יום חמישי, 27 בנובמבר 2014

Chanel Ma Belle-part 1

"איש אינו צעיר אחרי גיל ארבעים, אך יש בכוחו להיות בעל הופעה שאין לעמוד בפניה בכל גיל."
קוקו שאנל.

 
עברתי את גיל ארבעים, וזה הזמן להתחיל לעלות מדרגה ביחסי עם איפור יוקרה. כך קרה שבזמן האחרון פיתחתי קראש לשאנל. זה התחיל כשטסנו לאמסטרדם לטיול בת מצווה של הגדולה. עברנו בדיוטי פרי ומאחר ולא היה לי זמן רב, הסתכלתי על הסמקים הקרמיים, בדקתי את הוורוד ביותר על הלחי, שילמתי והלכתי. אפילו לא ביקשתי שקית ודוגמיות של שאנל מהלחץ. בדרכי החוצה פתחתי את הקופסא וגיליתי שכיאות לחברה יוקרתית, הסומק מגיע בתוך נרתיק קטיפה שחור ומפואר. לא התפלאתי.
 
Le Blush Creme De Chanel - מס' 65 Affinite.
הסומק עלה $45 (כ-170 ש"ח), מכיל 2.5 גרם. צבעו פוקסיה מהמם והוא אכן חזק גם על הלחי, משום כך אני משתמשת במברשת pointed foundation brush של Real Techniques, אותה קניתי בלונדון בשנה שעברה, להנחת כמות קטנה על מרכז הלחי, ומשם מתחילה למרוח לצדדים, תחילה עם המברשת ואת הטאץ' הסופי עם האצבעות, למראה סמוק וטבעי. יש לשים לב לא למרוח כמות גדולה מדי וכן לטשטש היטב כדי לא להיראות כמו ליצן ורדרד. בקופסא השחורה, הקטנה והיוקרתית מראה פנימית, והידיים ממש מתרגשות לפתוח את המכסה ולהביט בסומק. לכן אני משתמשת בו רק בארועים חשובים. אבל יש דבר אחד שמעיב על ההתרגשות: העמידות. כן, כן, שאנל או לא, העמידות לא משהו. לכן מעל הסומק הקרמי אני אוהבת לפזר קצת מהסומק הלבבי של Too faced (לינק).






בחזרה לאמסטרדם. בהמשך לסומק, רציתי מייק אפ מעולה למסיבת בת המצווה. עשיתי תחקיר במלון בלילות (ותודה ל-WIFI), בהתחלה חשבתי על דיור ובסוף החלטתי להמשיך עם שאנל. בשדה התעופה אספתי את היורואים שקיבלתי כהחזר מע"מ ואצתי לדוכני הקוסמטיקה. הדיילת החביבה (שאגב, מאופרת בכבדות כמו רוב הדיילות בארץ) סייעה לי ואף איפרה אותי. ביקשתי מייק אפ שיתאים לעור הנוטה-ליבש שלי, ואכן התאימה לי מייק אפ עתיר לחות.

Vitalumiere-Fluide De Teint Eclat Source De Jeunesse (או באנגלית: Satin Smoothing Fluid Makeup), בגוון 20 Clair.
המייק אפ עלה 34 יורו, כ-160 ש"ח. מכיל 30 מ"ל ובעל מקדם הגנה SPF15, שזה לא הרבה במונחים ים-תיכוניים. המייק אפ מגיע בבקבוק זכוכית שקוף בעל מכסה שחור עם לוגו CC הידוע. הגוון שהותאם לי בשדה התעופה נראה בארץ קצת יותר צהבהב, ולכן אני מורחת כמות קטנה, מטשטשת היטב ומעל מפזרת פודרה של בובי בראון שמאירה ומבהירה את העור. המרקם סאטן, המגע חלקלק והספיגה טובה. גם כאן העמידות לא מזהירה, וזאת הבאסה ממוצרי יוקרה שכאלה. מזל שלא עלו ביוקר... הכיסוי בינוני ולכן מתאים לימים הטובים לעור.
הריח מעט מפריע כי הוא מתקתק וקצת מיושן, אבל זה עובר. סה"כ נעים ועתיר לחות, ועם פריימר טוב מחזיק מעמד יותר שעות.




