יום ראשון, 7 בדצמבר 2014

Chanel Ma Belle-part 2

"האופנה מתיישנת, הסגנון - לעולם לא".
קוקו שאנל.
 
עיצוביה של קוקו שאנל סייעו לשחרור האישה: ממחוכים, מבדים עבים, צמודים וחונקים. המצאתה הגדולה היתה חליפת שלושת החלקים-חולצה רחבה, חצאית קפלים וג'קט המאופיין בכפתורים גדולים, אורכו מעט אחרי המתניים וגזרתו משוחררת.

חלקו השני של הפוסט אודות שאנל עוסק באופנה. לא מקורית, כמובן, בשביל זה אצטרך למכור את הבית ולא נראה לי שמשפחתי תעריך את זה, לכן מדובר רק על השראה.

כשהיינו ב-Primark ליד אמסטרדם, לכדו עיני המנוסות ג'קט ורדרד ויפהפה, שקצות שרווליו מקופלים ורואים את הבטנה המנוקדת מציצה החוצה. נזכרתי שאמא שלי תמיד אמרה לי שג'קט איכותי הוא ג'קט עם בטנה. לקחתי את היחיד שהיה במידה שלי וכמובן שהתאים פיקס. ואז כבר סגרו את החנות ולא הספקתי לקנות כלום אבל זה כבר סיפור אחר. הג'קט עשוי בד דקיק ונעים, מתאים לאביב או לקיץ בחדרים ממוזגים, בעל דשים ושני כיסים, וגזרתו-כגזרת הג'קט הידוע של שאנל:




 
 


ג'קט: Primark // חולצה: רנואר // שרשרת: Accessorize London //
מכנסיים: Old Navy // נעליים: Couple of 
 
ומעניין לעניין באותו עניין: ג'קט נוסף בגזרה זו נרכש ליום הולדתי ע"י אמי בסטודיו פשה, אם כי שרווליו קצרים-עד המרפקים. צבעו אבן עם פרינט אפור והבטנה שחורה, אורכו מעט אחרי המתניים ויש לו 2 חיקויי כיסים (איך קוראים לדבר הזה?). בנוסף לג'קט קנתה לי אמי חולצה ללא שרוולים, גם כן בסטודיו פשה, ולה צווארון עם ניטים יהלומים, וגזרתה מתנפנפת. הולמת ביותר נשים בהריון, במקרה שלי עלולה להשמין ולכן צירפתי שרשרת ארוכה שמצמידה את הנפנוף ואוחזת בו.

  
 


ג'קט וחולצה: סטודיו פשה // שרשרת וצמידים: שוק הכרמל //
מכנסיים: Tag woman // נעליים: קסטרו

בתי הבכורה הבחינה בקראש החדש ורכשה ליום הולדתי גם כן פריט בהשראת שאנל: עגילים! העגילים הזהובים צמודים לאוזן, וצורתם כצורת הלוגו של החברה-פעמיים האות C גב אל גב. כמה מקסים!
 
 
חסר רק תיק ואני מסודרת.
מי מתנדב?
 
 
 
 
 
 

2 comments:

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...