יום ראשון, 25 במאי 2014

Amika: Love your hair

על חברת אמיקה שמעתי כבר די מזמן, ומאוד התרשמתי מצבעוניות המוצרים העליזה, המתעדכנת מדי עונה עם צבעים והדפסים שונים.
ליין מוצרי טיפוח השיער שלה כולל שמפו, קונדישינר, מסיכה, שמן, קרם ועוד. כולם לא נוסו על בעלי חיים. מיוצרים בישראל.
קיבלתי להתנסות מספר מוצרים המבוססים על פרי האובליפיכה-זהו פרי הגדל בערבות סיביר ועמיד לפיכך בתנאי מזג אויר קשים ותנאים סביבתיים קיצוניים. האובליפיכה מהווה מקור לאומגה 3, 6 ו-9 ועשיר בחומצת שומן ואומגה 7, כל אלה נחוצים לייצור קולגן המסייע בשמירה על עור, ציפורניים ושיער בריאים.
Sulfate free shampoo - שמפו אובליפיכה ללא מלחים וללא S.L.S - השמפו מיועד לשיער צבוע ויבש מאוד, מתאים לשיער שעבר תהליכים כימיים כמו צבע, החלקה, הבהרה ועוד. מועשר בשמן האובליפיכה ופרוטאין משי. מכיל חומרי הזנה ולחות מרוכזים.
מחיר: 100 ש"ח, 500 מ"ל.
אריזה: בקבוק שמנמן וגבוה עם משאבה. מאוד לטעמי, מאחר ויותר נוח ללחוץ על המשאבה על מנת להוציא שמפו, מאשר להפוך את הבקבוק וגם להסתכן בנפילתו על כף הרגל. אאוץ'! לחיצה אחת מספיקה לחפיפה. הבקבוק החום עטוף מדבקות צבעוניות עם עיטורי פרחים עליזים. כייף להסתכל עליו.
ריח ומרקם: כאן כבר התעלפתי. ריח מתקתק כמו שאני אוהבת. מרקם משיי ונעים.
הוראות שימוש: יש למרוח כמות נדיבה על שיער רטוב, להקציף היטב ולשטוף. לחזור על הפעולה לפי הצורך.
ההבטחה: מטפל וסוגר קצוות מפוצלים. שמן האובליפיכה פועל על סיבי השיער אפקטיבית הן מבחוץ והן מבפנים. פרוטאין משי מצפה את השערה בשכבה קריסטלית דקיקה, המעצימה את הברק הטבעי. פרוטאין המשי מעניק ריכוך עמוק ההופך כל סירוק ועיצוב שיער רטוב או יבש לקל, נוח, נעים ורך.
מבחן התוצאה: אני משתמשת בשמפו כבר יותר משבועיים. השיער שלי נוטה ליבש בגלל הצביעות ולעתים חסר חיות. כבר בשימוש הראשון השיער נראה יותר מבריק וחי. קל לסירוק (ואל תגידו: "בטח, יש לה שיער חלק, אז הוא קל לסירוק" בגלל שזה לא נכון. גם לשיער חלק יש קשרים וגם לו יש bad hair day כמעט כל יום, בגלל שהוא חלק). לאחר מספר שימושים השיער נראה יותר נפוח ומלא ופחות נופל, ואני אוהבת את זה. גם קצוות השיער, שתמיד היו יוצרים לי גל חיצוני שאני שונאת, התחילו להתכנס פנימה. מראה השיער בהחלט השתפר ונראה יותר בריא. צריך לשים לב שהשמפו לא מקציף ולכן אין טעם להוסיף עוד ועוד שמפו, זה רק מקשה עליו להשטף מהראש. בסך הכל שמפו נעים מאוד, ריחני כלבבי, מעניק טיפול מקצועי בשיער פגום. אין לי קצוות מפוצלים אז אני לא יודעת איך השמפו היה מגיב אליהם, אבל אני גם לא יודעת אם יש דרך אחרת לטפל בהם פרט לגזירתם.
משווק למספרות וסלונים בלבד.
Nourishing mask - מסיכת הזנה לשיער, מועשרת בשמן אובליפיכה.
מחיר: 90 ש"ח, 500 מ"ל.
אריזה: צנצנת פלסטיק עגולה גדולה.
ריח ומרקם: דומים לאלה של השמפו.
הוראות שימוש: יש לשטוף את השיער היטב ולמרוח בנדיבות בהתאם לכמות השיער. לעסות היטב עד לשורשי השיער ולהמתין 2-3 דקות. לשטוף היטב במים קרים.
ההבטחה: מעניק רכות עד עומק השורש ומחדש את השיער. אוטם קצוות מפוצלים, משפר את הברק והאלסטיות של השיער עד לשורש. טיפול עמוק, הגנה בפני נזקי היום יום, גמישות ושיקום השיער.
מבחן התוצאה: קצת קשה לי עם מסיכות בצנצנת, וכבר ניסיתי כמה - לא אוהבת את החפירה בחומר, הייתי מעדיפה ללחוץ על משאבה ולהוציא. אבל זאת אני. אהבתי את הריח, כמובן, וגם המרקם נעים. אני משתמשת במסיכה כשלוש פעמים בשבוע והשיער הופך רך, נעים וחלק עד מאוד, נטול קשרים, והריח מלווה אותי. 
 
