יום רביעי, 15 בינואר 2014

No. 7-Make-up & Powder

את מוצרי No. 7 אני מכירה ואוהבת כבר שנים רבות, ולצערי כבר לא מוכרים אותם בארץ.
כשהייתי בלונדון לראשונה לפני 17 שנים ונכנסתי לראשונה ל-Boots כל כך התלהבתי מזה שהכל שם כל כך זול (מתומחר ב-0.99/1.99 וכאלה) עד שהעמסתי עוד ועוד בסלסילה, רק כדי להגיע לקופה ולגלות שהגעתי ל-100 פאונד, אז 700 שקל. כמובן שרוב המוצרים שהעמסתי היו של No. 7-רביעיות צלליות, עפרונות ועוד ועוד.
כמובן שבביקור האחרון החלטתי לקנות עוד, ולו על מנת לתת לחברה חסד נעורים. קניתי מייק אפ ופודרה, ועוד כמה מוצרים נוספים שיופיעו בפוסטים אחרים.
Instant Radiance Foundation - זהו מייק אפ בעל כיסוי בינוני, בערך כמו BB למיניהם, אם כי לא סמיך כלל, וכולל גם מקדם הגנה של SPF15 שזה נחמד אם כי נמוך מדי לשמש הישראלית הקופחת. מיועד לכל סוגי העור, היפו-אלרגני כמו כל מוצרי No. 7, מכיל 30 מ"ל.
מטרתו, כדברי המשורר: Radiant boost for tired, stressed skin-בדיוק אני! העור שלי עובר תהפוכות לאחרונה ואני צריכה איזה מן רגיעון שכזה. עוד מבטיחים בחברה כי הבסיס יוצר עור מואר וזוהר, מלא חיות, ומופחת סימנים וכהויות. הבסיס מכיל ג'ינג'ר, הידוע כצמח מעורר, וכן קומפלקס ויטמינים וקומפלקס אנטיאוקסידנטים.
מחיר: 12.5 פאונד, כ-70 ש"ח.
אריזה: בקבוק פלסטיק עגול, צר וארוך, שקוף כך שניתן לראות את כמות החומר שנותרה, משאבה לשימוש קל ויעיל. בעל מכסה כסוף. על אריזת הקרטון ישנו עיגול המדגים את צבע הבסיס ושמו. הצבע שקניתי הוא Cool Ivory ומתאים לי בדיוק.
מרקם וריח: לחותי ונוזלי, ריח קלוש של מייק אפ.
הוראות שימוש: לנער היטב לפני השימוש. למרוח באופן אחיד בעזרת האצבעות או ספוגית.
ההבטחה: מעניק boost לעור עייף ולחוץ. וכן כל מה שכתבתי למעלה.
מבחן התוצאה: הכיסוי קל עד בינוני, הבסיס די נוזלי מרוב לחות. אכן ישנה תחושת רעננות עקב המרקם הלח. מחזיק על העור מספר שעות, בהחלט לא יום שלם, עקב קלילותו. מאחר ולא מכסה לגמרי, לטעמי לא מתאים לעור בעייתי/אדמומי/עם כתמים. מתאים גם לקיץ וגם לחורף. לא מורגש על הפנים, אין "מסיכה". גם המחיר מאוד נוח. 


להשלמת התמונה רכשתי גם פודרה שקופה בתפזורת. 

