יום שישי, 22 בספטמבר 2017

ראששנה תשע"ח 2017

אני לא אוהבת סיכומים. לא אוהבת מצעדי סוף שנה ברדיו, הספדים בעתונים על מהלכים שהיו ואינם, סיכומי טרנדים וכו'. לכל דבר צריך לתת צ'אנס ותמיד אפשר לשנות. רוב חיי הייתי פסימית וגם צינית מאוד קשה, ובשנים האחרונות התחלתי להרפות ולהיות יותר אופטימית. זה לא אומר שאני עכשיו מיס אופטימיזם (וכאן צריך לבוא אימוג'י של סמיילי) אבל משתדלת לשחרר ולעזוב כעסים. השנה האחרונה היתה מאוד מאתגרת מבחינה אישית והסתיימה על הפנים, אבל פניי קדימה. החלטתי להשקיע קצת יותר בעצמי ולכן גם הלכתי לסדנת הכנת שרשראות, ובתכנון עוד דברים שנועדו לי בלבד. ולא, שופינג לא נכלל בקטגוריה הזאת. למעשה אני כבר כמה חודשים בקיצוצים בתחום השופינג האישי, יותר משקיעה בעיצוב הבית. קצת מקננת פנימה. ככה טוב לי. גם עוד מעט יש לי יומולדת, אני כבר ממש גדולה למרות שלא מרגישה ככה. 
בערב החג אירחנו את המשפחה המורחבת משני הצדדים ויום למחרת קצת קרסתי ולא יצאתי מהמיטה, לכן הפוסט התאחר, אבל תסלחו לי לקראת יום הכיפורים, נכון?
קוראי הבלוג הוותיקים (והמון תודה לכם! זה לא מובן מאליו) זוכרים כבר כמה פוסטי-חג בהם כתבתי שלא חייבים כל חג ללבוש לבן, אפילו אם זה ראש השנה או שבועות, אבל הפעם הלכתי על חולצה לבנה. להתחלה נקיה. החולצה בעלת מבנה הקופסא נרכשה בשנה שעברה בסטודיו פשה החביב עלי. החצאית ממש חדשה מהניילונים: לפני החג, עקב מחסור בזמן, החלטתי להזמין מתנות חג וימי הולדת (היו כמה כאלה לאחרונה) אונליין. את חלקן הזמנתי בקסטרו. תוך כדי גיליתי שאפשר להזמין פריטים ולשלם עליהם עם נקודות מועדון. בשבילי זה היה חידוש מסעיר שחשבתי עליו כבר מזמן ועכשיו התגשם וחבל שלא עושים כך בחברות נוספות: גם לא משלמים, גם צוברים עוד נקודות וגם מקבלים את ההזמנה עם שליח הביתה. ועוד עם קולב! חלום! הזמנתי לי חצאית פליסה מידי. בתמונות היא נראתה די שחורה, מסתבר שהיא אפורה-עכברית עם נצנוץ קל. והבד-נעים כל כך. צריכה פיג'מה כזאת.
התלבטתי לגבי הסנדלים-לבנים או שחורים? בסוף השחורים ניצחו. שתי רצועות עדינות העוטפות את הקרסול ועקב צ'אנקי גבוה ונוח. מקליגולה.
לא רציתי לענוד שרשרת כי רציתי לשמור על המראה הנקי, אבל כן ענדתי צמיד כסוף מטופ-טן.
נקודות הצבע היחידות היו בציפורני כפות הידיים והרגליים: הפעם הלכתי על גוון אחד לכל (לא קורה כמעט אף פעם) - אדום! לק מעולה של Barry M ואם הייתי עכשיו בלונדון הייתי קונה 30.
את האף האדום הסתרתי עם מייקאפ. לא רואים, נכון?






שתהיה שנה טובה. יותר




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...