יום שלישי, 3 בפברואר 2015

שחור-לבן-אדום

עלילות הפוסט מתחילות בחולצה. אליה הצטרפה שרשרת ובסוף גם תיק. ככה יוצרים אאוטפיט שלם.
את הרשת Profil הכרתי בפייסבוק, ומדי פעם יצא לי להגיע לסניף שלהם (אין בקניון הקרוב לאיזור מגורי וחבל). המחירים היחסית גבוהים די הרתיעו אותי אבל הסגנון משך אותי. כך יצא שבאחת הפעמים יצאתי עם חולצה. החולצה עשויה לייקרה ושרווליה עד המרפקים. החלק הקדמי מסתיים קצת מעל הפופיק והחלק האחורי ארוך יותר, כמו שאני אוהבת. הצווארון דרפה (נופל), והדוגמא נראית כמשבצות אך לא-אלו מעין ברקים מחוברים בטורים. הצבע-שחור לבן. את החולצה כדאי-ומומלץ-ללבוש מעל חולצה שחורה, כמו חולצת הטישו שאני לובשת כאן. לדעתי חולצה לבנה תלך לאיבוד.
 
מיד כשראיתי את החולצה ידעתי שאני צריכה שרשרת אדומה וארוכה. ואין לי כזו. נכנסתי לראשונה בחיי
ל-Mia Inspiration, ובקצרה-מיה. אחותי קונה שם כבר זמן רב והחלטתי לראות הכצעקתה. ובכן, כן. מיד כשראיתי את שרשרת הלב התאהבתי: גם שרוך אדום ארוך, גם חרוז כסוף וגם לב גדול וכסוף. כל כך אני! היא גם היתה בהנחה נאה אז קניתי. בזווית העין ראיתי תיק אדום אבל לא התעמקתי בו יותר מדי.
אבל אקדח שנראה במערכה הראשונה... טוב, אתם יודעים את ההמשך. התיק ישב לי בעורף ולא יצא. ואפילו לא בדיוק ראיתי אותו. רק ידעתי שהוא אדום ומבריק, וזה מספיק. בהזדמנות אחרת חזרתי לקניון וקניתי אותו.

לתיק שתי ידיות עגולות וקטנות וגם רצועה, כיס חיצוני וכיס פנימי וגם שני תאים קטנים. הוא יפהפה, הוא אדום והוא שלי.
הוספתי מכנסיים שחורים שאני מאוד אוהבת מרנואר, אשר הגיעו עם החגורה הכסופה ויום אחד כנראה יזכו לפוסט משלהם.



 

משקפי שמש: אופטיקנה // חולצה: Profil // חולצה שחורה: קסטרו //
מכנסיים וחגורה: רנואר // תיק ושרשרת: Mia Inspiration // נעליים: קליגולה
 
 



אתם מעודכנים?
 
פייסבוק: ליחצו כאן
אינסטגרם: ליחצו כאן
 
 
 

2 comments:

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...