יום חמישי, 18 באוקטובר 2012

העור יבש? קחי קמדיס

בימים יבשים אלה, כשהגשם מתעכב ועדיין חם ומגעיל, העור מתחיל להשתנות-להתייבש. גם התקפי אלרגיה שמייצרים צננת בלתי פוסקת לא עוזרים לתחושה הטובה.
אז מה עושים? מגייסים לעזרה את הארטילריה הכבדה, שקיבלתי מקמדיס: קרם פנים מסדרת Topic Medis המיועד לעור יבש ואדמומי. אוי, כמו העור שלי! מיד מרחתי סביב האף והפה, והנה-האדמומיות הולכת ופוחתת בהדרגה והעור סביב האף הסובל מקינוחו מתחיל להתאושש ופחות יבש. נזכרתי שיש לי מן כתם קטן אדמומי וקצת יבש מתחת לפה, כזה ששום קרם לא הצליח להושיעו, ואני כבר ויתרתי על התקוה שאי פעם יתרפא. למראה הקרם חשבתי לי-טוב, ננסה. סקפטית שכמוני! זה ועוד איך עבד. מיד עם המריחה הראשונה נעלמה האדמומיות וגם היובש די התלחלח. ראיתי כי טוב והמשכתי למרוח את הקרם, רק באיזורים היבשים.
על קופסת הקרם מופיעה הבטחה: "הקלה מהירה לעור יבש, אדמומי ומגורה, מועשר במרכיבי לחות לשיקום עור הפנים, מתאים במיוחד לאזורים עדינים כמו פנים וצוואר". מבטיח-וגם מקיים.
הקרם שייך לסדרה חדשה הכוללת 5 תכשירים משלימים לטיפול בעור יבש, אדמומי, מגרד, אלרגי וכד', האופייני למקרי אטופיק דרמטיטיס של העור (אבל לא רק-לי אין), גם לילדים ותינוקות מעל גיל חצי שנה.
קצת מידע על החברה: קמדיס היא חברה ישראלית שנוסדה על ידי מטפלים ברפואה סינית המתמחים בדרמטולוגיה, תוך שילוב בין סגולות הרפואה המסורתית הסינית וצמחי המרפא לבין טכנולוגיה מודרנית ומדעית. שילוב בין הטבע למדע.
  הוראות שימוש ב-3 שפות

מחיר- 89.99 ש"ח, 70 מ"ל.
אריזה-שפופרת לבנה ופשוטה. הוראות השימוש כתובות בעברית, אנגלית ורוסית. יש תאריך תפוגה-אני רואה שיותר ויותר חברות מוסיפות למוצריהן וזה מעולה.
מרקם וריח-קרמי ורך, קצת שומני, צבע צהבהב-בהיר, ריח חמצמץ ולא מבושם.
אופן השימוש-למרוח 1-3 פעמים ביום. במשך היום, מומלץ לשימוש מתחת לקרם הגנה. בחברה ממליצים לנסות על שטח קטן של העור לפחות 24 שעות לפני השימוש הראשוני. גם לתינוקות וילדים מגיל חצי שנה ועד 3 שנים מותר להשתמש, פעם אחת ביום.
מבחן התוצאה-כאמור, מקיים את ההבטחה. אמנם, הקרם לא נספג כל כך (ככה זה כשגליצרין הוא הרכיב השני ברשימה, אחרי מים), אבל אפשר להתגבר על זה.
לגבי מריחת הקרם על עורם של ילדים: מרחתי קצת קרם על כתם יובש שהיה על סנטרה של בתי אבל התחושה לא היתה נעימה לה וקצת שרף לה והיא ביקשה שאסיר. לבתי השניה מרחתי על כתם יובש על הרגל ותוך מספר ימים הוא נעלם.
הקרם מכיל רכיבים טובים כמו חמאת שיאה, שמן אבוקדו, שמן מינרלי, תמציות שורשים ופירות ועוד, שהנם צמחים נוגדי גרד, אנטי-דלקתיים, אנטי-אלרגיים, אנטי-בקטריאליים ונוגדי חמצון, ואינו מכיל פראבנים וסטרואידים.

להשיג ברשתות ניו פארם, עדן טבע מרקט, טבע קסטל, בתי מרקחת פרטיים ובתי טבע נבחרים.
לבירור נקודות מכירה: 1800-350-320.  www.kamedis.com

ואל תתייבשו!


    









2 comments:

  1. הוא בהחלט עוזר ליובש, אבל הוא שומני לי מדי (ואני שונאת שנשארת הרגשת שמנוניות על העור).
    אם אני ממש ממש יבשה אני מורחת אותו רק לפני השינה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, הוא לא נספג. גם אני מורחת בערב לפני השינה, בכמות קטנה רק על המקומות היבשים.

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...