Translucent Perfect Light Loose Powder - זוהי פודרה, ובכן, שקופה בתפזורת. אין הרבה מה לומר עליה-מיועדת לשימוש מעל מייק אפ על מנת לקבעו ולמנוע הברקה. גם כן היפו-אלרגנית. 20 גרם התכולה. מכילה ויטמין E ופרו-ויטמין B5 לשמירה על העור ולריכוכו, וחומצה היאלורונית לשמירה על לחות העור.
מחיר: 10.5 פאונד, כ- 58 ש"ח.
אריזה: צנצנת פלסטיק אובלית שקופה, מכסה שחור. כשמסירים את המכסה-הפתעה! כרית בגודל נאה ולה ידית אחיזה. מעולה להניח בתיק ולקחת לטאצ'-אפ לדרך.
מרקם וריח: טלקי משהו. ואכן הטלק הוא הרכיב הראשון ומן הסתם הבולט בפודרה. החלקיקים דקיקים מאוד מאוד ועפים ברוח.
הוראות שימוש: אין כאלו. מן הסתם לפתוח את המדבקה בחלקה, להפוך את הצנצנת כך שהפודרה תיפול לתוך המכסה, להשתמש בכרית (או למי שמעדיפה-כמוני-מברשת לפודרה) ולהניח בטפיחות קלות על הפנים, באיזורים המועדים לפורענות-איזור ה-T בעיקר: מצח, אף, סנטר. אני אוהבת גם לפדר את הלחיים אם אני רוצה להשתמש אח"כ בסומק אבן. אם אשתמש בסומק קרם, כמובן לא אפדר את הלחיים כי אז אצא בוץ.
ההבטחה: הפודרה הקלילה מתמזגת באופן שווה בעור, מאירה ומחליקה את העור ומסתירה פגמים.
מבחן התוצאה: הפודרה דקיקה ואוורירית מאוד, יש לנהוג בה זהירות רבה על מנת שלא תתעופף לה. משתלבת היטב עם המייק אפ ולא יוצרת מראה מסכתי. קצת קשה להגיד שפודרה כזו מחליקה את העור ומסתירה פגמים מאחר והיא שקופה ודקיקה, מה שעושה את העבודה הוא המייק אפ שמלמטה. בסך הכל לא נתקלתי בפודרה בתפזורת ממש גרועה. מומלצת למי שיש גישה, ולו בשל מחירה הזול עד מאוד (ותמיד יש מבצעים) והעובדה שעושה מה שצריך.
 
 
 
 

 



6 תגובות:

  1. מאוד אוהבת את הליין הזה, כשהייתי בתאילנד לפני שנתיים רכשתי טונות בכל סניף בוטס שנתקלתי בו (רמז, כל 3 מטר) ותמיד היה מבצע מופרך של 3+2 או משהו כזה בסגנון...
    סיימתי 2 פודרות בדיוק כאלו, וזה מרשים כי פודרות בתפזורת זה מהמוצרים הללו הם כמו פך השמן.
    המייקאפ שלהם שיצא לי לנסות בזמנו היה כזה שמתאים את עצמו לגוון העור, אבל עליי האפקט השתבש.
    לעומת זאת כן יצאתי מרוצה משלל איילנרים בצבעים נחמדים.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם בתאילנד יש בוטס??? רק אצלנו אין. אוף!
      כן, באמת המבצעים שם על בסיס יומי, קצת כמו אצלנו :)
      זה באמת מרשים שסיימת את הפודרות כי תמיד זה נראה שהן כמו צלליות ולקים-לא נגמרות אף פעם...
      תודה יקירה!

      מחק
  2. מהמם חידשת לי משהו. דרך אגב, גוון האייבורי הוא המתאים ומועדף ביותר עלי ואחרי גוון הבייז' נטורלי שמוסיף טיפה גוון צהבהב לימים ורגעים שבא לי יותר פיגמט של מראה שזוף טיפה יותר. בזמן האחרון כולנו עוברות מהפך מעצבן בעור, העור נוטה יותר להתייבש ולכן יוצר יותר פגמים במקרה שלי עור מעורב, בעייתי,אדמומי שערורייתי משהו, שכולל מצד אחד שומניות באזורי הטי ומצד שני במקביל ייבוש מזוויע, ואני כבר מיואשת עם כל החומרי לחות וכיסוי בתקופות האלה, מוציאה תותחים כבדים בעיקר בלילה לחויות יותר עשירות כי אין ברירה, למרות שהעור שלי עמוס ומוצף אם יש יותר מדי לחות לכיוון השני של נטיה לפצעונים, ככה שבחורף העור יותר צמא ללחות וסולח לי על הכמויות שמחזירות לו חיים וגוון. יופי של מוצרים, אהבתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת גוון האייבורי נראה יותר טבעי מכל הבז'ים למיניהם. הרי אף אחת היא לא באמת צהבהבה מטבעה.
      מבאס בקשר לעור ומזג האוויר. ממש בלתי נסבל. גם אני עם קרמים ושמנים חזקים יותר בלילה. באמת צריך לשים לב לא ללכת על הקיצוניות כדי שלא יהיו פצעים. או פשוט ללבוש מסיכה על הפנים חחח...
      תודה יקירה!

      מחק
  3. ממש חבל שאי אפשר להשיג את המוצרים שלהם בארץ.
    הפודרה ממש מסקרנת אותי.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, ואיפה לא חיפשתי...
      אפשר להזמין מאתר בוטס אבל הם לא עושים משלוחים לפה, ואני לא יודעת עד כמה זה משתלם עם חב' משלוחים. כדאי לבדוק כשיש סיילים או 1+1 וכד'.
      תודה יקירה!

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...