יום שבת, 11 באוקטובר 2014

התחדשויות אחרונות-איפור

בחודשים האחרונים התחדשתי לי במספר מוצרי איפור שונים. למרות היותי בלוגרית איפור, אני לא רצה לקנות כל מוצר איפור חדש שצץ בשוק, קודם כל בגלל שאין לי צורך בכך-יש לי רק פרצוף אחד, ובעיקר בגלל שחוץ מלקנות מוצרי איפור, צריך גם לקנות דברים הביתה, למשל אוכל. אבל בזמן האחרון, גם בעקבות המלחמה (אז רכשתי לי שפתון אדום ועפרון חציל כדי להעלות את מצב הרוח), התברר לי שאני צריכה להשלים כמה חוסרים, בעיקר בתחום העיניים, ומכאן הרכישות. כמובן שהן לא התרחשו במקום אחד, גם לא ביום אחד. אני אוהבת לבדוק ולחפש מראש מה אני צריכה, לקרוא על כך קצת ביקורות אצל הקולגות שלי ואז לרכוש. מאחר ואני לא אוהבת לכתוב פוסט על מוצר אחד אלא אם אין ברירה, המתנתי קצת ועתה ייצא פוסט קצת ארוך אבל מקיף, כולל תמונות כמובן.
שנתחיל?

L'oreal-Super Liner-Extra Black Gloss - מכיל 1.5 מ"ל.
אייליינר מושלם! פשוט כך! יש לי וידוי קטן: למרות שאני מאפרת ומתאפרת אי-אלו שנים, יש לי בעיה עם אייליינר. לעצמי. הכנף הזאת שכולן עושות מוציאה אותי מדעתי. אני יכולה לצייר קו מושלם, ואפילו כזה שמתחיל דק ומסתיים עבה, אבל הכנף לא מתכנפת. בעיה נוספת היא הקמטים שצצו לי בצידי העיניים, וגם צורת העפעף שאינה מאפשרת נראות מושלמת של אייליינר. בקיצור, לא מתאים לי אייליינר. תשאלו-אז למה קנית? מכיוון וקו דקיק ומעט מתעבה בקצה כן נותן מסגרת לעין ולפעמים מתחשק לי לגוון. מאחר והכי קל למרוח אייליינר עם טוש, זה מה שעשיתי. עד כה השתמשתי באייליינר טוש של רבלון והוא כבר מיצה את עצמו, אז חיפשתי חדש לכבוד הבת מצווה של הגדולה. מצאתי את המושלם שלי בלוריאל. קצה הטוש יציב אך לא קשה, מעט עבה אך ניתן לצייר איתו קו דק אם רוצים, והעיקר: עמיד עמיד עמיד! גם לאחר 12 שעות הוא לא זז מהמקום, לא דוהה, לא מתפצל ומתפרק, והצבע הגלוסי היפהפה שלו נשאר כשהיה (כפי שכתוב עליו: ultra-lasting). מבטיח וגם מקיים.
מאחר וקניתי אותו לפני 4 חודשים, המחיר שלו בוודאי לא רלוונטי, אבל כל הזמן יש מבצעים בכל רשת פארם שתרצו, אם כי לסבלניות יש אותו באתר feelunique ב-6.99 פאונד, שהם כ-41 ש"ח, כאשר ברכישה מעל 10 פאונד המשלוח חינם.


