יום רביעי, 17 בספטמבר 2014

Feeling Blue

When I'm feeling blue,
all I have to do
is take a look at you
then I'm not so blue...
 
Phil Collins, A groovy kind of love
 
מי לא זוכרת את השיר הזה מהילדות? טוב, רק מי שגדלה בשנות ה-80-90... ליווה אותי לאורך התיכון וגם כיום אני מדי פעם נזכרת בו.
כחול הוא צבע בעל ניגודים, כמו הים והשמיים - סוער וגם מרגיע, שקט וגם רועש, הכל תלוי בגוון ובשילוב.
כיום כחול משמעו, אצלי לפחות, שמחה ורעננות. לטעמי אפשר להחליף מדי פעם את השחור האלמותי בכחול - יותר אלגנטי, פחות משעמם וצפוי, ואפשר לשלב איתו כמעט הכל. בקיץ שולטים יותר גווני התכלת, טורקיז (מעולה לכהות עור בעיקר, לצערי-אמרה הלבנה), כחול שמיים וכד'. בחורף אפשר להשתולל עם כחול נייבי, דנים וכד', אם כי אצלי זה לא ככה כי דווקא בקיץ שולטים אצלי השחור-לבן-אפור, וגם כחולים כהים.

לאחרונה מצאתי את עצמי רוכשת שוב ושוב פריטים בצבע היפהפה הזה, בעיקר כחול רויאל, שכשמו כן הוא-מלכותי. מתאים לי מלכותי.
קיבצתי מספר פריטים כחולים, חדשים וותיקים, כדי לתת לכם השראה.
 מימין: סקיני-פוקס // קופיף-קיפלינג //
כפכפים-טבע נאות // מוקסינים-Couple of
הסקיני של פוקס אינו צמוד מדי, מעט עבה ולכן שומר על צורתו. קדם לו סקיני בצבע אפרסק שקניתי לפני מספר חודשים, וכעת כחול-רויאל. אני חורשת עליו המון וזוממת לקנות עוד. חבל שהצבעים קצת מוגבלים.
את הכפכפים של טבע נאות רכשתי ממש עכשיו. דוגמתם נאה בעיני והם נוחים מאוד. אגלה לכם סוד: כל תקופת נערותי, כלומר החל מהזמן שבחרתי לבד את בגדי ונעלי, לא קניתי סנדלים. בכלל. לא אהבתי. אחרי הצבא התגלגלתי לחנות טבע נאות עם חברה שעבדה איתי ורכשתי את סנדליי הבוגרים הראשונים. מאז רכשתי מהם רק זוג כפכפים סגורים מקדימה, דגם הדגל שלהם לדעתי, וזהו. עד לאחרונה. למעשה הבנות הגדולות הן שמשכו אותי לחנות וקנינו להן וגם לי. רציתי בצבע לבן אבל אין כאלה, לצערי. לכן הלכתי על הבחירה השניה-כחול, ולא התעצבתי.
המוקסינים של Couple of משכו את עיני בחנות. כבר כמה שנים שאני מסתכלת בעצב על הנעליים היפהפיות שמעצבים שלי סתת ואילון קומבור ותוהה מתי אוכל לרוכשם, עקב מחירם הגבוה וריחוקן של החנויות מאזור מגורי. והנה, לפני זמן מה פתחו חנות בקניון G בכפר סבא ומאז הסתובבתי מדי פעם ליד החנות וחיכיתי בסבלנות. והסבלנות השתלמה. אמנם עיני שזפו זוג אחר בכלל, אך לבסוף החלטתי על המוקסינים הכחולים-מעט מבריקים הללו. נוחים מאוד מאוד, צמודים ועוטפים את הרגל (כפות הרגליים שלי צרות אז קשה לי למצוא מוקסינים שלא נראים כמו גיגית וצריך לגרוב גרביים). הם גם היו במבצע מאוד שווה ומשתלם, כי למרות שקיץ עכשיו וחם, אני כבר חורשת עליהם הרבה אז הם מחזירים את ההשקעה. ולגלות לכם סוד שני? כבר קניתי את הזוג שרציתי במקור. אבל טרם קיבלתי אותו כי לא היה בחנות ואני מחכה שיביאו, אז יהיה בפוסט אחר (חוץ מזה שהוא לא כחול, אז לא מתאים לכאן).
מימין: e-bay // משמאל: טופ טן // למטה: e-bay
השרשרת הימנית הוזמנה באי-ביי. זאת דוגמא לכך שלא הכל אפשר לנחש לפי הסתכלות על המסך. השרשרת יפהפיה, משולבת בצבעים שונים ובהם כמובן כחול, עליזה וחביבה וגם לא יקרה-60 ומשהו ש"ח, אבל... כבדה בטירוף! ולכן אלך איתה רק לארועים קצרי טווח. אי אפשר להסיר את אחת השרשראות שמרכיבות אותה (ובכך להפחית ממשקלה) בגלל צורת האבזמים. באסה. זה מזכיר נעלי ישיבה-אותן נעליים לא נוחות שקונים לארועים בהם את יודעת בוודאות שאת הולכת בעיקר לשבת.
השרשרת השמאלית נקנתה בטופ טן, רשת האקססוריז האהובה עלי. יש בה הכל-צבעים עליזים, טיפות, מספר שכבות וכחול רויאל. עלתה 40 ש"ח.
השרשרת התחתונה נרכשה גם כן באי-ביי ועלתה 12 ש"ח בלבד. היא קלה מאוד, קלועה וכחולה. קניתי מאותו המוכר גם שרשרת זהה בצבע צהוב זוהר. תראו אותה בהזדמנות.

