יום שני, 12 בינואר 2015

קלמנטינה זה לא רק פרי

לפני מספר שבועות נסעתי עם הבכורה לקניון שרונים, שם התקיים יריד החלומות של נתנאלה-מעצבים ומעצבות מוכשרים הגיעו עם מרכולתם המעוצבת לעילא להראות ולהיראות וגם לספק לתאבי עיצוב ואופנה את רצונם.
כשהגענו לדוכן של נטע לידור-קלמנטינה-נזכרתי שראיתי את עיצוביה בפייסבוק ובאתר מרמלדה (לינק) והצבעוניות הרבה משכה אותי. גם הצבעוניות של נטע שלבשה שמלת פיות תחרתית.
ההתלבטות היתה קשה: תיק גב? תיק צד? קלאץ'? ובאיזה צבע? באיזו דוגמא? מזל שלקחתי את הבכורה שממש הכריחה אותי ללכת על אננסים. כן, הפרי הקייצי המתקתק. ואני לא מתחרטת לרגע. קיבלתי כבר המון מחמאות עליו ואני מאוד מרוצה ממנו.
התיק עשוי מבד סקאי, מיוצר בעבודת יד. צבעו אפרסקי-ניודי, בעל רצועת כתף המתחלקת לשתיים, בגב התיק כיס עם רוכסן, החלק הקדמי עשוי עץ ולו סגירת מגנט חזקה מאוד, בתוך התיק כיס נוסף עם רוכסן וכן תא לנייד. גודלו מצויין ומכיל כל מה שאני צריכה.
נטע מייצרת גם ילקוטים (לו הייתי בתיכון עכשיו!), ארנקים ותיקים מסוגים שונים ומיוחדים.

במסענו בשרונים הגענו לחנות ביג טום. כבר די הרבה זמן לא רכשתי משם, אבל מדי פעם אני מציצה. הפעם מצאתי מציאה אמיתית: ג'קט פוטר בגזרה של ג'קט אמיתי (יש לי כזה באדום), בצבע כחול, עם בטנת פסים שחור-לבן, ב-70 ש"ח!!! היה אחד ויחיד, מדדתי, התאים לי, אם כי די צמוד ולכן אי אפשר ללבוש מתחתיו בגד עבה, אבל כחול רויאל כמו שאני אוהבת וחתיכי.

ג'קט: ביג טום // חולצה: Winners, טורונטו // שרשרת: אי ביי // מכנסיים: Yoop //
ארנק: six, אמסטרדם // טבעת: ספרינג // תיק: קלמנטינה // נעליים: Couple of
ולשוס: תיק עגלה! כן, כמו שהולכים איתו לשוק, אבל מעוצב וחתיך. מצאתי באחד הדוכנים של היריד. מתלווה אלי למסעותי בקניון, בעיקר עם הבנות, שכן אז אני יודעת שאצא ברכוש רב, ובמקום לקרוע את הידיים עם עשרות שקיות-זורקת הכל לתוך העגלה וזהו.


תודו שהתיק להיט ובא לכם גם.






2 comments:

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...