יום שבת, 15 ביוני 2013

אילת 2013

גם השנה נסענו לאילת לנופש השנתי שלנו, והפעם אחותי ומשפחתה הצטרפו אלינו. זה היה בשבוע בו התחלתי לעבוד (כן, כן, עבודה חדשה וקבועה) והשמחה היתה כפולה. הצטיידנו בסרטי DVD לגדולות, משחקים בשביל הקטנה ויצאנו. בדרך עברנו במצפה רמון לביקור בחברת פארן (לינק). הגענו לאילת אחרי הצהרים עייפים ומוכנים לבילויים.
אך לפני הבילויים יש לי מסורת כשאני מגיעה למלון: קודם כל לפרוק את התיקים ולראות שלא שכחתי כלום. כמעט אף פעם אני לא שוכחת. האמת שזה יותר בשביל לארגן הכל (חולת סדר וארגון שכמוני). ככה נראים מוצרי הטיפוח על המדף בחדר האמבטיה:
הייתי חייבת לצלם את הכיור כדי שתראו פרופורציות. אני אוהבת לקחת מוצרים מוקטנים. אני עוד יותר אוהבת כשהם נגמרים ואני מתחילה חדשים. ותמיד יש חדשים.
פוסט אודות אריזה לנסיעה תוכלו לקרוא כאן (לינק).

מימין לשמאל: דאודורנט גרנייה קטן, שפופרת דאודורנט קרם אנה לוטן, סרום לשיער נטורל פורמולה,
קרם גוף ובושם Flowerbomb של Viktor&Rolf, ערכת 3 השלבים של קליניק *

מימין לשמאל: תיק איפור ובו שלל דוגמיות של קרמים לעיניים ולפנים, סרומים, מסכות, BB,
וגם עפרונות איפור, מברשות ומסקרה, ליד התיק קרם הגנה לפנים של ד"ר פישר,
ערכת איפור של ספורה ובה צלליות, ליפגלוסים, סמקים, ברונזרים ופודרות,
פודרה בתפזורת של סמאשבוקס כולל מברשת קבוקי קטנה, קרם רגליים של פארן *

תיק האיפור-מבט מקרוב ומבפנים

* עדכון: תוכלו לקרוא פוסטים על המוצרים המופיעים כאן אם תחפשו בתוויות שלמטה.

בערב נסענו לקניון החדש-האייס מול-שניחן בתמהיל חנויות מוזר: יוקרתי מצד אחד (אברקרומבי אנד פיץ' ו-factory54 וכיו"ב) ומצד שני רשתות מקומיות שונות אך למשל פוקס ילדים ללא פוקס נשים וגברים. גם בעניין החניה יש בעיה-סידור החניה מוזר מאוד וגם אין מספיק מקומות לקניון ענקי שכזה. לפחות יש הופעות בערב-חצוצרן מנגן על רחבת הקרח, עליה ניתן להחליק, פעלולנית מתעופפת באויר ועוד ועוד.
למחרת נסענו למצפה התת ימי. לדעתי המקום צריך קצת עדכונים לשנת 2013, הוא נראה מאוד מיושן ולא מתוחזק כראוי למעמדו. גם השלטים כתובים בפונט מיושן ולא מושך.
 דג זוהר בחושך
אלמוגים. נראים כמו כפות ידיים כרותות. קריפי משהו

גם את קניון מול הים לא הזנחנו וקפצנו לבקר. חלק מהנסיעה לאילת כרוך בשופינג הכרחי, גם ובעיקר לבנות (אחרי שבמשך שלושה חודשים לפני הנסיעה, על כל דבר שהן מבקשות אני אומרת להן-נקנה באילת). כאן אני במלון יושבת על כס המלכות לפני היציאה.
גופיה: אינטימה // שרשרת: קסטרו // סקיני: זארה
נעליים: Nine West // תיק: מתנה מהורי אהובי, מטורונטו

את הדוכנים בטיילת לא הזנחנו והבנות קנו משקפי שמש וכובעי פדורה מדליקים.
 לבכורה: כובע בוורוד פוקסיה ומשקפי שמש עם מסגרת מראה
לאמצעית: כובע כתום ומשקפי שמש עם מסגרת בירוק נאון

גם החלק הקולינרי בעניין לא הוזנח. הבנות צילמו חלק פצפון מהקינוחים בהם הלעטתי את עצמי. מתביישת לספר לכם כמה קינוחים אכלתי בכל ארוחה. כן, גם בבוקר.

מרנג ומרשמלו מצופים שוקולד

פחזנית עם קצפת ודובדבן

המשך יבוא...

8 תגובות:

1. נראה שעשיתם חיים. מחכה לפוסט ההמשך!
    ושוב אנחנו בצירופי מקרים, אני קוראת את הפוסט הזה מחדר המלון שלנו באילת!! כן, כן. אנחנו בדיוק כאן עכשיו. אבל לבד! נטולי ילדים :P
    נשיקות ושבוע מקסים דארלינג :-)

1. איזה כייף!
      תעשו חיים:)
      כנראה שחיינו שלובים זה בזה...
      נשיקות ובילוי נעים

מחק
  2. נשמע שהיה לכם טיול מעולה! אני כל שנה נוסעת לאילת באוקטובר (חם מדי לפני) ות'אמת שנורא קיוויתי לעצור בפארן בדרך ;-)
    אני בניגוד אליכם מדלגת על הקניונים וקופצת ישר לים, רצוי בשמורת טבע חוף אלמוג, ולא יוצאת משם כל החופשה. עם ילדים זה בטח לא יתאפשר =D המפלצות האלו חושבות שקניון זה הבילוי האולטימטיבי שלא רואה את הים המדהים ממטר (אני לוקחת כאן סיכון שהדעה שלי חריגה, אני יודעת. נא לא לסקול לכיוון הפרצוף)
    מחכה להמשך =)

תשובות
    1. היה באמת כייף. אנחנו נוסעים כל שנה-לפעמים בתחילת הקיץ ולפעמים בסופו. פעם היינו במרץ אבל המים קרים מדי:)
      הבנות דווקא אוהבות ים ובריכה והן היו עם בעלי-אני לא סובלת אז כשמתאפשר אני לא באה.
      לא סוקלת אף אחד...

מחק
  3. אני טובעת בים דוגמיות ותמיד נזכרת בהן לפני נסיעות. אין ספק שהן שימושיות מאוד (אלו שלא פג תוקפן, כמובן...)

1. חחח...:)
      אני אוהבת לשמור אותן לנסיעות, גם קצרות.
      לדעתי אם הן סגורות ובחושך הן יכולות להחזיק מעמד הרבה זמן.
      מקסימום משתמשים בהן ביום יום.

מחק
  4. איזה כיף. אני גם כמוך מנסה לנצל את החופשות לשימוש בכל הדוגמיות והמוצרים הקטנים, ועל הדרך להתאהב או לסלוד ממוצרים חדשים :)

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...