יום שלישי, 6 באוקטובר 2015

שני בר

זה זמן רב חשקתי בסנדלים פרי עיצובה של שני בר. מעצבת ישראלית מוכשרת ונעליה יפהפיות עד מאוד. שמתי לי ב-wish list מספר זוגות והמתנתי. ההמתנה השתלמה - כשראיתי שהמחיר יורד אבל גם הזמינות (נגמרו מידות) חשתי להזמין לי זוג אחד: רציתי סנדלים בגוון ניוד, ותוספת הפרנזים הנאה רק תרמה למראה הכללי. בדרך כלל אני לא נערת פרנזים, אבל הסנדלים האלה כל כך עדינים ומיוחדים אז הלכתי על זה. ולא התחרטתי. תוך 3 ימים הקופסא הגיעה לסניף הדואר שליד ביתי, ובפנים חיכו לי הסנדלים הכי רכים וקלים שנעלתי מימי.

 
בטח גם האאוטפיט מסקרן אתכם, אז ככה:
החולצה המקסימה מרומא, מהרשת האהובה עלי Promod. יש לה קיפולים מיוחדים תפורים בכתפיים, וראשי חץ צבעוניים פזורים.
 

 
ובגב מצפה הפתעה: קשר פפיון עם נקודות.
 
מי שמביט בי מאחור לא יודע מי אני...
 
אני מאוד אוהבת ללבוש את החולצה עם המכנסיים המקסימים שקניתי ב-C&A בפראג, וחבל שלא היו בעוד צבעים... הוספתי שרשרת טיפות תכלת שאחותי קנתה לי פעם למראה פסטלי ואביבי. וכמובן התיק שמלווה אותי בכל הופעה ורודה, מ-Furla (לינק).


ועכשיו העננים משחירים וההופעה הפסטלית קצת פאסה...



 

4 תגובות:

  1. גם לי יש התמכרות קשה לנעליים של שני בר. החולצה מקסימה והתיק שלך כל פעם מחדש מעורר בי חשק לשדוד אותך בזמן שאת ישנה. מזל שאני לא יודעת את הכתובת... :-)

    השבמחק
  2. כן, ראיתי את נעלי הברבור שלך לאחרונה...
    אני ישנה עם התיק בתור כרית אז לא תצליחי :)

    השבמחק
  3. יפות! תתחדשי.
    גם לי יש זוג אחד שלה שהוא סמפל בצהוב לאקה שקניתי בלי לתכנן כשעברתי ליד החנות שלה בלבונטין כשעוד גרתי באיזור. הרגשתי שהן היו שם וחיכו רק לי. היא מעצבת מעולה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      לקנות בלי לתכנן זה הכי כייף... בעיקר סמפל שאין לאחרות

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...