זמן רב חיפשתי אחר עפרון עיניים בצבע שמנת או ניוד, לתיחום קו הדמעות/המים/פנים העין או ווטאבר, להגדלת העין מבחינה אופטית. אני לא אוהבת להשתמש בצבע לבן כי זה נראה מלאכותי ועשוי מדי, השמנת או הניוד נראים יותר טבעיים בעיני. חיפשתי בחנויות רבות, שאלתי דיילות רבות, ולבסוף גיליתי את זה:

Bobbi Brown-Long-Wear Cream Shadow Stick-בצבע Vanilla. זהו עפרון-צללית במרקם קרם, והמוכרת/מאפרת הנחמדה הבטיחה לי שלא יציק בעיניים, גם לא לעדשות המגע שלי. הצבע שלו הוא בדיוק מה שחיפשתי-בין שמנת לניוד, טבעי מאוד. כדאי גם לתת מגע של העפרון בזוויות הפנימיות של העיניים, הקרובות לאף. נמרח בקלות אך לעתים כן עלול להדבק לעדשה ולכן יש לשים לב לא למרוח הרבה חומר בקו הדמעות. ניתן כמובן גם להשתמש כצללית, או כבסיס (מאחר והגוון מאוד בהיר), או כעומדת בפני עצמה למראה טבעי ביותר. מכילה 1.6 גרם. מחיר מקורי-155 ש"ח, אבל מאחר ויש לי הנחת מאפרת שילמתי רק 108.5 ש"ח.



 
 
Yves Saint Laurent-Mascara Volume Effet Faux Cils - מסקרה מיני (2 מ"ל) שקיבלתי בקיט עם מוצרים נוספים, להם אקדיש פוסט נפרד. מסקרה בגודל מלא עולה 30 דולר, כפי שראיתי באתר החברה. מסתבר שזו מסקרה עתירת פרסים, מכילה פרו-ויטמין B5, אלוורה ופולימרים, אותם מרגישים בעת המריחה הקלה עד בלתי מורגשת. ואפילו אין לה ריח של נפט כמו של מסקרות אחרות בהן נתקלתי, אלא ריח מבושם קלות ונעים. והתוצאה? במריחה אחת כבר רואים ריסים מופרדים ומעוגלים, היא לא מעבה אבל מאריכה אופטית ומעניקה מראה מדוייק וקלאסי, לא בובתי ולא דרמטי. עמידה מאוד ויש להסירה במסיר איפור ייעודי. פשוט מעולה!

 

צללית של קסטרו, מס' 0R02 - קיבלתי אותה מתנה כשהזמנתי בגדים מאתר קסטרו (לינק). זוהי צללית אפויה בגוון חום בהיר ומעט מנצנצת. הפיגמנט שלה מאוד חלש ולכן אני מעדיפה להשתמש בה כבסיס. כשמשחתי אותה לצורך הצילומים על כל העפעף גיליתי שהיא מאוד עמידה, לשעות ארוכות. אולי בגוונים אחרים הפיגמנט יותר חזק.
מארז של 5 צלליות עולה 69.90 ש"ח.

Stila-oil-free sheer color tinted moisturizer - קרם לחות עם צבע (medium), וגם עם SPF30. זהו לא BB וגם לא CC, מאחר ואין לו יכולות על-טבעיות למתוח קמטים, להעלים כתמים וליישר פרצופים, כולה קרם עם צבע. קיבלתי את הקרם כשרכשתי לאמי מוצר ב-Strawberrynet לראשונה. מכיל 50 מ"ל. באתר של Stila לא מופיע מוצר כזה, רק קרם דומה בעל SPF20, שעולה 34 דולר, כנ"ל באתר ספורה. כנראה שכבר לא מייצרים אותו, מה גם שקיבלתי אותו ללא אריזה (כך מקבלים את המתנות ב-Strawberrynet). מה שמופיע באתרים הוא מוצר משודרג בעל עמידות למים, ואולי ערכו שינויים נוספים כך שקשה לי להעריך מה מבטיחים, אבל יכולה לספר מה מקיים: קרם בעל ניחוח מעט "דודתי", כמו הקרמים של פעם, מרגישים את מקדם ההגנה בעל הניחוח הדומיננטי. הקרם נספג די מהר ומראה לאויר העולם מעט פיגמנטים מנצנצים. הוא שקוף עם מעט צבע ולכן כמעט ולא מספק כיסוי, מכאן שאיננו מתאים לבעיות עור למיניהן אלא לצעירות עם עור מושלם, או קרוב לזה. תחושת הלחות נשמרת זמן רב, לפחות זה. אולי אפשר לערבב עם מעט מייק אפ לכיסוי קל, לא ניסיתי. משמש לימים בהם היציאות היחידות מהבית הן לגן, למשל.

