יום חמישי, 29 במאי 2014

טיפוח השפתיים עפ"י סבוקלם ו-MUA

חברת סבוקלם הנפיקה מוצר חדש המיועד לטיפוח השפתיים - קרם שפתיים להפחתת קמטים ולהדגשת קווי המתאר, וגם שלחה לי אותו להתנסות.
הקרם מועשר בשמנים ותמציות צמחים, בהם שמן חוחובה וחמאת שיאה למניעת יובש, ויטמין E ודונליאלה להגנה מפני הרדיקלים החופשיים ולמניעת הזדקנות מוקדמת של העור.



מחיר: 81.5 ש"ח, 10 מ"ל.
אריזה: שפופרת ירקרקה, קרירה והיגיינית.
ריח ומרקם: שומני עד מימי, לא כבד על השפתיים, ריח צמחי למדי אך עדין ונעלם.
הוראות שימוש: יש למרוח על השפתיים ועל האזור סביבן כמות קטנה ולעסות בעדינות. 3 פעמים ביום או לפי הצורך. לאחר 2-3 דקות ניתן למשוח אודם רגיל על השפתיים.
ההבטחה: הפחתת קמטים והדגשת קווי המתאר. מעניק לשפתיים מראה מלא, חלק ותחום.
מבחן התוצאה: אני משתמשת בקרם כבר מספר שבועות. המריחה נעימה וקלה, אם כי הייתי מעדיפה שהפיה תהיה אפליקטורית ולא פתח קטן, על מנת להמנע משימוש באצבעות לצורך המריחה. הריח עדין ונעים ולא נשאר. אין תחושת דביקות וכובד כמקובל בתכשירים מסוג זה.
אציין כי חששתי תחילה להתנסות בקרם בגלל נסיונות מרים עם שפתוני יובש למיניהם (לינק לפוסט), אבל הקרם הזה עובד טוב אצלי ולא גרם לשום תגובה אלרגית, כך שאני ממשיכה וגם אמשיך להשתמש בו.
הקרם אכן נספג מהר וניתן למשוח עליו אודם בקלות, מרכך את השפתיים בנעימות ומותיר אותן חלקות. לגבי הפחתת ומניעת קמטים, טרם נתקלתי במוצר שעושה פעולות כאלה לחלוטין, אך מבחינה אופטית מראה השפתיים חלק יותר ומה שהכי חשוב-הן רכות ומוזנות, לא מיובשות.
כמו כל מוצרי סבוקלם, גם הקרם לא נוסה על בעלי חיים, מיוצר בארץ, והפעם מכיל דוגמית קרם BB (תמיד אני מתרגשת לגלות איזו דוגמית תחכה לי הפעם בקופסא).

ואחרי שטיפחנו את השפתיים נרצה להדגיש את היופי הזה. לכן רכשתי לי בלונדון מוצר מגניב מבית MUA או באריכות: Makeup Academy. החברה הצבעונית והכייפית הזו מנפיקה מוצרים זולים ביותר באיכות סבירה, לפי מה שקראתי. עד כה טרם התנסיתי ועתה אוכל לגבש דעתי, לפחות לגבי המוצר הזה: Lipstick trio-Scarlet. מדובר בקופסית עגולה ובה 3 קרמי שפתונים עגולים בגודל מטבע 10 אג', בצבעים: ורוד פוקסיה, ורוד בזוקה וורוד עתיק נוטה לקורל.
אלו ליפ-באלמים מבריקים כמו ליפ גלוס, לא מגובשים כמו שפתון רגיל. מחזיקים מעמד כחמש שעות ללא אכילה רבה ונעלמים בהדרגה. בתוך הקופסא הפתעה: אפליקטור דו-צדדי קטנצ'יק, לא נוח למריחה אבל בהחלט נוח לטאצ'אפ במהלך היום או ארוחת החג.
מחיר: 2.5 פאונד, כ-15 ש"ח, ל-6 גרם בסה"כ.
  


 ורוד פוקסיה (התחתון בתמונה האחרונה)
 ורוד בזוקה (העליון)
ורוד נוטה לקורל (האמצעי)

כחובבת ורוד שאני, הכי התחברתי לפוקסיה.
ואתם?

6 תגובות:

  1. הגלוסים פשוט מקסימים(כולם)!
    המחיר של הקרם שפתיים של סבוקלם לטעמי ממש מוגזם,גם ביחס לכמות וגם ביחס למה שהוא עושה.

    השבמחק
  2. היה לסבוקלם קרם שפתיים כזה לפני כמה שנים, גם נקרא lip perfector, ועלה הרבה פחות-בסביבות ה50 שקלים. הם הפסיקו לשווק אותו די מהר.האמת , עדיין נשאר לי ולא התקלקל...

    השבמחק
  3. נראה מעניין קרם השפתיים של סבו קאלם. בקשה קטנה - הייתי שמחה אם בסקירות הבאות תצלמי גם את גב קופסת המוצר כדי שנוכל לראות בבירור את כל המרכיבים (לשיקולך כמובן :-)
    הליפ באלמים של MUA מהממים עלייך ואת ממש יפה בתמונות. שבת נהדרת :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לידיה יקרה!
      צר לי שהפעם לא יצא לי לצלם את גב הקופסא, וכבר זרקתי אותה...
      תודה רבה על המחמאה ושיהיה לך שבוע מקסים :)

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...