמקום החדש שעברנו אליו. אחרי החגים נהפוך להורים ואני מאחלת שהקטנטן יביא לנו המון אושר, שמחה ונחת לחיינו :)

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...