יום שבת, 5 באוקטובר 2013

אין כמוני יש לי פוני!

לפי הכותרת אתם כבר מבינים שהסתפרתי.
אני נוהגת להסתפר בערך פעם בשנה. קיראו לזה עצלות, קיראו לזה חוסר עניין, קיראו לזה איך שתרצו-והכל יהיה נכון.
לא אוהבת להסתפר, לא אוהבת לחכות בתור, לא אוהבת לגלות יום אחרי שבלי הפן של הספר זה לא נראה אותו הדבר. פעם נהגתי לפתור את הבעיה בכך שפשוט גידלתי שיער. היה לי שיער מאוד ארוך. אבל עם השנים המבנה שלו משתנה, מבנה האישיות שלי גם כן משתנה וצריך לנקוט עמדה.
בשנה שעברה הסתפרתי לקראת חתונתו של אחי (לינק), והגיע הזמן להסתפר שוב.
אז קבעתי תור לספר השכונתי. הדרישה-שלי-היתה: קארה+פוני. האמת שרציתי פוני ושיער עד הכתפיים אבל מצבו כבר לא מזהיר אז נאלצתי לחתוך בבשר החי. אה, בשיער.
לקארה יש כמה יתרונות בולטים:
אפשר ל"שחק איתו" (שונאת את צמד המילים הזה, אבל זה נכון) - פזור, עם קשת, קוקו בלוף
השיער מתייבש מהר, גם בחורף
הלוק תמיד אופנתי
לא צריך פן וכד', בד"כ מסתדר מאליו (דגש על בד"כ)

אך יש גם כמה חסרונות:
השיער קצר מדי בשביל קוקו ובקיץ חם עם שיער על העורף
אצלי-תמיד צד ימין לא מסתדר כמו צד שמאל (זה מדהים! רק צד ימין ותמיד כשאני מסתפרת קארה)

גם לפוני יש יתרונות:
מסתיר קמטים במצח
אפשר להזיז אותו לשני הכיוונים או אפילו ל"העלים" אותו אם רוצים

וחסרונות:
דורש תחזוקה קבועה-מדי חודש בערך יש לגזרו

האמת, לא מצאתי עוד חסרון. המוצא הישר מתבקש לכתוב לי.

בטח כבר אין לכם סבלנות ואתם חייבים לראות את התספורת, אז קבלו כמה ורסיות:

מקדימה
 מהצד
 מאחורה. חיתוך ישר
מקדימה באור מלא
שרשרת: טופ טן // חולצה: פוקס

ועכשיו לקארה עם פוני הצידה (הספריי שהתזתי על הפוני החזיק מעמד בדיוק שתי שניות. עד שהגעתי להצטלם. לכן הפוני לא לגמרי הצידה; ואתם בטח רואים שצד ימין לא הסתדר. הצטלמתי כמה ימים אחרי התספורת):
 קארה עם קשת:
קשת: קאלה // שרשרת: חנות בפ"ת (לדעתי כבר לא קיימת. השרשרת בת 20 בערך) // 
חולצה: ירושה.
אם תסתכלו טוב, תוכלו לראות את העגיל החדש שלי 

 קארה עם קוקו בלוף (באדיבות בתי הבכורה):


הולכת לחשוב על עוד תסרוקות...
שבוע טוב!


14 תגובות:

  1. וואוו! תספורת מאוד מחמיאה לתווי פנייך :) מאוד אהבתי את החצי קוקו האחורי ובכללי הלוקים שיצרת יפים ונעימים,

    השבמחק
  2. תספורת מהממת. הולמת אותך. ואת השרשרת... זוכרת היטב

    השבמחק
    תשובות
    1. עכשיו סקרנת אותי... אנונימית!
      תודה :)

      מחק
  3. תתחדשי בובה!
    ממש ממש אהבתי. הקארה והפוני פשוט מחמיאים לך!!
    תיהני מהתספורת החדשה יפתי :-)
    נשיקות ושבוע מקסים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ורד מקסימה!
      נשיקות והמשך שבוע מהמם

      מחק
  4. כל כך נוח ובתיזמון מעולה של המזג אויר שהתחיל להתקרר. הכי יפה לך קארה ופוני וגוונים ערמוניים אדמוניים וכאלה. תתחדשי ותהני. :D

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, התזמון טוב, מצד שני שכחתי לכתוב שבחורף קר בעורף חחח...
      אבל בשביל זה יש צעיפים.
      תודה רבה בובה♥

      מחק
  5. הפוני הולם אותך סופר דופר יקירה, אני על גבול הלא מבינה איך הסתובבת עם כל תספורת אחרת - היא פשוט נועדה עבורך!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה שפנפנה יקרה!
      למעשה שנים רבות כן הסתובבתי עם התספורת הזו, פשוט הייתי הרבה יותר צעירה, ועתה חזרתי אליה :)

      מחק
  6. ניבה מהממת ! יופי של תספורת. אני מאוד אוהבת את הסגנון של הקארה עם הפוני וגם לי היתה תספורת כזאת בעבר (כשהייתי רזה יותר...10ק"ג פחות :-) מחמיא לך מאוד, שבוע נפלא שיהיה ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה לידיה יקרה!
      שיהיה לך שבוע מקסים ♥

      מחק
  7. אהבתי מאוד, התספורת מחמיאה לך מאוד!

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...