יום שלישי, 28 באוקטובר 2014

הלורד קיטש

לורד קיטש היא רשת אופנה ישראלית שהדבר היחידי שיש לי ממנה הוא צעיף. ובכן, לא עוד! 
הסתובבתי עם אמי במטרה למצוא מתנת יום הולדת, ובין היתר נכנסנו לחנות. הפעם זה עבד: מצאתי 2 חולצות קצרות (זוכרים שחולצות הן מסוג הדברים שאף פעם אין מספיק, בעיקר בקיץ?), צבעוניות ועליזות.
חיפשתי חולצה אחת שיהיה בה משהו צהוב, מאחר ורכשתי שרשרת בצהוב נאון באי-ביי, ולא הצלחתי למצוא לה שידוך. תשאלו: אז למה רכשת בצהוב דווקא? ואגיד שרכשתי גם בכחול רויאל, והצהוב נראה לי מגניב. אפשר כמובן לענוד מעל חולצה שחורה להעצמת אפקט הוואו, אבל חיפשתי גם משהו יותר משתלב. ואז מצאתי:
חולצה עם פרינט מעויינים בתוך עיגולים בכתום, צהוב, לבן, שחור וירוק. הוספתי עגילים עיגולים גם כן בצהוב-נאון.


השרשרת נראית לי ארוכה מדי (?!)
לבשתי מכנסיים אפרסקיים, שחור נראה לי בנאלי מדי. סנדלים ניוד ותיק כתום שקוף עם ארנק בהדפס אוריינטלי השלימו את ההופעה. אגב, אפילו הצלליות צהובות. נורא כמו שזה נשמע.
חולצה: לורד קיטש // שרשרת: אי-ביי // עגילים: טופ-טן
מכנסיים: פוקס // סנדלים: ביג טום //
תיק וארנק: Twentyfourseven

החולצה השניה בכחול רויאל. כבר כתבתי שזה ה-צבע, והמשכתי את המגמה (לינק). זוהי חולצה עם צווארון דראפה (נשפך), שלי באופן אישי יש בד"כ בעיה איתו, אבל הפעם הסתדר יפה כי הוא לא עמוק מדי. הפרינט מזכיר טאי-דאי גאומטרי ומעורב בצבע לבן.  שולי השרוולים הקצרים לבנים וחגיגיים.
הייתי חייבת להוסיף קצת צבע לחולצה הכחולה והמכנסיים התכלת, אז הלכתי על כתום. הפתעה, נכון? אבל זה מקפיץ את הכל.



 גם הטבעת כתמתמה

שאלתי מאחייניתי המתוקה סרט כתום לשיער. בדיוק היה חסר לי בסלסילת הסרטים

והמוקסינים המהממים של couple of בכחול רויאל משלימים את ההופעה
 סרט לשיער: אחיינית // חולצה: לורד קיטש // שרשרת: היתה של אמא, לא זכור מהיכן //
מכנסיים: תמנון // נעליים: couple of // איפור כתמתם: מי זוכר...




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...