יום רביעי, 10 בספטמבר 2014

מה SEVEN? אופטיקנה

על מותג SEVEN של אופטיקנה כתבתי לפני שנה וקצת (לינק), עת פרץ לאויר העולם, וכעת הוזמנתי לבחור לי משקפיים חדשים לקיץ.
ומה בקולקציה החדשה לעונה זו? חידוש מסעיר-מסגרות משולבות פלסטיק ומתכת צבעוניות במגוון סגנונות וגוונים, וגם עדשות מראה.
בכל יום בשבוע מחליפים זוג משקפיים, מתאימים למצב הרוח, לבגדים, ללק, לבושם, למה שרוצים בעצם. אני מתקרבת בצעדי ענק, יש לי 4 זוגות...
הגעתי לסניף אופטיקנה במרכז G בכפר סבא והבחירה היתה קשה. מאוד קשה. כל כך הרבה צבעים וגזרות. מה לבחור? לא אדע.



 ורוד אופטימי?
 

ואולי שחור-שקוף מסתורי?

משקפי השמש עולים בין 99-149 ש"ח, זוג שני ב-50% הנחה.

גם משקפי ראיה יש, כמובן, ובמבצע מיוחד: זוג משקפי ראיה כולל עדשות במחיר של 299 ש"ח, ושלושה זוגות עם עדשות דקות ב-799 ש"ח, כולל בדיקת ראיה.



מוזמנים גם לצפות בסרטון הפרסומת הטלוויזיוני החדש (לחצו כאן).  

ומה בחרתי?
 
שילוב מפתיע שאף פעם לא היה לי: מתכת עם פלסטיק. תמיד משקפי השמש שלי היו מפלסטיק בלבד, ועכשיו חידשתי.
מה אתם אומרים?



 



 

2 comments:

  1. בחירה מצויינת ! המשקפיים הולמות אותך מאוד :)
    נכון שאף פעם אין יותר מדי משקפי שמש ?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מיכלי! איזה כייף :)
      אכן, כמו תיקים-אין דבר כזה יותר מדי משקפי שמש חחח....
      עכשיו רוצה בצבע ג'ינס ובניוד.
      בפעם הבאה

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...