יום שישי, 26 באוקטובר 2012

יום הולדת בסימן סתיו

נכון, יום הולדתי חל לפני חודש, אבל מוטב מאוחר מלעולם לא, לא?
קרובי היקרים התחשבו בבקשותי והגשימו את משאלותי לטיפוח ארון הבגדים וארון הנעליים שלי. החלטתי להתמקד בבגדים ונעליים עקב שתי סיבות: הראשונה, מוצרי איפור וטיפוח יש לי מספיק. השניה, אני מחפשת עבודה ומאחר וכבר שנתיים שאיני יוצאת לעבוד במשרד לא עדכנתי מאוד את ארון הבגדים שלי, רק מעט, ויש צורך לרענון קל. אז כולם נרתמו למשימה וקנו לי פריטים מוצלחים שבחרתי.
נתחיל בבגדים: לאחר חרישת חנויות רבות, הגעתי לתמנון. כבר כתבתי על הרשת החביבה כאן, רק אומר שהרשת מאוד התקדמה בשנים האחרונות וכל הזמן מנפיקה חידושים אופנתיים וזולים. גם האיכות, תתפלאו, טובה מאוד. חיפשתי חולצות ומצאתי את השתיים החביבות הללו:
הראשונה, כפי שתיראו, מלאה בכלבלבים. אני בדרך כלל לא קונה פריטים טרנדיים מדי שטובים לעונה אחת, אבל מאחר וזו מתנה ואלו כלבלבי פודל מתוקים לא יכולתי לעמוד בפיתוי ומיד צירפתי לסל הקניות הלא-וירטואלי שלי. לובה-שימי עין. העניבה המגניבה (טוב, החרוז התבקש כאן) רק מוסיפה לה. אגב, אחרי כמה זמן ראיתי חולצה זהה כשהרקע שלה בצבע חום אבל היא לא יפה בעיני. הלבנה שלי יותר יפה. החולצה הדקיקה עשויה שיפון כך שאפשר ללבוש אותה גם בימים ספק-חמימים-ספק-קרירים אלו של חילופי עונות, וגם בחורף מתחת לג'קט (שנגיע אליו אחר כך). הנועזות תלבשנה חזיה ותו-לא למטה, החוששות ובעלות הבטן-כמוני-תלבשנה גופיה, אפשר לבנה/שחורה/ניוד, ואפשר גם אדומה/כחולה/ירוקה לזריקת צבע. בתוך מכנסיים רחבים, מחוץ לסקיני, הכל הולך.
  
חולצה נוספת היא כותונת פופלין פרחונית בצבע קרם, ועליה פרחים קטנטנים כחולים ושחורים. בדרך כלל אינני מחובבות הפרחים על חולצות, אך כאן הם פצפונים וגם לא נראים כמו פרחים. גם שני כיסים קטנים ישנם בחזית החולצה. כשראיתי אותה בחנות מיד חשבתי על מכנסי Yoop הכחולים שלי והוספתי גם אותה לסל.

בדקתי עוד מבחר רב של חולצות אך סבלנותי פקעה ולכן המשכנו. כן, מוזר שחובבת בגדים שונאת למדוד בגדים בחנויות.
המשכנו הלאה ונחתנו ב-TNT. התשאלו מה לי ולרשת לצעירים עד מאוד הזו? ובכן, אענה לכם. חשקה נפשי במשהו צעיר וקולי. בחנות נדלקתי על ג'קט הפוטר המשגע הזה. שמתי לב שבשנתיים האחרונות החנויות מוצפות בג'קטים מפוטר, באיכויות שונות ובגזרות משונות. אבל כאן מצאתי את הגזרה הכי מוצלחת: נראה כמו ג'קט "אמיתי", עם שני כפתורים גדולים, שני כיסים מעוגלים, פאטצ'ים על השרוולים וצווארון מונח יפה. בחנות הדי חשוכה הג'קט נראה לי כתום וכך גם התייחסתי אליו, וכשהמוכרת אמרה אדום לא הבנתי למה היא מתכוונת, הרי הוא כתום. רק בבית גיליתי שהוא אכן אדום... לאחר השוק הקטן (כי נורא נדלקתי על כתום) פתאום הבנתי ש-וואלה, אדום! אולי הוא הכתום החדש? הלא גם יש לי שמלה אדומה מאמה. ולכן אימצתי אותו בשתי ידי. יש גם בירוק בקבוק-מקסים, וביררתי אם יהיה באפור בהיר שזהו ה-צבע של פוטר, המוכרת אמרה שסביר להניח שיהיה. נראה.


בקופה גילינו שמי שקונה פריט בחנות יכול לקנות חולצה מודפסת ב-40 ש"ח. מאחר וחשקה נפשי בחולצה מודפסת, הסתכלתי עליה, היא הסתכלה עלי בחזרה וקפצה לתוך הסל. כך יצאתי גם עם חולצה מגניבה:
 


חשקה נפשי גם בסנדלים אדומים. לאחר חיפושים קלים הגענו לביג טום. כבר קניתי שם סנדלים בצבע פודרה לבריתה של הקטנה והם נוחים ויפהפיים, אז למה לא להוסיף גם אדומים מאותו הדגם? ועוד במבצע של 50% הנחה? הוספתי גם אותם לסל. הם אמנם לא עשויים לקה מבריקה כמו הזוג השני (יש לי קראש על נעלי לקה בזמן האחרון), אך המיוחד בהם הוא שהם לעתים נראים אדומים ולעתים נראים קורליים-משהו. אני נוטה לחשוב עליהם כעל אדומים.


