יום ראשון, 23 ביוני 2013

אמה, אילת ואי-ביי גם

רשת חצי חינם עורכת מדי מספר חודשים מבצע ומחלקת לקונים מעל סכום מסויים שוברים לחנויות אופנה נבחרות בקניון שרונים. כשקיבלתי את השובר ידעתי היכן ארצה לממש אותו.
אתם כבר יודעים עד כמה אני אוהבת את רשת אמה (כבר כתבתי הרבה פוסטים-אתם מוזמנים לחפש בתוויות למטה). מיד אצתי לחנות והתחלתי לעבור בגד בגד, וגם נעליים, תיקים ואביזרים. ההתלבטות היתה קשה. אחרי חצי שעה נותרתי עם שתי בחירות אחרונות ביד: חולצה בשם לואי וטוניקה בשם לואי. מיד נזכרתי שלפני כחצי שנה, במבצע הקודם, בחרתי בלואי אחר-סריג שחור עם צווארון תחרה מלכותי, אותו לבשתי לראיון הבלעדי עם Lorenzo Villoresi (לינק).
לבסוף בחרתי בחולצה האפרסקית היפהפיה. כל כך אוהבת את הסגנון הזה של השיפון המסתלסל, אני קוראת לסלסולים "רפרפות" כי היד מרפרפת עליהן בלי יכולת להפסיק.
כמובן שהיתה רק חולצה אחת כזו בחנות. היו גם בצבעים אחרים כמו כחול רויאל (די התפתיתי אבל בסוף לא). מדדתי והתאים בול. מיד לקחתי.

עד כאן החלק של אמה. ונעבור לאילת. לא קניתי שם הרבה דברים (אהובי קנה לי שרשרת פנינה-לינק), הגעתי מוכוונת מטרה: מכנסיים בהירים וסנדלים לבנים. ואת שתי המטרות הגשמתי.
בחנות Yoop מצאתי את המכנסיים שרציתי: צמודים אך לא סקיני (כלומר, לא צמודים לכל אורך המכנסיים-אני לא משתגעת על הגזרה), בצבע חאקי כמו בצופים, בעלי שני כפתורים, רוכסן וכיסים. אני מעדיפה מכנסיים עם כיסים מאחורה וכאן לא היו, אבל הבד הגמיש עושה את העבודה. מצאתי זוג אחד בלבד בצבע הזה והוא היה מעט לוחץ. מכיוון וידעתי מנסיון שמכנסיים מהסוג הזה מתרחבים החלטתי לקחת אותם בכל זאת. ואכן הם מתאימים מצויין ומאוד נוחים.

כיוונתי את עצמי ל-Nine West לטובת הסנדלים. כל שנה כשאנחנו נוסעים לאילת אני שומרת את הגיפט קארד שבעלי מקבל מהעבודה בחג לפני (תלוי מתי נוסעים-אחרי ראש השנה או פסח), ואיכשהו תמיד יש 30% הנחה על סנדלים בחנות כשאני מגיעה לשם-קארמה טובה או לא?. כך גם הפעם-את הסנדלים "סימנתי" לי כבר זמן מה לפני כן, בסניף אחר, וכך ידעתי מה אני רוצה: סנדלים לבנים על עקבים גבוהים ונוחים. סנדלים לבנים נראים יפהפיים על כל רגל-גם לבנה וגם כהה, ואפילו על כפות רגליי המאוד לבנות הם נראים מצויין וזוהרים ביופיים.

ועכשיו התיק: חיפשתי תיק לבן או ניוד כבר זמן מה. ראיתי באלדו כבר די מזמן תיק כזה, בשני הגוונים, גדול מאוד כך שכל הבית ייכנס בנוחות ועטוף בתחרה. מאוד חשקתי בו אך לא קניתי בגלל שתי סיבות: א. המחיר-350 ש"ח נראה לי מוגזם לחלוטין. ב. הגימור הפנימי לא היה יפה-הבד שבתוך התיק לא התאים לתיק ולא היה תפור טוב. ולי זה חשוב לא פחות מהחלק החיצוני. שמרתי לי בראש את האימג' והתחלתי לחפש במקומות אחרים. נתקלתי באתר כלשהו ברשת בתיק זהה, ושם עלה כ-190 ש"ח. עדיין לא וויתרתי, משהו בלב אמר לי לחפש באי-ביי. מזמן לא הזמנתי משהו שם. אז הקשתי: white lace bag ו... בינגו! מיד עלתה תמונת התיק. כאן הוא עלה כ-62 ש"ח בלבד!!! לא חשבתי פעמיים והזמנתי. אני בטוחה שגם בחורה בעוצר קניות היתה מזמינה את התיק. קיבלתי אותו אחרי שבוע. התיק היה בדיוק מה שרציתי: גדול, בעל שתי ידיות לאחיזה ורצועה ארוכה לתליה על הכתף, עם 2 תאים פנימיים וגם כיס פנימי וכיס חיצוני, רוכסנים מוזהבים, ובד פנימי בהיר עם עיגולים חומים גדולים. מה צריך יותר מזה? 

ועכשיו הכל ביחד: 
כך התלבשתי למסיבת יום ההולדת של בתי הבכורה. האיפור עדין וטבעי, הלקים גם
 (בזמן האחרון אני חוזרת לגוונים טבעיים ולא צבעוניים כמו בחורף. קצת שקט)



חולצה: אמה // מכנסיים: Yoop // סנדלים: Nine West //
 תיק: אי-ביי // צמיד: מתנה לחתונה מהורי האהוב //
טבעת: היתה עגיל והפכתי לטבעת Accessorize London //
לקים: Chic כפות ידיים-מס' 406, כפות רגליים-מס' 265
הקאפקייקס-קושטו ע"י הגדולות















6 תגובות:

  1. תתחדשי על הכל יקירתי!
    ממש אהבתי איך שהמכנס יושב עלייך. מהמם!!!
    וכמובן מזל טוב לבכורה :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על כל האיחולים והמחמאות♥

      מחק
  2. יפה ועדין
    בדיוק כמו שאני אוהבת!

    השבמחק
  3. לוק מהמם ומתאים לך כל כך, רומנטי כזה. ואת יפה ואלגנטית. המון מזל טוב ! סופ"ש נפלא שיהיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה לידיה מקסימה!
      שיהיה לך סופ"ש מקסים♥

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...