יום שישי, 1 בפברואר 2013

חגיגות המאה - נסגרה ההרשמה!

בשעה טובה הבלוג הגיע למאה עגול-מאה מנויות ומנויים המקדישים את זמנם וקוראים את הפוסטים שלי (או רק מסתכלים על התמונות וגם זה טוב), ולכן החלטתי לציין מאורע חגיגי זה בשתי הפתעות חביבות:
נתחיל בראשונה-המנויה מספר 100 תתכבד ותבוא-או שרק תשלח לי מייל עם כתובתה, כדי שאוכל לשלוח מתנה חביבה ממני-ליפ גלוס של Bourjois מסדרת Effet 3D Max בגוון האדום והיפהפה Grenade juicy.
אז קדימה תמר-זה בשבילך! תודה רבה!




ההפתעה השניה היא הגרלה שאני עורכת לכבודכן ולכבודכם-כן, יש לי גם מנויים-גם לכבוד המנויה ה-100 וגם לכבוד מספר כניסות עגול שצויין לפני שעה או משהו-55,555. חובבת מספרים עגולים ובעלי משמעות אנוכי.
אני מאוד מעריכה אתכם ואתכן ורוצה לתת לכם בחזרה, לכן-

המתנה שתקבל הזוכה המאושרת (או הזוכה אשר ייתן אותה לזוגתו) היא:
ליפ גלוס של קרליין מסדרת Color Gloss מס' 303
עפרון עיניים של O.F.R.A בגוון טורקיז-ירוק
צללית של Bourjois בגוון טורקיז מס' 02
דוגמית של קרם BB של סבוקלם בגוון בז' 02 (לינק!) - בכמות של 6 גרם, לדעתי מספיקה לשבוע התנסות 
דוגמית של Lustrous Pearl Musk - מסיכת פנינים של אנה לוטן (Fresh Look) (לינק!) - בכמות של 4 מ"ל, מספיקה ל-3-4 שימושים זוהרים
בקבוקון ספריי דוגמית של הבושם החדש Mare Nostrum Aura Maris - של Lorenzo Villoresi (לינק!)



ואיך תשתתפו בהגרלה? זה מאוד פשוט:
1. יש להירשם לבלוג כמנוי-עוקב - בצד ימין היכן שכתוב "נרשמתם כבר?"-הצטרף לאתר זה, באופן פומבי, לפי חשבון המייל שלכם. אם תתקלו בבעיה - אני כאן!
2. יש להשאיר לי תגובה כאן בפוסט על כך שאתם רוצים להשתתף בהגרלה, כי אני יכולה לקרוא מחשבה-מחשבה אבל לא הרבה בבת אחת.
רק מי שימלא אחר שני התנאים הללו ייכנס להגרלה.
אפשר גם לשתף, לעשות לייק לדף הפייסבוק, מה שבא לכם.

וזהו!
ההרשמה להגרלה תסתיים ביום ראשון הקרוב, ה-3.2, בשעה 21:00.

בהצלחה לכולם!

תמר, גשי הלום!

3.2.2013 21:00 עדכון: נסגרה ההרשמה להגרלה.
ההכרזה על הזוכה-מחר.



42 תגובות:

  1. אשמח להשתתף בהגרלה ויותר אשמח לזכות ..בהצלחה :-)

    השבמחק
  2. אשמח להשתתף רחל שלימן

    השבמחק
  3. מזל טוב. אשמח להשתתף בהגרלה.
    אני כמובן כבר רשומה לבלוג :-)
    מייל :tinkerbel3@gmail.com

    השבמחק
  4. מזל טוב! אשמח להשתתף בהגרלה. דגניתא

    השבמחק
  5. הגרלה מעולה , בהצלחה לכולן !
    וכמובן אשמח להשתתף ! האיימל שלי - vika1610@wlla.com

    השבמחק
  6. מזל טוב! מגיע לך ה-100 מנויות, כנראה שעשית עבודה טובה ;) רשומה מזמן כעוקבת ואשמח להשתתף :)

    מייל:abcdefgh220@walla.com

    השבמחק
  7. אשמח להשתתף בהגרלה =)

    מייל: pandapple6@walla.com

    השבמחק
  8. היי ,אני עוקבת אחר הבלוג כבר זמן מה ומאוד נהנית לקרוא את הפירסומים בו .
    מאחלת לך המון הצלחה בהמשך וכתיבה פורייה .
    אשמח להשתתף בהגרלה .
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  9. היי, מזל טוב! אשמח להשתתף..:-)

