יום ראשון, 19 בינואר 2014

לבן בעיניים

עוד לפני שהעיתונים הכריזו על מגפונים לבנים כטרנדיים ומאסט לחורף זה, רכשתי את שלי בהשקה של הקולקציה של תמר קרוון ל-Twentyfourseven. אמנם זה לא היה חלום של שנים רבות, רק משהו שצץ אצלי לאחרונה, אבל מימשתי אותו די מהר. למגפונים עקב צ'אנקי גבוה במיוחד, רוכסן שחור בחלק הפנימי וקצותיהם מעט מחודדים.

להשלמת התמונה בחרתי לטובת האאוטפיט הקז'ואלי פריטים תואמים: ג'קט לבן קליל ודק המתאים לימים חמימים בחורף-אין לו בטנה והוא נועד לקישוט בלבד, מחמם הוא לא. הג'קט הוא ירושה שקיבלתי לפני זמן מה, תוצרת גולף.
לא התחשק לי להתפרע עם צבעים, לכן לבשתי חולצה עם פרינט גיאומטרי שחור-לבן. החולצה מבד דקיק מאוד, ובגב שלה מחשוף גדול ופתוח עם איקסים. בד"כ אני אוהבת ללבוש אותה עם גופיה ורודה מתחת. החולצה באדיבות S. wear.
הסקיני-מ-Next (לינק).
משקפי השמש-באדיבות אופטיקנה (לינק).
השרשרת היתה של אמי ונרכשה לפני שנים אין ספור.


תיק הגב נרכש באיטליה לפני 17 שנים. טסתי עם אמי לטיול יום הולדת (שלה) ברחבי איטליה, וברחוב קטן ברומא מצאתי אותו-כחול, עמוס כיסים ואבזמים, והמחיר-שוס: 15 ש"ח בלבד! לאור התגובות שקיבלתי כשחזרתי התבאסתי שלא קניתי המון ומכרתי לכל מי שביקש. התיק עדיין נראה חדש, ומדי פעם אני משתמשת בו. 


רציתי להצטלם בשלג אך פוף והוא נגמר, לכן יצאתי לגבעה פורחת הסמוכה לאיזור מגורי. סחבתי איתי את צלם הבית, אהובי, שנענה לכל השגעונות שלי. בדרך כלל.





שבוע מקסים ופרחוני!






6 תגובות:

  1. מראה סופר עדכני וכיף! ממש אהבתי את המגפיים.

    השבמחק
  2. המגפונים משגעים! ממש אהבתי!!! תתחדשי יקירה :-)
    נשיקות וחיבוקים <3

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ורד יקירתי!
      חיבוקים ונשיקות :)

      מחק
  3. מאוד יפות,
    חוששתני שאליו קניתי מגף לבן הייתי חוששת לצאת איתו, אני מרבה לטייל עם הכלב וחיש קל היו הופכות לבן לשעבר.

    יש לי מוקסין לבן של רוקפוקט שהיתרון שלו שהוא...ניתן לכביסה במכונה ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח... הרסת אותי! אכן קשה לתחזק נעליים לבנות.
      מגניב שאפשר לכבס, אבל.
      תודה יקירה!

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...