יום שני, 8 באוקטובר 2012

הפתעה שכזו-חלק ב' ואחרון

כזכור, בפוסט הקודם סיפרתי על ההפתעה מגיסי, ועתה אחלוק עמכם את הפרטים והתמונות של פאלטת הצלליות השניה.
Smoky Studio-Customizable eye palette - כשמה כן היא: פאלטה ליצירת מראות מעושנים, הניתנת להתאמה אישית.
למה אני מתכוונת? או. תראו בעצמכם.
חזית קופסת הפאלטה-מספר מראות של עיניים מעושנות כדבעי

גב הקופסא-שרטוט התכולה
 
 
וככה זה הולך: הפאלטה מורכבת מ-21 שלישיות צלליות (חישוב מהיר-סה"כ 63 צלליות), כאשר כל שלישיה מורכבת מגוונים המרכיבים מראה מעושן: למשל, אם תסתכלו על התמונה למעלה תראו מס' 1,2,3 מרכיבים שלישיית גוונים טבעיים מהניוד ועד החום, מס' 61,62,63 מרכיבים שלישיית גווני סגול ועוד ועוד.
גם זו מהדורה מיוחדת שאינה קיימת יותר באתר, הנקראת must-have palette ואכן מכילה את כל הגוונים השימושיים: מניוד דרך אפרסקים וחומים, דרך שלל גווני צהוב וירוק, עבור לגווני תכלת עד כחול וגם ורודים עד סגולים ודומיהם. חלק מהגוונים מאט לחלוטין, חלק מנצנצים קלות וחלק הם ההארד-קור של הנצנצת.
 
 
 
הקופסא השחורה ועליה בליטה בשחור SEPHORA נפתחת כלפי מעלה וכך נחשפות רוב הצלליות וגם מראה גדולה.


 
והנה הפתעה: בצידי הפאלטה שתי בליטות קטנות אותן מושכים לצדדים וכך נגלות צלליות נוספות שהתחבאו בפנים, ולמטה השוס הגדול: קופסא קטנה ושחורה. מה בקופסא?

 
נכון! זוהי פאלטה ריקה ובה מקום לאחסון 3 שלישיות צלליות, on-the-go, לדרך, מה שנקרא.

 
 
זהו צילום מקרוב של חלק מהצד הימני של הפאלטה, אפשר לראות כי בתחתית הצלליות ישנם שקעים עגולים וקטנים המיועדים להרמת כל שלישיה בנפרד. השלישיה מתנתקת בקלות ומתלבשת בקלות בפאלטה הריקה, וניתן להוציא אותה בקלות ע"י חורים קטנים בגב הפאלטה הריקה. גם בפאלטה זו יש מראה. שוס או לא? רק חבל שאין מברשת. אם כבר אז כבר...
 
 


 
 
מחיר: $34, שווה כל אחד ואחד מהם.
משקל כל צללית 0.53 גרם, גודלה כגודל מטבע שקל אחד (הנחתי מטבע על צללית).
גודל הפאלטה הגדולה: 20X15.5 ס"מ, גובה 3.5 ס"מ. גודל הפאלטה הניידת: 7X7 ס"מ, נכנסת לכל תיק איפור.
העמידות מעולה כמובן, כמו כל צלליות ספורה. בלי פריימר מחזיקות יום שלם ונראות מצויין. לא מתפוררות ולא הופכות גושיות.
 
דוגמית השבוע חדשה מצד ימין, בנושא קרוב, כמובן.
 
שיהיה לכולנו חג שמח!
 
 
 
 
 


 

12 תגובות:

  1. אוף אני רוצה גם!
    זה נראה מעולה ושימושי מאוד! והמחיר מעולה...
    עכשיו את גורמת לי רגשות אשמה שלא קניתי כלום בפריז מרוב ההלם של להיכנס לספורה ושלא רציתי לייבש את בעלי...

    השבמחק
    תשובות
    1. למה לא הכנת שיעורי בית על ספורה?
      חוץ מזה הבעל צריך לדעת שבחו"ל הוא צריך להתייבש קצת, בייחוד כשאין בארץ☺
      ולמה אנונימית?

      מחק
    2. אנונימית כי בעבודה אני לא מחוברת בגוגל הפרטי.
      טוב חדשות טובות! אחותי טסה לברצלונה ואני חושבת לבקש ממנה את הסט הזה או סט אחר של צלליות.
      את ממליצה על סט גדול או על סטים קטנים יותר?

