יום רביעי, 13 בספטמבר 2017

הפוסט שאחרי סדנת הכנת השרשראות

בפוסט הקודם קראתם על סדנת הכנת השרשראות אצל פלורנס, בה השתתפתי ואף הכנתי 3 שרשראות במו ידי. הפעם רציתי להדגים לכם אופציות לשימוש בשרשראות. זה לא אומר שתכינו בדיוק אותן שרשראות כמו שלי (יש עליהן סימן רשום), אבל מקווה שתקחו את זה למקום של יצירה ואופנה, ותשאבו רעיונות. את זה אני מרשה.
שנתחיל? לפי סדר הכנת השרשראות.
הלוק הראשון - השילוב האהוב עלי ביותר: ורוד ואפור. לשרשרת בגוונים הללו (כבר ציינתי שהכנתי לבד?) צירפתי טוניקת-שמלה מסטודיו פשה. פסים אפורים ולבנים וטול למטה. הוספתי מכנסיים ורודים ממנגו בגזרת 7/8 עם ניטים גדולים בצדדים. קלאץ' ורוד מ-Dorothy Perkins וסנדלים לבנים מ-Nine west ואני מסודרת.



הלוק השני - השרשרת כתומה-קרמית ולכן חולצה לבנה הולמת אותה היטב. אפשר גם חולצה צהובה או ירוקה אבל אין לי. החולצה מ-Pull & Bear, עם קשירה מקדימה. אפשר גם מאחורה אם מתעקשים. המכנסיים מעין אפרסקיים מ-C&A פראג. התיק אהובי מ-Furla והסנדלים של שני בר. היו לי סנדלים ממש כתומים אבל נפטרתי מהם רק לאחרונה. אולי לא הייתי צריכה???



הלוק השלישי חגיגי יותר-שרשרת בגווני זהב-חום-קרם. חולצה קרמית מ-Reserved פראג, הג'ינס המושלם בתבל של American eagle וסנדלים חדשים שרכשתי לאחרונה מברשקה, בצבע זהב אדום עם עקבים משולבים זהב, כסף וזהב אדום. שפתון אדום ואני מוכנה.




יצאתי לקנות חרוזים. מיד אשוב.









2 comments:

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...