יום שני, 29 בספטמבר 2014

אאוטפיט של ראש השנה ויום הולדת לי

נתחיל בשאלה הבנאלית: איך עבר עליכם החג? כמה אכלתם? טוב שיש יום כיפור, נכון?
השנה חל יום הולדתי בערב ראש השנה כך שהשמחה היתה כפולה. לא אפצח בסיכומים כי כתבתי אותם כבר בפוסט יום הולדת 3 לבלוג, ובסך הכל עברו 24 ימים מאז ועד יום הולדתי אז בל נפריז.
בערב החג היינו אצל דודתי היקרה. לבשתי לבן חלקי - חולצה וסנדלים לבנים, חצאית בבורדו, לקראת בוא הסתיו (רק באופן רשמי, כן? בינתיים חם אש).
את החולצה קניתי ברנואר לפני חודש, אחרי שחיפשתי חולצה לבנה ויפה במחיר סביר. החולצה עשויה תחרה ובעלת בטנה די אטומה, שזה נהדר כי לא צריך ללבוש גופיה. בתחתית החולצה ישנו מנג'ט די רחב, כך שהחולצה יפה גם בתוך חצאית או מכנסיים וגם מבחוץ. שרוולי החולצה קצרים ובהם אין בטנה, מה שמוסיף לתחושת החגיגיות שלה.
את חצאית המקסי הזמנתי באתר קסטרו. זו הפעם הראשונה שאני מזמינה דרך האתר, וגם הצליח לי. ראיתי את החצאית רק באתר, לא בלייב בחנות, כך שהרגיש כמו להזמין מאתרים בחו"ל (זה לא שלא ניתן להשיגה בחנות, אני מניחה שכבר יש, פשוט לא הגעתי לשם). ניתן להשיגה ב-3 גוונים: שחור, ניוד ובורדו. שחור לא רציתי כי רק לאחרונה קניתי חצאית שחורה, ניוד כבר יש לי מאי-ביי, נותר הבורדו. יש לה 2 שכבות: השכבה התחתונה מסאטן אוטם, מגיעה כמעט עד לסוף החצאית (לא אוהבת את הטרנד של חצאית מיני ומעליה שכבת שיפון מקסי), והשכבה העליונה שיפונית. המראה המתקבל אינו מתנפנף אלא נופל ובזה ייחודו. מסתיימת כ-10 ס"מ מעל הקרסול. סיבה נוספת בגללה חשקתי בבורדו היא כדי להתאים לתיק שקניתי בלונדון ולא זכה כמעט לחשיפה, משום מה, רק שבבית התברר לי שהתיק יותר חצילי והחצאית יותר בורדואית, אבל זה משתלב יפה.
יחד עם החצאית הזמנתי חולצה, שתופיע מתישהו בבלוג, בינתיים חם מדי ללבוש אותה.
בחרתי באפשרות משלוח לחנות קסטרו הקרובה לאיזור מגורי, כי גם ככה יוצא לי להיות בקניון בערך פעם בשבוע-שבועיים (לא רק בשבילי, תרגיעו, יש לי 3 בנות...), במקום לשלם 15 ש"ח עבור משלוח הביתה. אחרי יומיים קיבלתי SMS המודיע לי שהחבילה מחכה לי בחנות. כשהגעתי לחנות חיכתה לי שקית אדומה סגורה ובה החצאית והחולצה וגם הפתעה: צללית! מסתבר שמקבלים הפתעות בהזמנה באתר. איזה כייף! הצללית החומה יכולה לשמש כבסיס כי היא מאוד בהירה והפיגמנט שלה חלש, אבל המחשבה יפה. שאפו.

 

בחרתי לשבור את הלבן-בורדו-לבן עם קצת זהב חגיגי בחגורה מ-אמה.


את השרשרת קנה לי אהובי במגנוליה ליום ההולדת (מגיעה בסט יחד עם עגילים, אבל אני אוהבת להפריד), יחד עם מתנה נוספת לה יוקדש פוסט אחר. החרוזים הקטנים בגווני בורדו, ירוק וזהב השתלבו לי בדיוק עם הגוונים שלבשתי. איך הוא ידע, איך?



והנה התיק מקרוב-גוון על גוון.
New Look-לונדון.



גם הלק השתתף בחגיגת הגוונים הכהים-מעין בורדו/חום כהה עם תת גוון סגול. של Chic, כמובן.
הסנדלים מ-Nine West.

 
ונקנח בשיר שהקטנה לימדה אותי (חבל שאין לי תווים):
שתהיה שנה טובה
שתהיה שנה טובה
שנה טובה ומתוקה!
 

 
 
 

 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...