יום רביעי, 25 בפברואר 2015

מרסלה

הצבע הנבחר לשנת 2015 ע"י חברת הצבעים פנטון הוא מרסלה - Marsala - ע"ש יין המופק באזור העיר מרסלה בסיציליה, איטליה. זהו גוון יין עמוק המתאים לגברים ולנשים, לא רק באופנה אלא גם בלוק האיפורי וגם משתלב עם פריטי עיצוב לבית.
אני מאוד אוהבת את הצבע הזה, אשר קיים במלתחתי ובשידת האיפור שלי כבר מספר שנים. זהו צבע חם, רומנטי, נעים לעין, מתאים לכל אחד ואחת.
בראש השנה לבשתי חצאית שיפון מקסטרו בדיוק בצבע הזה (לינק) (שוב הקדמתי את זמני, טרנדולוגית שכמוני).
לאחרונה, בעודי מחטטת בארון התליה שלי, מצאתי חולצה שאמי מסרה לי ואשר היתה ברשותה שנים רבות. לחולצה הדקיקה שורת כפתורים שאיננה ממוקמת באמצע אלא נוטה לצד שמאל, וכן 3 קפלי פליסה לאורכה.
אני מאוד אוהבת בגדים ישנים בעלי נוכחות, עם סיפור מאחוריהם, אשר תמיד מתאימים גם להיום מאחר והאופנה לא באמת משתנה, ולאמי יש כאלה. לשמחתי היא גם נותנת לי אותם. תודה אמא!
הצבעים אותם ניתן לשדך למרסלה הם כמובן לבן ושחור (אם כי עם האחרון זה קצת כמו חום ושחור-כהה עם כהה, לא הכי מתקבל בעין), וגם שמנת/בז'/ניוד לצורותיו, אפרסק, ירוק בקבוק וורוד בייבי.
צירפתי מכנסיים חדשים בצבע בז' מרנואר, עשויים כותנה בשילוב ניילון וספנדקס, אשר מעניקים גזרה חטובה ומחזיקים מה שצריך.
הנעליים גם כן בצבע מרסלה, קיבלתי אותן מאמי לפני שנים ולא כל כך יוצא לי ללכת איתן. עוד לא החלטתי אם מתאימות לי או לא, אז בינתיים אני משאירה אותן.
את השרשרת בעיצובה של נטע ליבנה המוכשרת קיבלתי מתנה מאחותי ומשפחתה ליום הולדתי. השרשרת המיוחדת עשויה חוטים-חוטים בצבעים שונים, ועליהם צינורות מתכת מוזהבים. גם טבעת מוזהבת קיבלתי, ואיתה טבעת בונוס מאחר והיתה תקלה במשלוח ולכן נטע פיצתה אותנו.
לקחתי את הבכורה, שגם היא אוהבת לצלם ולהצטלם ויום אחד בטח תפתח בלוג, ויצאנו לתור אחר לוקיישן הולם ברחבי ישובנו הקט. מצאנו את מבוקשנו באחד הרחובות. חומת הסלעים התאימה בדיוק מבחינת הצבעים.
זה מה שיצא:

 טבעות מוזהבות: נטע ליבנה // טבעות כסופות: Primark



עגילים: קסטרו // שרשרת: נטע ליבנה // חולצה: וינטג' // מכנסיים: רנואר //
תיק: עדושקה // נעליים: Fischer 



אתם מעודכנים?

פייסבוק: ליחצו כאן
אינסטגרם: ליחצו כאן





6 תגובות:

  1. וואו!! אוהבת מאוד את הלוקים שלך. מיוחדת !!

    השבמחק
  2. את נראית נהדר! והחולצה מהממת!!
    איזה כיף זה לקבל בגדים יד שניה שנראים חדשים ואף יותר יפים ממה שיש בחנויות,
    זו תמיד הרגשה של ניצחון מתוק :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זו בדיוק ההרגשה שלי!
      קלעת בול.
      תודה רבה על המחמאות :)

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...