Careline-Super Long Lasting Eye Liner-עפרון עמיד לתיחום העיניים בצבע 105 Aubergine חציל. היפואלרגני, לא כתוב מה הכמות. זו הפעם השניה שאני קונה את העפרון הזה בדיוק. קניתי את הראשון לפני מספר שנים, ולמעשה די הרבה זמן לא השתמשתי בו כי הוא היה מוזר לי. ואז התאהבתי. הוא בהיר יותר משחור וחום, מיוחד יותר מאפור, ואינו סגול. משהו בין סגלגל לחום. את העיניים הירוקות שלי הוא ממסגר נהדר והגוון מקורי ביותר. העפרון מסוג המתחדדים ולא המסתובבים, וזה עדיף בעיני. נמרח בקלות, עמיד מאוד מאוד ולא נוזל. יש להסירו עם מסיר איפור דו-פאזי, מאחר והוא עמיד. קניתי לפני מספר חודשים, עלה 20 ש"ח לאחר הנחה (מחיר מקורי 60 ש"ח), ותמיד יש הנחות.
 
 
Careline-Color Code-rich shiny finish - שפתון בגוון מלא במריחה אחת, בגוון R20 Ruby Red. חיפשתי שפתון אדום קר. אבל שיהיה אדום ממש. מאחר וכבר מזמן לא רכשתי מוצרי קרליין, רכשתי שניים במכה (יחד עם העפרון שלעיל). השפתון רך ונעים, נמרח בקלות, עתיר לחות ופיגמנט. בסוף לא יצא לי אדום-אדום אלא יותר אדום כתום... למרות שכשפותחים את השפתון רואים אדום, אבל על השפתיים נראה יותר כתמתם. למרות הלחות הרבה, העמידות די טובה, לפחות עד שמתחילים לאכול, כמובן. הריח של השפתון מעט דומיננטי, בתי האמצעית הגדירה אותו: מסטיק קוקה-קולה. נרכש במהלך המלחמה על מנת להעלות את המצב רוח, עלה 45 ש"ח במקום 106 בסופר פארם.




וכך נראה הכל יחד (תוכלו גם לראות את גוון שיערי המיוחד: למעלה ג'ינג'י ובקצוות בלונדיני. אין דברים כאלה. בקרוב צבע חדש):





 
 
ואושפיזין לסוכה כבר הזמנתם?
 
חג שמח!
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 


 

6 תגובות:

  1. בטח רבים לא זוכרים זאת, אבל לקסטרו היה ליין של מוצרי איפור וטיפוח אי שם בשנות ה-90 :)
    חג שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. וואלה? מעניין איך היתה האיכות שלהם אז. :)
      תודה על האינפוט
      חג שמח יקירה!

      מחק
  2. אהבתי מאוד את הלוק הסופי, מחמיא ונשי!

    השבמחק
  3. כותבת שוב...התגובה שלי לא נקלטה משום מה. הסופר ליינר של לוריאל אחד הליינרים הטובים שניסיתי. משתמשת בו לעיתים רחוקות (אני יותר בקטע של עפרונות) ומופתעת בכל פעם מחדש כמה שהוא מושלם. המסקרה YSL אחת האהובות עלי. השפתון מדהים עלייך. יצא לך איפור קלאסי ואת 100ממת בתמונות. חג שמח♥


    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך לגבי הסופר ליינר.
      שמחה שאת אוהבת את המסקרה, היא ממש מושלמת בעיני ובא לי לקנות בגודל מלא כשתגמר.
      תודה רבה רבה יקירתי המקסימה וחג שמח :)

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...