עוד מתנות שקיבלתי-שרשרת מקסימה בצבע סלדין (=שילוב של ירקרק עם תכלת. כשעברנו לבית שלנו רצינו ארונות מטבח בסלדין. לא יצא), שמתאימה לה-כ-ל. וגם מנוי לווג-יש!!

וגם תיק ורדרד-פודרה עשוי-נחשו!-לקה מבריקה. התיק ענקי והכל נכנס בו, כולל בקבוק מים שאני מתעקשת לקחת איתי לכל מקום, וגם יש בו כיסים מגוונים.


מאחר ומזמן לא צילמתי צילומי אופנה, קבלו עד שיימאס לכם. היום: היום. התפאורה: סמי-חורפית. התאורה: לא משהו. מה שנקרא-צילומי אווירה. בבקשה:


חולצה: TNT // סקיני ג'ינס: זארה // אוקספורד-גזית

 עגילים: דיוה // שרשרת עיגולים: של אמי-וינטג' // שרשרת קשר-טופ טן


 שרשרת: בראשית // טופ: H&M // ג'קט: TNT // צמידים: מתנה //
חגורה: C&A, פראג // מכנסיים:
H&O
לא, אין לי כתם. רק מראה לכם את הפאטצ'ים בשרוולים


 

עגילים: Accessorize London // חולצה וסקיני: תמנון //
ווסט: Tag Woman // מוקסינים: גזית // תיק: מתנה
 



חולצה: תמנון // שרשרת: יריד בממשית // מכנסיים: Yoop // סנדלים: ביג טום
 
 
לפני סיום הודעה חשובה: המדור "דוגמית השבוע" יוצא לחופשה קצרה. ישוב בקרוב.
 
סוף שבוע סגרירי ומהמם לכולכם-לי כבר מהמם!
 
 

 

20 comments:

  1. התחלתי לצווח עוד לפני שבכלל קראתי את השם שלי.
    אני חייבת להתארגן על חולצת פודלים החורף.
    חייבת.

    (נ.ב, זו הייתה התגובה הפקאצתית ביותר שאי פעם השארתי בבלוגספרה)

    השבמחק
    תשובות
    1. חשבתי שתכתבי שכבר יש לך והקדמת אותי☺
      יאללה, לתמנון!

      מחק
  2. תתחדשי מתוקה! יופי של פריטים בחרת לך, מאוד מוצלחים. כנ"ל לגבי האאוטפיטים שהרכבת איתם!

    השבמחק
  3. עפה על הג'קט. ועל הסנדלים.
    הקורליים, לגמרי קורליים.
    :) ויפה לך פזור!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. במציאות הם יותר אדומים.
      טוב, אולי אני בהכחשה.
      תודה רבה♥

      מחק
    2. מכירה את התחושה... למרות שתכלס - הכל בעיני המתבונן לא?

      מחק
    3. כתוב אדום על הקופסא☺
      לא נורא, הם ישתלבו טוב גם עם הג'קט האדום

      מחק
  4. אחרי הטיזרים של אתמול, כבר התחלת לחשוש בתחילת הפוסט שצילמת רק פריטים (וכן, ישר חשבתי: "אה היא אכלה גלידות במקום לישון כל הלילה - זה מה שקורה!" חחחחחחחחח)
    אז שמחתי לראות אותך בהמשך ואת האאוטפיטים היפים.
    תתחדשי על כל הפרטים!
    וכל הכבוד על ההשקעה של כל כך הרבה צילומים ביום אחד!!! אם הבנתי נכון... :-)
    שבת שלום מקסימה!

    השבמחק
    תשובות
    1. בסוף גם אכלתי גלידה וגם לא ישנתי כל הלילה, אבל לא היה לי נעים אחרי ההבטחות אז צילמתי LOL
      תודה תודה!
      אכן הכל ביום אחד-זה היה הכל או כלום☺
      שבת שלום ושבוע נעים!

      מחק
  5. סוף סוף פוסט אופנה- רוצה עוד ועוד כאלה ממך.
    קראש גדול על החולצת פודלים והשרשרת עיגולים. תתחדשי על הקניות הטובות, מעריצה את השילוב של המכנסיים הכחולות והסנדלים האדומים. בקיצור, נהניתי לקרוא.
    סוף שבוע נעים!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מקווה לספק את הסחורה בהקדם☺
      תודה רבה יקירה ו(סוף) שבוע מקסים!

      מחק
  6. השבח לאל, את כבר כה מטופחת, עד כי הגיע זמן מלבושים! הידד! ואילו מלבושים! איזו התאמה, אילו שילובים, סורי, אני קצרה בזמן, רצתי לקנות את הז׳קט...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תודה!
      קניה נעימה-תנסי את הירוק הוא מקסים

      מחק
  7. מהמם! הג'קט מTNT מקסים, לפני שאני רצה לקנות- מה מחירו?
    ובכלל, הכל מקסים עלייך, אוהבת את הסטייל שלך:)

    השבמחק
    תשובות
    1. הג'קט עלה 149 ש"ח-כדאי כדאי.
      תודה רבה על המחמאות☺

      מחק
  8. מתנות שוות ! אהבתי את השילובים שלך, מקסימים. ואת נראית נפלא. כל הכבוד על ההשקעה בפוסט ובהצלחה במציאת עבודה. נשיקות ♥

    השבמחק
  9. אוי בדיוק היום רכשתי את חולצת הפודלים הזו! היא כ"כ חמודה...
    לצד עוד שלל בגדים שמצאתי בתמנון... חוויה מהנה.
    מאוד אהבתי עלייך את האאוטפיט הראשון:)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה קטע!
      תתחדשי☺
      תודה רבה יקירה

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...