יום רביעי, 16 באוקטובר 2013

סתיו-חורף 2014 ב-S. Wear

כבר סתיו עכשיו ורשת S. wear ערכה את הפרזנטציה העונתית להשקת מראה הסתיו-חורף.

כבר כתבתי (לינק ולינק) על הבדים האיכותיים והנעימים בהם משתמשים בחברה, על הנוחות בלבישה, שלא לומר בספורט-לו הייתי עושה-ועל הצבעוניות הרבה.

גם בעונה הקרובה הצבעוניות מככבת-החל מצבעוניות מונוכרומטית של אפור, כחול, שחור, לבן ושמנת על גוניהם השונים, המשך בצבעוניות למתקדמים-גוני אדום עד כתום, ירוק, ורוד, סגול ועוד, וגם הדפסים של פרחים צבעוניים ועליזים, נמרים גם כן צבעוניים (אפילו בשילוב ורוד!), וכלה בדפוסי משבצות, כוכבים ועוד.
וחידוש מרענן וחשוב – חל שינוי חד בנושא המחירים, שהחל כבר בקיץ וממשיך עתה – הרשת הורידה מחיריהם של 5 פרטי must have הכוללים קפוצ'ונים, סווטשירטים, מכנסי פוטר וחולצות. המחירים מעתה–54 עד 188 ₪. הורדת המחיר לא פגעה באיכות הבדים וישנם גם חידושים בתחום הזה-בדים חדשים המיוצרים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר-בד כותנה "סלאב" שעשוי 100% כותנה באיכות הגבוהה ביותר, ובד המשלב שטיפת שמן, גם הוא עשוי 100% כותנה.

יש לי מכנסי פוטר (פעם התעמלתי אירובי, ל-5 שניות בערך), ארוכים וקצרים, וכן גופיות של החברה כבר מספר שנים וצורת הבד לא השתנתה כלל, לא נוצרו "כדוריות" מעצבנות, הצבע לא דהה והנעימות נותרה כפי שהיא. אין כמו ללבוש מכנסי פוטר נעימים ורכים כשמגיעים הביתה מיום עבודה. גם לבנות אני קונה (לקטנה עוד לא, מחכה שתגיע למידה המתאימה-ואני קוראת מכאן לקברניטי החברה: גם לתינוקות מגיע! או לפחות מגיל שנתיים).


מאחר ואין כמו מראה עיניים, הביטו בעצמכם:
מכנסיים "נוזלים" בדוגמאות מנומרות-צבעוניות, נקודות, פסים ועוד

 
גופיות מנומרות, מנוקדות, מפוספסות ועוד

קפוצ'ונים עם פסים רחבים. הייתי מאמצת לי

מראה השכבות עם חולצת אריג שחורה (קיימת ונמכרת כבר 10 שנים בהצלחה רבה!), 
חולצת בסיס לבנה עם כפתורים וצעיף שמנת

מראה שכבות נוסף עם קפוצ'ון דקיק לבן, מתחתיו חולצה שחורה 
ושני צעיפים ארוכים באפור-לבן.
אני דווקא הייתי שוברת עם קצת צבע...

דוגמת הרצועות בגב חזרה אלינו מהקיץ בגרסה ארוכה.
פסים, נקודות, צורות גיאומטריות ומנומר

ללשכתי! בכל הצבעים!


שיהיה לכם חורף רך ונעים!





2 comments:

  1. כותנה טבעית, כבר מעיד על איכות ואמינות, אני נמשכת לצבעי הבייסיק, נו מה לעשות אני שמרנית, במיוחד בחורף. ירידת מחירים תמיד משמח לקרוא, במיוחד שהבדים והתפירה נעשים בעבודה טובה.

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת עבודה טובה נעשית שם. אני מרוצה.
      וירידת מחירים זה תמיד טוב :)
      תודה דורין

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...