Oil treatment - שמן לשיער-טיפולי, מועשר בשמן אובליפיכה ושמן ארגן. אנטי פריז ("שיער קופץ"), מבריק ומטפח. לכל סוגי השיער. לשימוש על שיער יבש או רטוב.
מחיר: 120 ש"ח, 100 מ"ל.
אריזה: בקבוק זכוכית חום שבראשו פקק פנימי ובו חור קטן ליציאת השמן, פקק מתכת.
ריח ומרקם: אותו הריח, מרקם שומני כמובן.
הוראות שימוש: יש למרוח מעט שמן על קצות האצבעות ולמרוח בצורה אחידה לאורך השיער.
ההבטחה: מזין ומחזק את השיער בתערובת של ויטמינים וחומרים מזינים. מתאים לשימוש לפני ואחרי עיצוב השיער. להשגת גימור חלק, מבריק וחסר קרזול.
מבחן התוצאה: אני אוהבת להשתמש בשמן לשיער לעיצובו ולמניעת "חשמל" המקפיץ אותו. השמן של אמיקה אינו מותיר שומניות בכפות הידיים לאחר השימוש כי נספג מהר, וזה מצא חן בעיני כי יש שמנים שכן מותירים שומניות ואז צריך לנגב עם מגבונים (כי לשטוף עם מים זה לא עובד, כידוע). אני משתמשת בכמות קטנה ומורחת על השכבה העליונה של השיער, לא קרוב מדי לקרקפת כדי לא לשמנה, וכן בקצוות כדי לעצבם. מעניק מראה מבריק אך לא שומני, מסודר ומרענן. אהבתי את הפקק הפנימי שמונע מכמות רבה של שמן רב לנזול החוצה.


לפרטים נוספים:
אתר - לינק
פייסבוק - לינק

כבר התנסיתם במוצרים של אמיקה?






2 comments:

  1. כפי שאמרתי בפייסבוק, המסיכה בגודל התנסות בשפורפרת לחיצה, הריח אכן נעים ובהחלט ישנה רכות ויותר נפח לשיער, חבל שחודש לאחר שהפסקתי את המנוי לגלוסי בוקס לא יצא לי להתנסות גם בשמן לשיער, שבהחלט יוצר רושם של שמן מקצועי לסידור וטיפול השיער ביום יום, בהחלט שישנם ימים רבים קשים לשיער חלק ועדין, השמפו לא מקציף בזכות היותו ללא חומרים sls ופראבנים, פעולת ההקצפה הינה אשליה אופטית, מאחר שהחומרים שמוסיפים ליצירת הקצפה לא רק שאינם תורמים לניקיון, אלא אף מזיקים לבריאות, במיוחד שאלו חומרים מזיקים ומסוכנים על המקציפים למיניהם. בהמשך כנראה אלך על המוצרים בגודל מלא, הצבעונית, הריח והאפקט של המסיכה להתנסות בהחלט יצר אצלי רושם לרצות להתנסות עוד... גם הפוסט שלך עשה לי חשק למוצרים. :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כדאי לך לנסות את השמן הוא בהחלט נעים לעבודה ולמגע, ומסדר יפה את השיער.
      חבל שאת המסיכות לא עושים בשפופרת לחיצה גם בגודל מלא חחח...
      תודה יקירתי על האינפוטים שלך תמיד!

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...