וכך נראו המייק אפ והסומק עת התאפרתי לבת המצווה של הבכורה

ביקשתי מהדיילת הנחמדה בשדה התעופה דוגמיות, ולשמחתי נתנה לי בקבוקון בושם Chance וגם 3 דוגמיות קטנות של סרום יום, סרום לילה וסרום לסופ"ש, דבר מסוכן לכל הדעות, כי ניסיתי והכל מעולה וזה רק נתן לי חשק.

וכשיש חשק, קשה לעמוד בפני הפיתוי. לכן בדקתי באתרים השונים ולבסוף מצאתי ב-Strawberrynet את סרום הלילה הנחשק. עלה כ-300 ש"ח והמשלוח חינם. מכיל 50 מ"ל.
La Nuit De Chanel - הסרום היוקרתי ארוז בבקבוק מלבני שחור כולו, ולו משאבה בקצה להוצאת כמות מדודה. הסרום הינו חלק מסדרה של 3 סרומים: ליום, ללילה, ולסופהשבוע, כאשר יש המון זמן פנוי ואפשר להתמרח בו גם בבוקר וגם בלילה, יומיים ברציפות על מנת להגביר את התועלות (אלו הוראות השימוש שלו). הסרום לבן במרקם קרמי הנספג די מהר ומותיר את העור קטיפתי, נעים מאוד למגע ומוזן. למרות שהוא ללילה, לעתים אני מורחת אותו גם בבקרים יבשים במיוחד. הריח מעט חמצמץ ורענן. על הסרום רשום: recharge, ואכן לאחר המריחה העור מרגיש מוטען וגם מוזן.
באתר שאנל כתוב: הסרום מרגיע ומעניק לחות לעור כדי לעודד את ההתאוששות שלו בלילה. תמצית לבונה מרגיעה את העור, וחומצה היאלורונית מסייעת לשחזר את לחותו. עורך ייראה רך עם ההתעוררות.
וזה אכן כך.
אין לי מילים פרט ל: מושלם! או בצרפתית parfait.
 


ועם החשק בא התאבון... מזל שהיה לי יום הולדת. אהובי קנה לי את הבושם שרציתי:

Chance-Eau Fraiche - הכוונה ל"מים מתוקים", בעברית. מכיל 50 מ"ל, לא יודעת כמה האהוב שילם. בקבוק עגלגל ושקוף ובתוכו נוזל ירקרק ורענן. קוראי הבלוג הוותיקים זוכרים כי אני אוהבת בעיקר ריחות מתוקים, אבל בזמן האחרון אני מרחיבה אופקים ומרשה לעצמי לזלוג לריחות אחרים.
הבושם שייך לסדרת chance הכוללת שלושה ריחות פרשיים.
הניחוח מוגדר כחושני ועדין, למרות שבעיני זה לא הולך ביחד-חושני לא כ"כ עדין, בכל אופן הריח צעיר, רענן, אנרגטי, לימון וארז מורגשים בתחילה, ולאחר מכן יסמין, איריס ו-וויט מאסק. אני אוהבת את שינוי הניחוחות עד להתייצבותם הרגועה. הוכתר כאחד מהבשמים החגיגיים שלי.



ולמה זהו חלק ראשון של הפוסט?
תראו בחלק השני...





 

4 תגובות:

  1. הולם אותך השאנל, את מי לא? תתחדשי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי!
      שיהיה לך שבוע מקסים ♥

      מחק
  2. אחח שאנל...
    הסומק נראה מושלם! איזה גוון מקסים.
    אני מתה לנסות את המייקאפ

    השבמחק
    תשובות
    1. הסומק כמעט מושלם... חוץ מהעמידות, חחח :)
      מעניין אותי מה תחשבי על המייק אפ.
      שיהיה לך שבוע טוב מותק!

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...