יום רביעי, 26 באוגוסט 2015

בוהו? שיק!

סגנון הבוהו-שיק או סיקסטיז או היפים וכו'-השם מתחלף אבל הסגנון נשאר פחות או יותר אותו הדבר: עליוניות קרושה, עם עדיפות לצבע לבן או קרם, חולצות רחבות רקומות, שרשראות ותיקי פרנזים, מכנסי ג'ינס רחבים/מתרחבים וכו'.
אני תמיד טוענת שלא צריך להיות קורבן אופנה ולאמץ כל טרנד וטרנד שמתדפק על דלתך, הכל צריך להיות במידה וכמובן רק אם זה מתאים ומסתדר, לכן אני לוקחת מכל סגנון מה שמתאים לי ושאני מתחברת אליו.
את העליונית הלבנה מצאתי ב-C&A בפראג. היא ארוכה ומסווה, למרות החורים המרובים, מעט מגרדת ופחות מתאימה לימים חמים כאלה, אלא אם כן אני לא יוצאת מהמזגן. עלתה ממש גרושים בסייל, משהו כמו 70 ש"ח.

לטעמי, עדיף ללבוש עליונית כזו מעל גופיה ולא מעל חולצה, ומאחר ומלאי הגופיות שלי אינו גדול, חיפשתי גופיה שלא "תאיים" על העליונית ותשאיר לה את הבמה. מצאתי אותה ב-TNT. עדינה, אם כי שקופה ולכן צריך גופיה למטה (עוד שכבה...) - אגב, המלצה חמה על הגופיות של TNT: הן די ארוכות, עשויות כותנה עם לייקרה כך שלא מזיעים בהן, עמידות מאוד בכביסות ולא יקרות.





המכנסיים נרכשו לאחרונה ברנואר, לפני שטסנו לחמסין ברומא. צבעם מיוחד-מעין ירקרק דהוי, באורך 3/4, מכילים לייקרה ולכן מאוד גמישים אך גם מחטבים.


הסנדלים האהובים עלי מביג טום. אני חורשת עליהם כבר כמה שנים והגיע הזמן להחליפם בחדשים...
הקלאץ' נרכש ממש לאחרונה ב-Dorothy Perkins. קלאץ' רך ועדין שמכיל ממש הרבה. 29.90 ש"ח בלבד ליד הקופה (אח, הקניות הספונטניות האלה). 

את הזר בחרה הגדולה. הבנות, כמוני, מקדימות טרנדים, וכבר לפני יותר משנה, עת היינו באמסטרדם, רכשו זרי פרחים לראש ב-Claire's. אחר כך העניין הזה תפס תאוצה וכל אחת בעולם החלה לחבוש זר פרחים ולהעלות תמונות לאינסטגרם. מאחר והגדולה משמשת לעת מצוא גם כסטייליסטית, הכריחה אותי לחבוש את הזר וזה מה שיצא.


אתם מעודכנים?


פייסבוק: ליחצו כאן


אינסטגרם: ליחצו כאן




2 comments:

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...