יום רביעי, 8 בפברואר 2012

קוסמ-טיקה 9 - Smashbox-Halo

Smashbox - Halo-Hydrating perfecting powder & brush set פודרה בתפזורת בגוון Fair
יש לי שני מוצרים בלבד של סמאשבוקס: O-Glow ללחיים (סומק אינטואיטיבי) ופריימר פוטו פיניש ממנו אני לא מרוצה ולכן כשהמוכרת החביבה הציעה לי את הפודרה בתפזורת של סמאשבוקס די חששתי.
ובכן, התבדיתי. כבר בחנות, כשהמוכרת הניחה את מברשת הקבוקי הזעירה טבולה בפודרה על לחיי-הרגשתי נעימות מתפשטת בגופי (טוב, נו, רק על לחיי). הסתכלתי במראה ולא ראיתי שום פודרה, רק ראיתי שהלחי לא מבריקה לי (הגעתי לחנות לאחר מריחת מייק-אפ ללא פודרה על מנת להתנסות), להבדיל מהפודרה בתפזורת הקודמת שהיתה לי-לא נלשין מאיזו חברה-שהשאירה דוק לבן וטאלקי על פני, משל הייתי משתמשת כבדה אתם-יודעים-במה.
ולעניין:
כמות: 21 גרם
מחיר: 295 ש"ח (אחח, יקר..)
ריח: עדין, נקי
אריזה: קופסת קרטון שחורה ובתוכה הפודרה בקופסא עגולה שחורה כאשר המכסה נפתח ע"י לחיצה על לשונית והרמת מכסה. בפנים מתגלה מדבקה כחולה המיועדת להגנה על הפודרה וכן להראות שאף אחד לא השתמש בה. הפודרה עצמה משתחררת ע"י סיבוב טבעת פנימית הגורמת לריסוק חלקיקי פודרה ויציאתם החוצה דרך חרירים-כמו מטחנת פלפל. רעיון מגניב! הופתעתי לגלות בקופסת הקרטון אריזת אלומיניום קטנה המכילה 1.5 מ"ל של הפריימר photo finish אותו ציינתי למעלה. כמו כן, מצורפת מברשת קבוקי קטנה לנסיעות (וכן המלצה להשתמש במברשת מס' 19).
מרקם: אבקתי, כמובן, אך לא מתעופף באוויר כמו פודרות אחרות שאני מכירה. ללא שומן, ללא טאלק, ללא פראבנים.
אופן השימוש: יש לפזר על הפנים בעזרת המברשת.
ההבטחה: מאחר ואין תרגום לכך, אנצל את ידיעותי המופלגות באנגלית: "פודרה מהפכנית שמצמצמת את סימני ההזדקנות באופן דרמטי. הפחתה של 33% במראה קמטים מסביב לעיניים (זה קשה-הלא פודרה מסביב לעיניים בד"כ רק מדגישה את הקמטים..), הפחתה של 67% במראה קמטים וקווים עדינים בתוך 6 שבועות. פורמולה מתקדמת המכילה זהב, 48 מינרלים, 11 חומצות אמינו ופפטידים עובדים יחדיו לעור מושלם. בניגוד לרוב הפודרות אשר הינן יבשות ו"עוגתיות" (קמחיות, בשפתנו), פודרת האלו הרשומה כפטנט מלחלחת את העור במשך היום. האריזה החדשנית מאפשרת לך לסובב את המכסה העליון ולהוציא כמות מדודה של פודרה ללא הלכלוך הטיפוסי לפודרות אבקתיות אחרות. למראה זוהר וללא רבב ניתן לשימוש בפודרה מעל בסיס או על פנים נקיות".
מבחן התוצאה: כשניסיתי את הפודרה לראשונה - נדהמתי! אכן פודרה לא מקמחת, לא יוצרת שכבות עבות ולבנות על העור אלא משתלבת ובלתי נראית, כמו שפודרה טובה צריכה להיות. לא ראיתי שינוי במראה קמטים מסביב לעיניים אך לפחות הפודרה לא הדגישה אותם. לא ניסיתי במשך 6 שבועות כדי לראות הפחתה בקמטים וקווים עדינים, אבל בנסיון הראשון עד השלישי (ניסיתי שלוש פעמים, לא שבנסיון השלישי השתנה משהו) נהניתי ממראה פנים טבעי (הנחתי את הפודרה מעל מייק-אפ), אין הברקה של העור, העור מרגיש עדין וחלק במשך כל היום. האריזה ממש מצויינת והפטנט נחמד-גם אם יוצאת קצת יותר פודרה, היא נשארת במעמקי הקופסא ולא בורחת החוצה-הסגירה מצויינת ואוטמת. המברשת יעילה וקלה לשימוש-עד כה השתמשתי בכרית לפידור, עכשיו עם המברשת זהו שינוי מרענן. אני מרוצה!

לסיכום:
ניקוד: YYYY (לב אחד ירד בגלל המחיר המוגזם מאוד)




2 comments:

  1. אני בעד להלשין: בחביבות, לתת את הרושם שלך, הרי העור שונה מאחת לאחרת ומה שטוב לרבות (DOUBLE WEAR המהמם של אסתי) לא טוב לאחרת (לי :( )

    החסרון בסמשבוקס בישראל בעיני הוא עצם המכירה אך ורק ברשת אפריל כשאר הסטנדים אינם מושכים ולחק מן הדיילות אינן מכירות היטב את המוצרים.

    פודרה בתפזורת טובה ככל שתהיה לא מתאימה עבורי, לא מתחברת.

    המחיר יקר! מה גם שעל סמשבוקס אין מבצעים והנחות.

    יכולה להבין את התלהבותך, כשמוצאים מוצר שנותן מענה לדרישות, לכי על זה. המברשת עושה רושם מצויין

    השבמחק
  2. טוב, אם ביקשת כל כך יפה-זאת הפודרה של איל מקיאג'. מאז שלמדתי שם לפני 10 שנים בדיוק ישנם דברים שהתקבעו ודברים שנשארו, והפודרה היא אחת מהם.. אני בד"כ לא מפדרת את פני לאחר המייק אפ עקב עצלות קלה, וגם הדאבל וור מעולה אז אני לא צריכה, אבל אני משתמשת לפעמים גם במייק אפים אחרים, וגם לפעמים רוצה הופעה סופר מושקעת אז החלטתי לחפש לי פודרה אחרת..
    את צודקת לגבי החסרונות-באמת מבאס שאין תחרות, אין מספיק מידע ואין מבצעים. זה באמת חד פעמי..
    המברשת באמת מצויינת ומאחר ואני באמת לא משתמשת הרבה בפודרה בתפזורת (אולי עכשיו אתחיל) לא אקנה עכשיו מברשת בעשרות רבות של שקלים אלא אסתפק בקטנה החביבה הזו.

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...