יום שבת, 19 ביולי 2014

כוכבים במקום טילים

תחילה - מילה (טוב, יותר):
התמונות צולמו לפני שבועיים, הפוסט היה מוכן לפני כמה ימים והמתין בסבלנות.
מטרת הבלוג שלי - לשמש מפלט מטרדות היום-יום, לא משתמשת במילה אסק... אתם יודעים. לפעמים לקרוא על דברים שטותיים כמו אופנה זה משחרר. לפחות מסיח את הדעת לכמה דקות מ"המצב". מוזמנים.

כל אסטרולוג מתחיל יגיד לכם שמזל מאזניים (המזל שלי) שייך ליסוד האוויר, והכוכב השולט בו הוא ונוס, אלת היופי. אז מה הפלא שאני כותבת בלוג העוסק ביופי, זה ב-DNA שלי ואי אפשר להמלט מזה.
מדי כמה שנים חוזר דפוס הכוכבים לאופנה. לעתים כוכבים לבנים על רקע שחור, לעתים כוכבים שחורים על רקע לבן ופה ושם גם כוכבים צבעוניים. אני אוהבת כוכבים: הם מנצנצים, זוהרים, רחוקים, מבליחים לשוויץ קצר ולעתים נופלים. כמו כולנו, בעצם.
כרגיל הקדם הקדמתי וקניתי את חולצת הכוכבים ב-C&A בביקורנו באמסטרדם לפני חודשיים (עכשיו כל העתונים מלאים פריטים עם כוכבים). גם כלת הבת מצווה קנתה, אבל בגווני אפור. גזרה טובה, ישרה, אורך מצויין ושרוולים עם קיפול קטן, כמו שאני אוהבת. יש גם הדפס מבריק מקדימה - 52. לא יודעת למה דווקא המספר הזה (ע"ש המפציץ הידוע?), אבל שיהיה.
כדי לרכך קצת את המראה, לבשתי חצאית טול פודרתית ונעלי פיפ טואו ניוד, וגם שרשרת סאטן שמנת המתלפפת סביב הצוואר עד ארבע פעמים. אפשר ללכת על מראה אדג'י עם סקיני שחור, מגפונים שחורים וצמידי עור מלופפים, שחורים גם כן.
עם זאת, בחרתי בתיק עשוי חרוזים קטנטנים שחורים, לשמר קצת את שחור הכוכבים.




 
חולצה: C&A אמסטרדם // שרשרת: Shira Paz (לינק לפוסט) //
חצאית: אי ביי (לינק לפוסט) // נעליים: Nine West //
תיק: קיבלתי בהשקה של לקים



ואתם אוהבים כוכבים על בגדים או רק בשמיים?
בתקווה לנצנוצים של כוכבים ולא של טילים...



 

6 תגובות:

  1. איך את יודעת לעשות את החיבור בין כל פריט לפריט טוב כל כך....כישרון אמיתי ! כייף לקבל השראה ממך ופשוט כייף להתבונן :-) מקסימה !
    שבת נעימה ושקטה

    השבמחק
    תשובות
    1. איך את יודעת תמיד להחמיא, לידיה יקרה!
      תודה רבה רבה. את מקסימה ♥
      שיבואו ימים שקטים על כולנו

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...