יום שישי, 13 בדצמבר 2013

לב קוויאר

הבטחתי לספר עוד על Next (לינק) ואני אוהבת לקיים את הבטחותי, אז קבלו. 
שמתי עיני על הסווטשירט האפור עם הלב עוד לפני שטסנו ללונדון, והוספתי אותו לוויש-ליסט שלי. מיד כשהגענו לחנות אצתי בין הקולבים ושם הוא היה, אפור ואצילי, עם לב ענקי עשוי מעין חרוזים זעירים עד מאוד, שחורים ומבריקים, שנראים כמו ביצי קוויאר. הפוטר רך ועדין ונעים. ממש לחפון אותו ולא לעזוב. היה שם אחד ויחיד במידה שלי (זה קורה לי הרבה), אז מיד חטפתי אותו כדי שלא תתפתח סצינת מילקי #3456.

כמובן שלא מדדתי, כבר ציינתי שאם לא חייבים-למשל מכנסיים-אני לא מודדת. אבל את המכנסיים שתראו כן מדדתי, אם כי מיד קלעתי למידה. ככה זה כשמכירים את הגוף היטב. המכנסיים הם full length jeggings, כלומר טייץ באורך מלא, עד הקרסול. מה שטוב בהם הוא עובי הבד-זה לא טייץ פשוט ורגיל שקופאים איתו מקור בחורף-רלוונטי להיום-אלא עבה מאוד מאוד, שגם אורז את מה שצריך, גם יש לו כיסים בישבן למי שיש את הגוף ללכת עם חולצה קצרה, וגם שומר על הצורה ולא מתעוות בברכיים אחרי ישיבה ארוכה. מקסים מקסים מקסים. 


לאחרונה חיפשתי נעליים שחורות יפות שאפשר ללכת איתן גם לעבודה וגם להמשיך אחר כך לקרוע את המועדונים. סתם. מקסימום ליסוע לסידורים או משהו. הן היו צריכות להיות עם עקב נמוך, אלגנטיות, רצוי מבריקות. הפעם חרשתי את אתרי הנעליים לפני יציאתי לקניון (אין לי סבלנות להסתובב בקניונים וגם לא עודף זמן, לכן אני מסמנת לי מראש מה אני רוצה ויוצאת מוכוונת מטרה. זה תמיד עובד), ואז מצאתי: קליגולה! הן ענו על כל הקריטריונים. וגם נוחות, וגם לא יקרות. הצטרפתי למועדון אז גם יש לי 8% הנחה שזה יותר שווה מאשר לצבור נקודות.


וכאן הוספתי את התיק הכחול הענקי מ-New look ואני מסודרת.


קצת קלוז אפ על האיפור לא יהרוג אף אחד (ולשפתון יוקדש פוסט בקרוב)



הערת שוליים: בדיוק ברגע זה שאני כותבת את הפוסט קיבלתי מייל מ-Next. קריפי משהו.

הולכת לחפש את הפוך.
שבת חמימה!




6 תגובות:

  1. את בובה והחולצה מעלפת!!!
    זה בדיוק הסגנון שלי :)

    השבמחק
  2. הנעליים מאוד יפות. בעבר נהגתי לקנות הרבה בקליגולה, אבל מתי שהוא, הם נתקעו והפסיקו לחדש. שמחה לראות חידושים אצלם. כמה עלו אם אפשר לשאול?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      גם לי היתה תקופה כזו, ואז הפסקה, ושוב חזרתי. דווקא נראה שהמחירים ירדו. הנעליים עלו 229 ש"ח, וכרטיס המועדון-שהוא לכל החיים-עלה 30 ש"ח, אבל קיבלתי מיד את ההנחה, כך ששילמתי עליו רק 9 ש"ח. שווה ביותר. לצערי יש רק בצבע שחור-לא הייתי מתנגדת לבורדו, למשל. הסתבר לי גם שזה דגם משנה שעברה והוא היה כל כך מוצלח שהחזירו. לי זה לא מפריע :)

      מחק
  3. הפוטר יפה לאללה וגם הטייצ, הנעליים, האביזרים, האיפור ואת מקסימה במיוחד ! קליגולה היתה החברה האהובה עלי בתחום הנעליים בעבר ואז מתישהו ירד לי ממנה....חייבת להיכנס שוב לשם ולבדוק את ההיצע. שבת חמימה ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה לידיה יקרה! כדאי לך לנסות שוב-יש דגמים מאוד יפים (ולא, לא קיבלתי מהם כלום חחח...).
      שבוע מקסים וחם!

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...