יום שני, 17 בנובמבר 2014

Pretty in Pink

בזמן האחרון יש לי קראש על ורוד. לא פוקסיה, לא בייבי, משהו באמצע, ורוד נקי וזך. הצבע הזה הוא כביכול לא "חורפי", למרות שאצלי אין דבר כזה-בקיץ אני מרבה באפור ושחור, ובחורף-צבעוני, אבל זריקה של ורוד בתוך כל האפרוריות בהחלט מעלה את מצב הרוח (לא שלי-אני אוהבת חורף!) ובולטת בתוך שממת האפור-בורדו-שחור הסביבתית.
אי לכך ובהתאם לזאת, יצאתי לקניון הקרוב לביתי, אך לא מצאתי משהו מיוחד שיתפוס את לבי. לכן עברתי לרשת. מן הסתם האפשרויות הרבה יותר גדולות, אם כי צריך עצבים מברזל כדי להמתין שבוע ויותר לקבלת המשלוח-לא לזקוקים לסיפוקים מידיים, מן הסתם.
ב-Next האנגלית מצאתי את מבוקשי. כבר כתבתי בעבר איך קניתי בגדים ברשת בלונדון (לינק, לינק ו-לינק), ואיך הזמנתי מהאתר (לינק ו-לינק), גם לי וגם לבנות, ואנחנו מאוד מרוצות. נרשמתי לניוזלטר של הרשת ובאחד המיילים האחרונים ראיתי את המכנסיים הוורודים היפהפיים וחולצת פפלום אפורה ומיד החלטתי-אני רוצה. רק במקום אפורה-ורודה. נכון שעידן הפפלום כבר קצת פאסה, אבל משהו בחולצה תפס את עיני והחלטתי.
לאחר שבוע קיבלתי את ההזמנה ומיד מדדתי. המכנסיים מעט גדולים באיזור המתניים, אבל אם אחליף למידה קטנה יותר הם יהיו צמודים מדי מאחור ואת זה אני לא רוצה. ישנם 2 כיסים בצדדים, והסגירה היא כשל מכנסיים לגברים. הגזרה הולכת ונעשית צרה כלפי מטה, ובצדי הקרסוליים ישנו פתח. הם מעט ארוכים עלי אבל אפשר לקפל את שולי המכנסיים פנימה או לנעול נעליים מתאימות.
לקחתי את בתי הבכורה ויצאנו לחצר. פרחי הבוגונוויליה עדיין פורחים בוורוד, ומהווים רקע מצויין. קצת עפתי על עצמי עם התמונות ולכן הן מאוד גדולות...
הלכתי על מראה מעט גברי עם טוויסט ורוד: הג'קט הלבן של ברכה בר-און היה של קרובת משפחה שנפטרה. אני עדיין מתלבטת אם להסיר את הכריות, מרגיש לי קצת ניינטיז. הוא עשוי בד נמתח וגמיש ומאוד מאוד נעים למגע. בעל שני כיסים בחזית וכפתורים גדולים. מתחתיו חולצה יפהפיה שקניתי לא מזמן בתמנון, עוד רשת שאני מאוד אוהבת ויש לי המון בגדים שלה. החולצה מזכירה לי חליפת צלילה-עשויה בד עבה ואורז, לא קשיח, בעלת דוגמת וואפל בחזית. מתכננת לקנות גם שחורה כזאת. השרשרת (גם כן מ-Next) והצמיד (מ-Adika) נותנים מראה קצת קשוח, וגם המגפונים הלבנים עם העקב הצ'אנקי השחור (מהקולקציה שתמר קרוון עיצבה ל-Twentyfourseven בשנה שעברה). הקלאץ' השחור מספרינג נותן מראה נשי יותר. יצרתי מראה אקלקטי נשי-גברי.


עם החולצה הסיפור מעט שונה: הבד שלה מאוד נעים, מעין סריג דק, והיא נשפכת. כאן הבעיה-מתקמטת די בקלות. אורך השרוולים הוא בין 3/4 לכמעט עד כפות הידיים, קצת מוזר. העניין הוא שהיא מאוד משמינה. לבשתי אותה לבר מצווה בצהרים, ואחרי 3 כוסות קולה כבר נראיתי יותר גדולה...
התלבטתי אלו מכנסיים להתאים: מצד אחד לבן מתקבל מאוד יפה עם ורוד (ראו לעיל), מצד שני רציתי שייצא פחות בנאלי. אז הלכתי על בז'. המכנסיים מ-Yoop נקנו לפני שנתיים לדעתי ואני מאוד אוהבת אותם.

והנעליים? זוכרים בפוסט הכחול (לינק) כתבתי על נעליים של Couple of שרציתי ולא היו בחנות והזמנתי? אז הן הגיעו, ורודות כמובן. הדגם הזה נקרא ונוס, וזה מתאים לי כי אני מזל מאזניים וונוס היא האלה של המזל. חוץ מזה שהן מיוחדות מאוד, והחלק הקדמי שלהן מתרומם ומזכיר לי צדפה, ונוס שנולדת מן הים. הן מאוד נוחות ונעימות. כאן בתמונה נראות מעט מבריקות, בגלל התאורה, וגם הוורוד מעט שונה. הנכון הוא בתמונה העליונה.

 צירפתי את שרשרת הסאטן של שירה פז (לינק), תיק מ-six מאמסטרדם וצמידים משוק הכרמל.
תודות לבתי הבכורה על ההעמדה והצילום.


ואת הפוני הדנדש שלי כבר ראיתם?













6 תגובות:

  1. ניבוש אין עלייך. את מקסימה :)

    השבמחק
  2. וואוו! פעם ראשונה שאני רואה מישהי בוורוד שהיא קורנת וזוהרת ולא טראשית ומוזרה.
    ורוד מאוד מחמיא לך, מוציא מימך את כל החיוניות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף לקבל כזו מחמאה ממך!
      תודה רבה יקירתי :)

      מחק
  3. מקסים. מבינה אותך לגמרי רק לאחרונה קניתי מעיל ורוד ותליון ורוד הקושי הוא לדעת באמת לבחור את הגוןן הנכון שיתאים לי אבל גם בזה הסתדרתי בסוף :).

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...