יום ראשון, 4 בינואר 2015

טימברלנד בכאילו

איני נמנית על חובבי הטבע, הטיולים, ההרים וכו', אבל זה לא מונע בעדי מלפתח קראש על נעלי טימברלנד הקלאסיות. מאוד חשקתי בוורודות. ואז הגעתי לחנות. במבצע הן עולות כמעט 700 ש"ח. סכום כזה אני מעדיפה להשקיע בדברים יותר חשובים, כמו חשמל לשבועיים, למשל. לכן המשכתי לחפש אופציה זולה יותר. מצאתי אותה בנעלי מרקו. מעולם לא קניתי שם נעליים לעצמי, אבל לגדולה קניתי בשנה שעברה מגפיים, וחוץ מזה בשביל 100 ש"ח היה כדאי.
החלטנו, הבנות הגדולות ואני, לארגן יום צילומים לכבוד הנעליים. לבשתי חולצה שחורה חדשה שקניתי ב-TNT. כבר כתבתי כמה אני אוהבת לקנות שם חולצות, וכעת גם הגדולות כבר מתלבשות על הנישה של בנות הנוער וגם להן אני קונה שם.
החולצה החדשה שלי עשויה פוליאסטר ברובה, בשילוב מעט לייקרה, גזרתה כגזרת סווטשירט אבל חגיגי: בחזית מרקם שונה, רך יותר, ובעל נצנוצים קלים והשרוולים באורך 3/4 עשויים לייקרה, כמו גם הגב.
הוספתי את ג'ינס הסקיני האהוב עלי מ-Next הלונדוני, עם קיפול קטן בקצה, ועליו חגורה צהבהבה של לה-טנט.
את השרשרת הזמנתי מ-Claire's. כתבתי על הרשת הזו בפוסט על אמסטרדם (לינק), ועכשיו כשקראתי שוב את הפוסט גיליתי שבזמנו, כשטסנו (לפני 7 חודשים), הם לא שלחו לישראל ועכשיו כן. אני קוראת לשרשרת "מגדלי עזריאלי" כי היא מורכבת מעיגול, משולש וריבוע. מקורי, הא?
יצאנו אתמול, יום שבת, להצטלם, ואפילו ביישוב שלנו מצאנו נוף מעט עירוני. איזה כייף! קצת משעמם לי להצטלם כל הזמן על רקע פרחים ושדות. כמובן שבאמצע תקף אותנו גשם איום, למרות שרוב הזמן היינו תחת מחסה, אבל גם היתה רוח חזקה, לכן חלק מהתמונות מעט מטושטשות ולא יציבות.
תודה לבנותי על הסטיילינג המשובח והצילומים בתנאי שטח קשים!



  

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...