יום רביעי, 23 באוקטובר 2013

שחור או לבן, forever21

כבר כתבתי על מסעי הקצר בערבות forever21 (לינק), וכעת הגיעה תורה של החולצה השניה שקניתי שם.
חיפשתי חולצה לעבודה, שאפשר ליצור איתה מראה אלגנטי מחד וספורטיבי מאידך (ספורט-אלגנט, המושג המאוס הזה), ומצאתי: היא היתה תלויה על קולב, אפורה-שחורה, חלקה האחורי ארוך מהקדמי כמו שאני אוהבת, החלק הספורטיבי שבה הוא החזית האפורה שעשויה טריקו דקיק, החלק האלגנטי הוא הגב העשוי שיפון שחור ומתעגל בחלק התחתון, והשוס-מעטה תחרה שחור האופף את הכתפיים. אכן מעשה נסים-ספורט-אלגנט!
גם המחיר היה נוח, באיזור ה-70 ש"ח. לקחתי מיד פן לא תהיה עוד. לא מדדתי כמובן-כבר כתבתי על כך שאני שונאת למדוד בחנויות אלא אם חייבת-למשל מכנסיים. 
או-אז פניתי לחפש שרשרת מתאימה. רציתי שרשרת שחורה עם איזשהו טוויסט, שתיפול על החולצה ותשתלב עמה בלי לקחת את הפוקוס אבל שכן ירגישו בנוכחותה. כבד קצת המינוח הזה. ואז מצאתי אותה: 3 ראשי חץ הפוכים, שילוב של שחור וזהב כה-אלגנטי. גם השרשרת לא יצרה חור עמוק בתקציב-30 ש"ח בלבד.
יצרתי שני לוקים-האחד, שוב, ספורטיבי-אלגנטי: מכנסיים שחורים 7/8 מקסטרו. למכנסיים גזרה מהממת כמו שאני אוהבת-שני כיסים צמודים בצדדים, גובה נורמלי, גזרה ישרה המסתיימת כמה ס"מ מעל הקרסול. הבעיה היחידה היא הבד-הוא קולט כל סיב בסביבה! בהתחלה עוד הייתי מקפידה לאסוף את הסיבים מהמכנסיים עם מסקינגטייפ, עכשיו כבר התייאשתי. הוספתי נעלי סירה אפורות מוויגור, את השרשרת עם החצים, חגורה של קרן אטון ותיק תחרה לבן מאי-ביי וזהו.




 טבעת: קניתי אי שם בתקופת התיכון, לא זכור מהיכן // שעון: רוית לוי

  גב החולצה. נכון מקסים השילוב של התחרה?
שרשרת ראשי חץ

הלוק השני כבר יותר אלגנטי: שרשרת של יעל אוריאלי-דברים טובים, המוסיפה שיק מיוחד, ג'ינס לבן מזארה, נעלי עקב-גבוה מקסטרו ותיק עשוי חרוזים שחורים שקיבלתי בהשקה של Seche. אפילו החגורה הוחלפה לחגורה שחורה עם אבזם מוזהב-נקנתה באמה יחד עם שמלה.



 

אז מה אתם יותר: ספורט או אלגנט?
או ספורט-אלגנט?







9 תגובות:

  1. מקסימה ! מאוד אהבתי את שני הלוקים. אגב, עדיין לא יצא לי לבקר ברשת forever 21, האם הבדים והגימורים של הפריטים שם איכותיים או שאלה פריטים לעונה אחת ואח"כ לפח?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה לידיה יקרה! ולשאלתך-יש לי רק שתי חולצות משם, כיבסתי כל אחת כ-5 פעמים והן נראות מצויין. כדאי לבדוק בחנות את התפרים והגימורים בכל מקרה. סופ"ש מדהים שיהיה לך:)

      מחק
    2. תודה יקירה ! סוף שבוע מדהים גם לך :-)

      מחק
  2. אהבתי את הלוקים! המכנסיים מונחים עלייך מושלם, ואהבתי את האחורה של החולצה הראשונה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה פיצ'ה יקרה! שיהיה לך סופ"ש מהמם!

      מחק
  3. שילובים מנצחים ואכן מראה קז'ואלי של ספורט אלגנט, שמתאים ליום יום ובשדרוג קל גם לערב לארוע לא מחייב של פנאי עם חברים... אני חולת צבעי בסיס ויסוד, ככה שדעתי די משוחדת, אבל הפריטים של הלבוש ואיבזור הופכים את הלוק ליחודי ומגוון. נייס.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אני יודעת שאת אוהבת צבעי בסיס :) פעם גם אני לבשתי כל הזמן לבן-שחור-אפור אבל בשנים האחרונות התחלתי להכניס צבע, גם הבית שלי מאוד צבעוני וזה כייף.
      לפעמים צריך את השקט הזה של הצבעים.
      תודה דורין יקרה!

      מחק
  4. שני האאוטפיטים שיצרת מקסימים! אהבתי מאוד את החולצה ואת הטאצ' המגניב בכתפיים ובגב.

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...