יום שישי, 8 בפברואר 2013

כחול אשר על שפת הים

חברת הלקים הידועה OPI השיקה ליין לקים במהדורה מוגבלת בשיתוף פעולה עם הזמרת בעלת הקול האדיר מריה קארי.
הקולקציה נקראת Liquid Sand, חול נוזלי, וכוללת 8 גוונים של לקים במרקם מחוספס וגימור מאט.
חברת OPI ידועה בשמות המיוחדים אותם מעניקה ללקיה, ובמברשת רחבה למריחה נוחה.
קיבלתי לסקירה לק כחול שנקרא Get your Number.
זהו הלק הראשון שלי מהחברה אז התרגשתי למרוח אותו. ולהתרגשות נוספה העובדה שאני חובבת נצנוצים ולקים, וכששניהם באים בעסקת חבילה זה בכלל כייף.
מחיר: 65 ש"ח, 15 מ"ל.
מרקם: מחוספס, חולי (מהמילה חול ולא מחלה, כמובן).
הוראות שימוש: יש למרוח תחילה לק בסיס Base Coat ומעליו שתי שכבות של הלק החולי. אין למרוח שכבת Top Coat מעל.
מבחן התוצאה: מהמם! לאחר שכבה אחת הצבע נראה אפרפר-משהו, ולאחר שתי שכבות יותר תכלת. אני מרחתי שלוש שכבות כי ציפיתי לצבע כחול כמו בבקבוק אך הוא יצא תכול. לא נורא. לפחות הנצנוצים זוהרים ויפהפיים. הסרתי את הלק לאחר 4 ימים בהם נראה חדש חדיש ומחודש, לא התקלקל ולא התקלף. המריחה נוחה, כבר התרגלתי למברשות הרחבות. גם ההסרה די נוחה-לא יורד בשניה אבל גם לא צריך לשפשף את הציפורן בכמויות בלתי סבירות של מסיר לק, כמו בלקים גליטרים אחרים שיש לי. הצבע מאט, ולמרות שאני חובבת מבריק, הרי שבשילוב עם הגליטרים יש מספיק נצנוצים גם ככה.

להשיג ברשת נייל סטודיו ומרכזי הטיפוח המקצועיים.



טבעת-דודתי נתנה לי אותה יחד עם טבעת זהה בצבע ירוק.
כשהייתי ילדה נהגתי לענוד את הטבעות כמשחק 
בביקור אצל הדודים (אז הן היו גדולות ונפלו מאצבעותי), וכשבגרתי העניקה לי אותן במתנה.



שיהיה לכם שבוע מלא נצנצים וגליטרים!






18 תגובות:

  1. הלק הזה פשוט מעלף והמותג מעולה! תתחדשי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!
      עכשיו בא לי על כולם☺

      מחק
  2. הלק נראה מדהים!
    צבע מהמם ומנצנץ כלבבי :-)
    תתחדשי יקירה!!

    השבמחק
  3. ממש יפה :-) אני ממש מתפתה לנסות גם לקים מהסדרה הזאת!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      לי מתחשקת כל הסדרה☺

      מחק
  4. גלמורי, מיסתורי ומרגיע כמו האוקינוס. :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מתאים לי להרגיע את האוקיינוס שבתוכי...

      מחק
  5. אני צריכה להרגיש משוגעת שלא בא לי לנסות את הסדרה?! נראה נהדר =)

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי, לא, אל תרגישי רע עם זה. לכל אחת טעם משלה☺
      תודה

      מחק
  6. התאהבתי בלק. השם שלו כלכך מדליק ,נכון וסקסי. אהבתי את מרקם הצבעים שהחול מכיל בתוכו. את הנצנוץ. את הגוון של הכחול. מושלם.

    השבמחק
    תשובות
    1. את צודקת. הוא מהמם וכל מה שאמרת☺ גם המגע נעים...

      מחק
  7. הוא מהמם! גוון מושלם וגימור מפתיע

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן מהמם וגם מגעו כשל חול

      מחק
  8. לק חלומי ! איזה כייף שהכרת לי אותו (:

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...