יום שני, 30 ביוני 2014

מנת יתר של אהבה ומתיקות

חובבת בשמים מתוקים אנוכי (וגם ממתקים מתוקים, אבל לא בזה עסקינן).
זכור לי עוד בילדותי הרחוקה, עת סבי, שעבד בבית דפוס, היה מגיע אלינו עם בקבוקי בושם Charlie עליהם היו מדפיסים את מדבקות המותג, וכבר אז החלה כמיהתי למתוק.

         התמונה מכאן
עם השנים טעמי השתנה, התבגר, השתכלל והתייקר.
בירח הדבש שלנו קניתי את הבושם אנג'ל של טיירי מוגלר, בושם מתוק, חזק, כבד ועשיר, ששימש אותי בהזדמנויות מיוחדות. בגלל שבארץ אין אף פעם הנחות על הבושם (למה, בעצם?), תמיד קניתיו בדיוטי פרי כשהייתי בדרך ליעדים שונים בעולם.
אולם, כמו בכל דבר, מתישהו, בעיקר אחרי 13 שנים, יש הרגשה של מיצוי, ולכן כשהיינו בפראג קניתי את הבושם Flowerbomb של צמד המעצבים Viktor&Rolf. שוב, בושם עשיר, כבד, מתוק.
והנה, לאחרונה, בלוגריות רבות ערכו הגרלות כשהמתנה היתה הבושם Loverdose של Diesel.
זהו Eau De Parfum ולכן כמובן מחזיק מעמד שעות רבות, כמו שאני אוהבת. הבושם תואר כמתוק וכבד-מתאים לי. נרשמתי מיד לכל ההגרלות שראיתי והמתנתי בציפיה דרוכה. והנה, קראתי בבלוג של שרונה המקסימה הכרזה על זכייתי! מה רבה היתה שמחתי וחיכיתי בקוצר רוח לקבלו.
אכן, לא התאכזבתי. מיד לאחר ההתזה מרגישים את האניס (כמאכל לא הייתי מתקרבת אליו אבל בבושם זה מהמם). לאחר כחצי שעה הריח מתייצב מעט ועולה ניחוח ליקריץ ויסמין, ואחרי כשעתיים הריח הכבד נחלש ומה שנותר הוא וניל ואמבר. מילים רבות לא יתארו את עוצמת הניחוח הממכר. תחילה הריח מעט חריף לי אבל כשהוא מתרגל לעור הוא משתנה ומתרכך. עכשיו אני מתבשמת בו כל ערב לפני השינה, כדי לקום איתו בבוקר.
לא דיברנו על הבקבוק - צורת לב סגול בעל זויות כשל יהלום, בתוכו נעוץ פגיון שחור (ברר...), פקק עגול שחור. על ראש המתז חרוט השם DIESEL. על אחת מכנפות הבקבוק חרוטים שם הבושם והחברה. הבקבוק כבד ולא ניתן להעמידו, רק להשכיבו-קצת לא נוח אבל יש מקום בסלסילת הבשמים שלי. האמת, יש עוד הרבה מקום, ויש לי יום הולדת עוד חודש-רמז דק כפיל.

בצד ימין תגלו שדוגמית השבוע-אכן הפתעה-גם היא של בושם מתוק. כנסו וראו! 
שיהיה לכם סופ"ש מתוק!
בואו להיות חברים בדף הפייסבוק של הבלוג במרחק קליק אחד
ושימו לב למדור "חדשות ומבצעים" בטור השמאלי

8 תגובות:

  1. אני חייבת להודות שפחות התלהבתי ממנו, אבל אני שמחה בשמחתך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אכן לא כל אחד מתחבר לריח

      מחק
  2. קיבלתי אותו השבוע בדואר, גם אני זכיתי בהגרלה בבלוג של אוקסנה. מאוד שמחתי לקבל אותו בדיוק בשבוע של יום הולדתי. כשהשפרצתי ממנו מעט על היד בכדי להריח האיש לי היה לידי. גם אני וגם הוא לא ממש התחברנו לריח. האמת, הוא לא עשה לי את זה, מתוק מדי עבורי. אני אוהבת מתוקים אך לא מדי...הבקבוק שלו מאוד יפה בעיניי. כנראה שאעביר אותו לבת משפחה.
    תתחדשי ותיהני ממנו :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. מגניב שזכית בו ליום ההולדת, חבל שהריח לא מצא חן בעינייך.. הרווח כולו של מי שתקבל☺
      תודה!

      מחק
  3. באזכור של צ'רלי החזיר אותי למחוזות ילדותי. כמוני כמוך מקפידה את רוב הבשמים שלי לרכוש בדיוטי עם נהייה לכיוון אלה שאין עליהם הנחה בארץ או שההנחה מועטה דוגמת שאנל אהובתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם את זוכרת אותו? איזה קטע!
      שאנל טרם דגמתי, זה תמיד היה נראה לי ל"גברות", אני שוכחת שגם אני כבר "גברת"☺

      מחק
  4. תתחדשי ומזל טוב על הזכייה ניבה!
    מתה כבר להריח אותו, כל ההגרלות בבלוגים עשו לי חשק...
    אולי עוד מעט אני אעשה עימו היכרות אישית. נרשמתי להגרלה בבלוג של מיכל פורטמן וגם העליתי בדיוק עכשיו פוסט בבלוג שלי על העניין.
    מחזיקה לעצמי אצבעות!
    שמחה בשבילך שזכית ושאת אוהבת את הריח. איזה כיף :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ורד!
      מחזיקה לך גם אצבעות ומקוה שתזכי.
      אם יש לך זמן קפצי לפארם הקרוב להריח-אם את אוהבת מתוק וקצת כבד-זה בשבילך.
      בהצלחה☺

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...