יום חמישי, 14 בפברואר 2013

אביב 2013 עפ"י בובי בראון

בובי בראון, אמנית האיפור האמריקאית, הקימה חברה לייצור מוצרי איפור וטיפוח בגישה הדוגלת במראה טבעי ולא מלאכותי: "איפור הוא דרך עבור אישה להיראות ולהרגיש כמו עצמה, אך יפה יותר ומלאת ביטחון".
החברה תקעה יתד ראשון בקניון רמת אביב, לפני כשנה, ובקרוב מאוד תפתח סניף חדש באילת (אם אתם מכירים מאפרים-הם ישמחו לשמוע).
אדוארדו פריירה, מאפר הבית, הגיע לארצנו הקטנטונת לכבוד השקת קולקציית האביב, והפעם בסימן גוונים משמחים, מאירים וחגיגיים.
אדוארדו המקסים הדגים על קארין היפהפיה איפור טבעי קליל ועדין. לדבריו, ואני מסכימה איתו, בקיץ הישראלי ה"חמים" (שלא לומר אש), ישנה חשיבות רבה לעמידות-כמובן, למראה לא מסיכתי, מראה קליל, טבעי, צבעים המתמזגים בעור.
אדוארדו הציג מוצרים חדשים, כמו מייק אפ באריזת קומפקט המכיל פולימרים טבעיים ולא יוצר הברקות, והכי חשוב-אפשר להכנס איתו לבריכה. זהו oil-free foundation המכיל פולימרים טבעיים וסיליקה הסופחת את השומן, ואינו יוצר הברקות. מחזיק מעמד 12 שעות. מכיל ספוגית ומראה-לטאצ'אפים. את המייק אפ ניתן למרוח עם המברשת החדשה והרכה עד בלי די, לכיסוי מלא. בארץ יושק המייק-אפ באפריל.
מעל מניחים ברונזר המחקה את מראה ה-sun kissed - יען כי הרגע הייתי בחוץ ונחשפתי לשמש-על הלחיים מלמעלה למטה ולערבב, על המצח, האף, הסנטר והצוואר.
הסומק הוא ורוד-pink lilac-צריך לחייך מול המראה ולהניח על הנקודה הגבוהה של הלחי ולמטה. אדוארדו אמר משפט שמצא חן בעיני: הסתכלו על הילדים שלכם כשהם חוזרים הביתה, באיזה צבע הלחיים שלהם? ורוד, נכון? זה הצבע של סומק טבעי.
לאחר מכן הדגים עוד מוצר חדש-צלליות סטיק במרקם קרם. מחזיקות מעמד 8 שעות. לא צריך מברשת-אפשר עם האצבעות. ניתן לטשטש אותן במשך דקה מהמריחה ועד שמתייבשות. אין להניח אותן מעל קונסילר או פריימר-רק מעל עור חשוף. אפשר גם למרוח צבע vanilla מתחת לגבות להארה, או למרוח מתחת לעין כתוחם ולטשטש עם האצבע. הצבע שמסתמן כלהיט הוא ה-violet plum-צבע שזיף כהה.
בחודש מרץ תושק גם re-touching powder-פודרה מבהירה המיועדת לכל סוגי העור והמיועדת למחיקת נקבוביות, לשליטה בשומניות של העור. הפודרה אינה נראית ואינה מחליפה את הפודרה הרגילה, אלא מיועדת לתיקוני גוון ולקיבוע האיפור. מגיעה בשישה גוונים ומכילה מינרלים. אינה מכילה טלק וזה חשוב מאוד-לא יוצרת "מסיכה" אלא שכבה קלילה מאוד.

מימין למעלה, בכיוון השעון: מברשת למייק אפ, פודרה מבהירה,
מייק אפ קומפקט, צללית סטיק בגוון שזיף
מימין: ללשכתי!
משמאל: כבר בלשכתי-למעלה: Brightening finishing powder-הפודרה עליה דיברתי למעלה,
כל הצבעים יחדיו. תושק באפריל במהדורה מוגבלת. גוון: Porcelain pearl. מחיר: 220 ש"ח.
 למטה: מארז צלליות כולל מברשת דו-צדדית קטנה למריחת צללית וליינר. מהדורה מוגבלת.
גוון: Rich caviar. מחיר: 330 ש"ח.
אדוארדו ואני

חולצה: וינטג'-היתה של אמי, סריג-גולף,
מכנסיים: תמנון, עגילים: טופ-טן.
שיהיה לכם אביב קליל, צבעוני ורענן!

ואף מילה על וולנטיין, כבר נאמרו המון...






