יום שבת, 25 בפברואר 2012

מ-ה-פ-ך!

יום שלישי ה-14.2, חג האהבה.
אהובי מחזיר אותי מההשקה של אסתי לאודר , ובדרך אני מדברת איתו על כך שאני רוצה להזמין כרטיסי ביקור עם כתובת הבלוג על מנת לחלק לאנשים שאני מכירה וכאלה שרק התחלתי להכיר..
ואז, בעודי מלהגת על הנושא, אלוף נעורי, זה שלא יודע להסתיר ממני דבר, נשבר וסיפר לי שכבר הזמין כרטיסי ביקור! הוא לא רצה לספר לי אלא שאגלה את ההפתעה כשאגיע לדואר לקחת חבילה, ובגלל שדיברתי על זה (אני והפה הגדול שלי) הוא לא הצליח להתאפק וגילה לי. איזו הפתעה נהדרת! מתנת הוולנטיינ'ס הכי טובה ever!
האהוב ישב מול המחשב, בחר עיצובים, הזמין כרטיסים ובנוסף גם עטים, פתקיות post-it ומחברת (רעיון של בתי-לכתוב מה שאומרים בהשקות. תודה ממי!).
נכון מקסים?
כרטיסי ביקור (כשאפגוש אתכם תקבלו גם)
מחברת להשקות ולרעיונות לפוסטים חדשים
עט כחול (יש עוד)
דבקיות לתזכורות
ועכשיו כולם ביחד

אי לכך ובהתאם לזאת הוחלט 2 פיות (שלי ושל אהובי) לשנות את נראות הבלוג כך שיתאים לתדמית הנועזת והחדשנית. מה דעתכם?

27 תגובות:

  1. לא ספק לקחת את זה צעד גדול קדימה.

    אלגנטי ויוקרתי, יותר שיק פריזאי מאשר לונדוני

    WOW

    בהצלחה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. כנראה שבעלי יותר לכיוון פריז.. סתם :)
      תודה רבה!
      הכרטיס הראשון שמור לך כמובן

      מחק
  2. איזה צעד רציני ומרגש :) אני בימים אלה שוקלת לעשות את המעבר לוורדפרס ודומיין משלי ותוהה איזה דומיין לבחור, ושלך פשוט אדיר! שיהיה בהצלחה

    השבמחק
  3. תודה תודה!
    אל תעצרי את עצמך פשוט תעשי זאת
    שיהיה לך גם בהצלחה!
    מחכה לראות

    השבמחק
  4. תשובות
    1. תודה רבה!
      אני ממש מסמיקה מהמחמאות :)

      מחק
  5. וואו, איזו הפתעה מרגשת, תתחדשי מותק!

    השבמחק
  6. לי יש כרטיס ביקור - טרי מהיום - והוא נראה נהדר!
    יש לי הרגשה שמדובר כאן בסכנת התמכרות לבלוג חדש.
    ב-ה-צ-ל-ח-ה
    כשאחזור לכתוב, תהיי בין הראשונות שידעו.
    רק טוב לך ולשלך
    קרן

    השבמחק
  7. תודה קרן!
    היה כייף להפגש אתמול.
    שלחי לי מייל עם מס' הנייד שלך-איך זה שלא החלפנו אני לא יודעת..
    מחכה שתחזרי לכתוב!
    ד"ש ונשיקות לחמוד!

    השבמחק
  8. איזה מקסים!!! כל הכבוד לגיסי, אהובך!
    הצבעים מדהימים והרעיון של העט, המחברת והפוסט-איט נפלא (כל הכבוד לאחיינית שלי, מי מהן? הקטנה?)

    השבמחק
    תשובות
    1. יקירתי האל-נונימית!
      האחיינית-האחראית היא הבכורה, היא סמנכ"ל השיווק שלי.
      תודה תודה
      תוכלי למסור לו בליל הסדר!

      מחק
  9. ואוו ,איזו מתנה מקורית ורומנטית! אין ספק שהוא מכיר אותך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      כן, הוא הנפש התאומה שלי!
      ד"א את מוזמנת להירשם כמנויה לבלוג :)

      מחק
    2. מזדהה לגבי הנפש התאומה :)
      נרשמתי בכיף!

      מחק
    3. איזה כייף זה! אני שמחה בשבילך :)
      תודה תודה

      מחק
  10. וואו ניבה איזה יופי ואיזה בעל מקסים! תתחדשי ותהני :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה! אני אמסור לו☺

      מחק
    2. ורק עכשיו קלטתי שהפוסט התפרסם לפני חצי שנה.. כל הכבוד לי :P

      מחק
    3. זה בסדר, לא הכרנו לפני חצי שנה. עדיין תודה על הברכות☺

      מחק
  11. ממש יפה!!!!. אני ראיתי לפני כולם.......
    ממני בתך!!!.אוהבת אותך!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ממי!
      אוהבת אותך גם♥♥

      מחק
  12. עכשיו נגנבתי אפילו יותר על הכרטיס, איזה אלוף!! הראתי לבן הזוג שלי בהתלהבות את הכרטיס והפתק ישר כשקיבלתי ממך את המעטפה, מקווה שהרעיון נשתל במוחו גם ;-)

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...