    השבמחק
  10. היי
    תודה על ההזדמנות להשתתף בהגרלה
    מחזיקה לי אצבעות :)

    השבמחק
  11. אשמח להשתתף בהגרלה..! :)

    השבמחק
  12. מזל טוב יקירתי על המספרים המרשימים והעגולים!
    בהחלט זכית בכל אחד ואחד מהם בצדק רב!!!
    ואם את כזו מפרגנת לנו הקוראות, אשמח להשתתף בהגרלה :-)
    נשיקות מתוקה ושבת שלום <3

    השבמחק
  13. רוצה להשתתף, מז"ט בהצלחה ושבת שלום :)

    השבמחק
  14. אשמח להשתתף בהגרלה. בקרוב 500 מנויים :)

    השבמחק
  15. אשמח להשתתף בהגרלה!
    בהצלחה עם הבלוג ומזל טוב! :)

    השבמחק
  16. מזלטובים :) !!! בוצע , אשמח להשתתף ובהצלחה כולן !!! sabubi בג'ימייל דוט קום.

    השבמחק
  17. מזל טוב :) אשמח להשתתף בהגרלה

    השבמחק
  18. המון מזל טוב!! אשמח להשתתף..

    השבמחק
  19. המון מזל טוב ואחלה הגרלה אני אשמח להשתתף :-)

    השבמחק
  20. כל הכבוד~ מאוד מרגש. מצטרפת להגרלה

    השבמחק
  21. מזל טוב! רוצה לומר עד 120 אבל מאחלת לשניכם הרבה יותר מזה:)

    השבמחק
  22. אשמח להשתתף בהגרלה וכמובן שאני כבר מנוייה... נהנית מאוד מהבלוג המון המון מזל טוב!!

    השבמחק
  23. תודה לכולכן על הברכות-אתן מקסימות!
    שיהיה בהצלחה♥

    השבמחק
  24. אשמח מאוד להשתתף בהגרלה!

    מייל: mayaraktov@walla.com

    השבמחק
  25. היי ניבה !!! אשמח מאוד להשתתף בהגרלה. תודה.

    השבמחק
  26. מה, אני?? רק הצטרפתי וכבר מתנות..? איזה כיף לי =)

    השבמחק
  27. מזל טוב!
    אני אשמח להשתתף! :)
    keren23785@gmail.com

    השבמחק
  28. מזל טוב ניבה יקירה וברכות חמות. מקווה לקרוא עוד הרבה פוסטים שלך. אשמח מאוד להשתתף בהגרלה השווה
    lidiazohar@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. לידיה-נעלמת לי!
      תודה רבה יקירה♥

      מחק
    2. כן, נעלמתי קצת. סגרתי את החשבון בפייסבוק בין היתר. מנסה להתנתק קצת מעולם האינטרנט, לא לחלוטין...לאט לאט אני מורידה מינון. עדיין מבקרת לעיתים בבלוגים האהובים אך מגיבה פחות. זו החלטה שלקחתי לשנת 2013 ובינתיים אני עומדת בה בצורה יפה, לפחות בעניין הפייסבוק :-)
      נשיקות ♥

      מחק
    3. את צודקת. שיהיה בהצלחה!
      תמשיכי רק לקרוא, טוב?☺

      מחק
    4. תודה :-) מבטיחה להמשיך לקרוא פה, בהחלט אחד הבלוגים האהובים והאיכותיים.

      מחק
  29. אשמח להשתתף בהגרלה:) יש לי יום הולדת

    השבמחק
  30. מזל-טוב ניבה וכל הכבוד על ההישגים המרשימים! ואני זוכרת את הימים בהם רק התחלת עם בלוג קטן ותראי איזה אימפריה את היום... :)
    אשמח להשתתף בהגרלה, נשיקות,איריס.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תודה איריס!
      נשיקות♥

      מחק
  31. אשמח להשתתף בהגרלה :). מירב

    השבמחק
  32. מזל טוב!
    אשמח מאד להשתתף בהרגלה!

    השבמחק
  33. איזה כיף! מזל טוב!
    אשמח להשתתף בהגרלה

    השבמחק
  34. אמנם בדקה ה- 90 , אבל עשיתי זאת :))

    השבמחק
  35. תודה לכל המשתתפות והמברכות!
    ההכרזה על הזוכה מחר.

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...