      מחק
    3. מעולה!
      השאלה עבור מה את צריכה: שימוש עצמי, האם את מתאפרת הרבה, אלו גוונים את אוהבת וכו'. יש גם פאלטות עם גוונים נייטרליים, פאלטות צבעוניות ועוד ועוד.
      הסט הגדול והסט הקטן מכילים פחות או יותר אותם גוונים, אך יש להם גימיקים שונים.
      אם זה לשימוש עצמי בבית-כדאי סט אחד גדול אך לא מדי-לטעמי אין צורך ב-80 או 100 צלליות או מה שלא יהיה. אם את רוצה גם לקחת לטיולים-קחי קטנים לפי משפחות גוונים, ואז תבחרי את הגוונים המתאימים לך, כדי שלא יישארו צלליות רבות ללא שימוש (למרות שהכי כייף זה לערבב בין הגוונים, וגם צבע על צבע יוצר צבע שלישי, את יודעת).
      ואם אחותך כבר שם-יש עוד הרבה מוצרים שווים☺ שתעשה חיים!

      מחק
    4. אז זה לשימוש עצמי, יש לי כמה צלליות בודדות ואת הנייקד1 וחסר לי טיפה מגוון.
      הפלטה שלך לא מופיעה באתר של ספורה.
      את מרוצה ממנה? חבל שלא עשית סווטצ'ים...
      היא גדולה מדיי בשביל לקחת אותה לנסיעות?
      מה שכן אני לא צריכה גם פלטה של גלוסים וסמקים ככה שצלליות לבד יספיקו לי.
      ואם יש לך המלצות על עוד must כאלו אני אשמח לשמוע

      מחק
    5. גם לי יש את הנייקד1. מה שצריך זה קצת צבע, לדעתי. השאלה מה את אוהבת: גווני ורוד-מתאים לכל אחת, גווני ירוק-יש אסכולה הטוענת שלא הולכים טוב עם עיניים ירוקות (אני עם האסכולה ההפוכה), גווני סגול-לעיניים ירוקות וחומות, גווני אפור-שחור-מאסט לכולן וכד'.
      נכון, לא עשיתי סווטצ'ים. לדעתי הם לא נראים ולא מצטלמים טוב. אולי אעשה מתישהו ואעלה לדף הבלוג בפייסבוק רק כדי לתת מושג.
      היא קצת גדולה לנסיעות, יותר לשימוש ביתי, מצד שני יש לה את הקופסית הקטנה ל-9 צלליות-שלדעתי מספיקות לנסיעה.
      הפאלטה כבר לא מופיעה באתר כי היא היתה במהדורה מוגבלת, כתבתי על כך. בטח יש אחרות דומות.
      ממליצה על מוצרי too faced-גם להם יש צלליות מעולות והעיצוב משגע. כתבתי עליהן פוסט גם כן. גם מוצרי benefit טובים-יש להם גם צלליות קרם מעולות.

      מחק
  2. עוד כמה שבועות אני בפראג, והיא בהחלט נכנסת לרשימה (אבל אולי אזנח אותה לטובת נייקד, לא ממש יודעת עדיין)

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, איזה כייף! תבלי!
      השאלה מה את מחפשת, כי בנייקד יש רק גוונים חומים וכאן צבעוני...
      כתבתי כמה פוסטים על פראג את מוזמנת לקרוא. קניתי שם פאלטה אחרת של ספורה וגם של too faced, אם זה מעניין אותך.
      תעשי חיים☺

      מחק
  3. בדיוק אמרתי לחברה, שעם הכמות הצלליות שיש לי.. יספיק לי לכל החיים!!! עד שקראתי את הפוסט שלך... אוף... איך בא לי אותה ועוד במחיר כזה!!! תודה ויקטוריה:}

    השבמחק
    תשובות
    1. את צודקת. גם לי יש הרבה-פאלטות בעיקר, לא אוהבת לקנות בודדות. ואפילו לפני חודשיים-שלושה קניתי באי-ביי פאלטה חדשה, לא יעזור-תמיד נדמה שבדיוק את הצבעים האלה צריך☺

      מחק
  4. מעניין - האם ייתכן שאני הבלוגרית היחידה שפאלטות לא עושות לה את זה?

    ומצד שני - הרעיון של פאלטה טו גו בתוך ערכה כזו מרשימה - מצויין. והצילומים והכתיבה -- מקסימים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא יודעת אם זה קשור לבלוגרית-זה עניין של טעם בוודאי.
      הרעיון אכן מצויין ובגלל זה ביקשתי אותה☺
      תודה על המחמאה!

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...