למעלה מימין: Angel:Thierry Mugler // Lancome: Hypnose drama eyes //
Neal's yard remedies: Rose & geranium body lotion //
למטה מימין: Model's own:Valerian // Barry M: Blue grape //
Chic: Eternity // O.P.I: get your number
בושם אנג'ל הוא אהבה ישנה וותיקה, הבושם הראשון שקניתי בטיסה הראשונה שלי עם אהוב נעורי, ללונדון, ועד היום אני מדי פעם רוכשת בטיסה זו או אחרת. את האחרון רכש לי האהוב בטיסתנו, ובכן, ללונדון, לפני כמעט שנה (איך הזמן טס!). על הפאלטה של לנקום כתבתי בעבר (לינק). לטעמי, ובניגוד לכל מה שלימדו אותי בקורס האיפור, צלליות כחולות כן מתאימות לעיניים ירוקות והפוך, הכל תלוי בגוון ובמינון, כמו בכל דבר בעצם.
קרם הגוף של Neal's yard remedies קריר ומרענן, בדיוק כמו הבקבוק הכחלחל בו הוא נתון. גם עליו כבר כתבתי בעבר (לינק).
והלקים-טוב, מה יש להגיד על לק כחול? חוץ מזה שהוא נותן טאץ' מהמם לציפורניים, מתאים לכל אאוטפיט, ולדעתי המרענן הרשמי? (לינק, לינק, לינק, לינק).
 
 
מקורו של הצמיד המחורז אינו ידוע. הטבעת הימנית היתה של אחותי, והשמאלית-מגראס. הכל מונח בקערה כחולה מעשה ידיי (כן, כן!).
 
איזה גוון כחול אתם אוהבים?
 
 
 
 
 
 
 
 

4 תגובות:

  1. אני כ"כ אוהבת כחול! בייחוד כחול רויאל/כחולים כהים למיניהם. נהניתי מהפוסט ואם כבר מדברים על אופנה - תמיד רציתי לציין שיש לך טעם משובח, פשוט עד כה לא יצא לי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון שזה צבע מהמם?
      תודה רבה יקירתי! איזה כייף לקבל מחמאה כזו ממך ♥
      נשיקות ושיהיה לך סופ"ש מהמם

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...