יום ראשון, 19 בפברואר 2012

קוסמ-טיקה 10 - No. 7-Protect & Perfect-Intense Beauty serum

אני אנגליה בנשמתי. עוד לפני שצבעתי את השיער לצבע ערמוני הייתי בהירה (נולדתי צהבהבה) וכולם חשבו שאני מאנגליה. מתאים לי לחיות בלונדון, לדבר אנגלית מצוחצחת, להיות יותר מנומסת, לשתות תה ולאכול סקונס בפייב אוקלוק. הייתי רק פעמיים בלונדון, לצערי, וחשתי שחזרתי ל-homeland שלי. כנראה משהו בגלגול הקודם לא נסגר... 'כלאופן, את רשת הקוסמטיקה הבריטית Boots אני מאוד אוהבת, ובבוטס מוכרים מוצרים של no.7 שאני גם מאוד אוהבת. פעם ייבאו אותם ארצה וכיום כבר לא ניתן להשיג בשומקום (אם מישהי מכירה מקום שם כן ניתן להשיג-שתקום ותודיע! או לפחות תכתוב בתגובות). ל-no.7 יש סרום אנטי אייג'ינג היפו-אלרגני שנודע כסרום המוצלח ביותר ועלותו הנמוכה ביותר. חברה של אחותי (תודה דליה! את מקסימה!) טסה עם בתה ללונדון לטיול בת מצוה ולבקשתי קנתה לי את הסרום הנ"ל. עד כה טרם הספיקותי לנסותו (לא היה מי שיטוס ללונדון ויקנה לי) ועכשיו סוף סוף ההזדמנות לבדוק הכצעקתה.
ובכן:
מחיר: 125 ש"ח (21.5 פאונד)
כמות: 30 מ"ל
ריח: עדין, קצת מזכיר קרם הגנה, לא מבושם.
אריזה: קופסת קרטון מוארכת בצבע סלדין עם מסגרת מוזהבת. הבקבוק מזכוכית חלבית עם פקק לבן, משדר יוקרה למרות שזו חברה עממית. הסרום חלבי-שקוף, עם רפלקטורים.
מרקם: עדין, ג'לי.
אופן שימוש: למרוח על עור הפנים והצוואר לאחר ניקויים בחלב פנים ומי פנים, בוקר וערב.
ההבטחה: "המוצר הראשון שהוכח כמשקם את מבנה העור בשימוש ממושך. כ"כ אפקטיבי עד שאחרים יכולים לראות שיפור משמעותי בקווים עמוקים וקמטים. לאחר 4 שבועות, נראותם של קווים עמוקים וקמטים מופחתת עד 50%. מיד לאחר השימוש הראשון מרגישים איך הסרום העשיר והקטיפתי הזה חודר לתוך העור. לאחר 6 חודשים העור נבנה מחדש, האלסטיות שלו משתפרת ומראה קמטים עמוקים פוחת."
מבחן התוצאה: מיד לאחר המריחה הראשונה חשתי מתיחה באיזור המצח-כמו בוטוקס בלי המחט והרעל (אני מניחה שזו ההרגשה, זה לא שעשיתי אי פעם). הקמט שבין הגבות טיפה נמתח וכן הקמטים היורדים מצדי האף (הם לא עמוקים וגם לא ארוכים, סתם מנדנדים). אולם משימוש לשימוש נראה שלא השתנה הרבה. מבחינה זו ה-Visionnaire של לנקום הרבה יותר מועיל-יש יותר מתיחה של העור ומילוי של הקמטים, גם אם למספר שעות בלבד. לאחר 4 שבועות של שימוש בסרום זה בלבד-לא חל שינוי רב. הקווים העדינים לרוחב המצח התמלאו טיפה, אולם הקמט המחורץ בין הגבות ושני הקמטים הקצרים היורדים מצדי האף לצדי הפה לא השתנו.
מאוד התאכזבתי. קיוויתי שזה מה שימלא את הקמט שבין הגבות, לפחות מבחינת אשליה אופטית אם לא מילוי אמיתי אבל כנראה שאין דבר כזה, למרות כל ההבטחות. שנעבור לבוטוקס? LOL.
הסרום נעים וקטיפתי כמו כל סרום ונספג מהר, אבל זהו.

ניקוד: Y יוכל לשמש כסרום-חירום במקרה של בין קניות סרומים..


  

4 תגובות:

  1. את מה שאת מתארת אני מרגישה בניויורק, יותר מדוייק במנהטן הייתי שם לא מעט פעמים אך אף פעם לא יותר מחודש. חלום חייי שיתגשם זה לחיות שם לתקוםה ארוכה.

    מתאים לי לנשום פיח מכוניות, כאילו זה רחי ניחוח הטבע.

    את NO 7 אני זוכרת כחברה עממתי שנמכרה פה לפני 20 שנה במחירים זולים להפליא והביאה לכל דכפין ניחוח חו"לי משהו.

    לא זוכרת שקראתי על הסרום הזה ובודאי שלא איזו המלצה מדהימה, חבל שהתאכזבת.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, ראיתי בבלוגך.. אף פעם לא הייתי בניו יורק וזה חלום חיי שלא רואה איך יתגשם :) מאחלת לך שתצליחי (שליחות, משהו?).
      קראתי המון על הסרום ואני חושבת שגם היה בתכנית בערוץ 8 (סדרת תכניות על מה שמים לנו באוכל, ממה עשויים מוצרי קוסמטיקה ועוד). זה באמת מבאס אבל את יודעת, חלק מהחיים-מנסים ומתנסים, לפעמים מצליחים ולפעמים מתאכזבים.

      מחק
  2. אחותי,
    גם אני משתמשת בסרום (פעם ראשונה ששמה סרום, בהמלצתך)ולא הרגשתי שמחליק לי את הקמטים (לא שיש כל כך הרבה!). הוא נעים לי כבסיס לפני המייק-אפ ויוצר בסיס חלק ואחיד, אבל, יחד עם זאת, גיליתי שהוא מייבש לי את העור, בייחוד במצח. אי לכך, הורדתי מינון ולא שמה כל יום. עכשיו אולי פשוט צריכה למצוא קרם פנים טוב (אנסה את הדוגמיות שנתת לי).

    השבמחק
  3. מייבש את המצח?
    הסרום באמת נעים כבסיס אבל אולי עדיף פריימר בשביל זה..
    הדוגמיות שנתתי לך אחלה-תתחילי כבר

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...