13 תגובות:

  1. אני רוצה הכל מהכל!!!
    שנים שאני מדמיינת שאולי יפתחו סניפים נוספים במרכז ולא רק איפה שגרים האוליגרכים.
    ואם כבר בפודרות עסקינן, יצאה קולקציה חדשה של לוריאל bb פודרה, יוצאת נפלא על הפנים גם ללא מייקאפ ומעולה לטאצ'אפים. פעם ראשונה שחברה עממית הפתיעה אותי לטובה. כי אני קונה תמיד מותגים יקרים בגלל האיכות, החומרים, התוטצאה והעמידות ולכן לשם שינוי הייתי מופתעת מדי לטובה...
    בהזדמנות אני אנסה גם את בובי בראון והלוואי מה שביקשתי עם הסניפים יתגשם. ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. את בהחלט צודקת! הגיע הזמן לסניפים באיזורים יותר עממיים, וגם לא רק בת"א. נקווה!
      לא ניסיתי את ה-BB של לוריאל, נשמע מבטיח☺

      מחק
    2. אכן, הלוואי ויקשיבו לבקשת כולנו, לגבי סניפים נוספים בארץ, אפילו במרכז והסביבה יכול להיות נחמד. כל משקיענית באיפור, טיפוח, תשמח לא לעמוד בפיתוי של הפודרות ושלל המוצרים המדהימים שלהם.

      מחק
    3. את בהחלט צודקת! הכל כל כך יפה ומפתה☺

      מחק
    4. ניבה, מקסימה אחת, מה עם התמונה, אף אחת לא הצליחה לעזור לך להעלות תמונה חדשה? בגלל שאני לא רשומה לבלוג, אין לי מושג איך עושים זאת, אחרת הייתי עוזרת בשמחה רבה. וחוצמזה עצבנו אותי היום רצח מהמוקד תורים ההזוי של קופת חולים של מפסיקים להטריד אותי בתזכורות לא פוסקות על תור שאמור היה להיות דחוף ואני מודעת אליו וממתינה לו למעלה משבועיים בהנחה שלא יתרצו לי בביטולים ללא הודעה מראש כהרגלם. אוף המדינה הזאת בקנטים במה שקשור לשירות לקוחות במגזר הציבורי והפרטי ומה לא. אני מיואשת!!!

      מחק
    5. תודה, בובה. כמה שלא פרסמתי בפייסבוק אף אחד לא עוזר. באסה!
      אל תתייאשי-בסוף הכל יסתדר☺
      רק בריאות!

      מחק
  2. האם את יודעת מתי יפתח הסניף באילת?, אני אילתית ותמיד רציתי לבקר בבובי בראון ברמת אביב אך לא הצלחתי להגיע לסניף שם לצערי..., ופוסט מקסים אהבתי מאוד :-)

    השבמחק
  3. האם את יודעת מתי יפתח הסניף באילת?, אני אילתית ותמיד רציתי לבקר בבובי בראון ברמת אביב אך לא הצלחתי להגיע לסניף שם לצערי..., ופוסט מקסים אהבתי מאוד :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הסניף באילת ייפתח במרץ, וגם אני מתכננת לבוא לשם בנסיעתי הקרובה☺
      תודה רבה!

      מחק
    2. ואוו אני רוצה את הכל, כל כך רוצה ללכת כבר לבובי בראון ולקנות כל כך הרבה דברים, אבל זה במקום שקצת רחוק ממני, ואני צריכה תקציב גם... טוב נחכה לנסיעה לאילת ;)

      מחק
    3. זה מצחיק שגרים במרכז ומחכים לנסיעה לאילת כדי לקנות שם... טוב, גם עניין האין-מע"מ משחק תפקיד☺

      מחק
  4. פוסט מקסים כרגיל. איזה כייף לקרוא אותך.

    הרעיון של הפודרה הצבעונית לדעתי משגע וכבר זממתי לקנות.. אבל אז נזכרתי שיש לי רביעייה כזאת של חברת ג'ד שלא נגעתי בה כמעט בכלל. אבל החזרת לי את החשק לבדוק שוב את הנושא...

    את לבושה מקסים כרגיל. אהבתי מאוד את הצבע של המכנס.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      יאללה, תנסי את הפודרה. לי זאת הפודרה הראשונה עם כמה צבעים ובאמת רעיון מדליק. לבסוף יוצאת פודרה שקופה, כמובן, אבל הגוון הלבן מנצנץ וזה תורם למראה המואר.
      אני חורשת על המכנסיים האלה, מתה על הצבע, בכלל נדלקתי בשנים האחרונות על סקאלת הגוונים מניוד לחאקי דרך פודרה ובז'.
      שבת שלום☺

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...