יום רביעי, 17 באפריל 2013

SEVEN-by Opticana

Seven הינו מותג חדש וצבעוני של רשת משקפי השמש והראיה אופטיקנה, הפונה לצעירים ובני נוער ומהווה שילוב בין הטרנדים הצבעוניים המלווים אותנו הקיץ לבין מקצועיות הרשת החוגגת 25 שנים, וכן מחירים נוחים, אליהם אגיע בהמשך.
הוזמנתי להשקת המותג וכחובבת צבעים ידועה נפעמתי מול השפע והייחודיות: מסגרות בגווני אדום, סגול, צהוב, כחול, כתום ועוד, גם זרועות המשקפיים זכו לצבעוניות מקושטת. 

הצבעוניות לא פוסחת גם על משקפי הראיה:
גם בנותי מרכיבות משקפי שמש, מעשה הכרחי באקלים הים תיכוני בו השמש זורחת כמעט כל השנה, ובאופטיקנה זיהו את הצורך הזה של כ-2 מיליון צעירים בגילאי 12-30 במשקפי שמש טרנדיים במחירים נגישים. גם משקפי הראיה לא מקופחים, עקב עליה גדלה והולכת במספר הצעירים הזקוקים לשיפור ראייתם כבר בגיל הרך.
המותג Seven, כשמו הוא, נוצר עקב הצורך בגיוון ויצירת לוק שונה 7 ימים בשבוע ע"י מבחר גדול של משקפיים צבעוניים ומיוחדים. ישנם 290 דגמים של משקפי שמש וראיה בקולקציה. 
הפתעה: גם קופסאות המשקפיים תואמות לרוח המותג-צבעוניות, רטרו, עשויות פח ובתוכן מראה.

ולמחירים:
משקפי שמש: 99-199 ש"ח
משקפי ראיה: 415 ש"ח (מסגרת+עדשות עד מס' 4).


קולקציות נוספות באופטיקנה:


 
 
 Gold & Wood. מהמם!
Rap


להשיג ברשת אופטיקנה, 100 חנויות ברחבי הארץ, ובאתר http://www.opticana.co.il/
מה לבשתי לאירוע ההשקה היפהפה במסעדת Deca?

חולצה ומכנסיים: C&A, פראג // גופיה, קרדיגן ועגילים: קסטרו
אוקספורד: גזית 
 תודה לתמר על הצילומים!

בשנים האחרונות חיפשתי משקפי שמש לבנים, עוד לפני שראיתי את תמונתה של עינת ארליך מתחתנת עם משקפי שמש לבנים כלבבי, אך לא מצאתי את מבוקשי. מאחר ויש לי פנים ארוכות וצרות, כל מיני דגמים נראו עלי גדולים מדי, או רחבים מדי. קשה, קשה. 
והנה, סוף סוף מצאתי-לא גדולים, לא קטנים, לא רחבים. בדיוק!

חולצה: תמנון // שרשרת: טופ טן
שפתון: Estee Lauder-Michael Kors-Very Hollywood










6 תגובות:

  1. תתחדשי על המשקפיים, מתאימים לך מאוד ורציתי להגיד שהיה לי כיף להעביר איתך קצת זמן בלייב. להתראות עד לפעם הבאה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תמרוש!
      גם לי היה כייף☺
      ניפגש בקרוב

      מחק
  2. המשקפיים שבחרת מקסימות!
    גזרה וצבע נהדרים והכי חשוב - מאוד מחמיאות לך!!
    תתחדשי :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובי!
      כייף לקבל מחמאות♥

      מחק
  3. אני לא חובבת ז'אנר מסגרות לבנות וגם בכלל מסגרות עבות. יש לי משקפיים לרחוק (נהיגה, קולנוע וכאלה...) בלי מסגרת, ככה שזה לא מסתיר לי את האיפור עיניים אפילו העדין ביותר שלא צריך להדגיש, במעט פעמים שאני מרכיבה אותן, זה נראה עדין, אולי בגלל זה דעתי משוחדת מראש על בלי מסגרות ועם צבעים שיותר מחמיאים לגוון הפנים והעיניים, אני הולכת ברוב השנים על גוונים חציליים חומים, ירוקים כהים כמובן, וממש שיהיו עדינים כמה שפחות עובי וחומר על הידיות. יש לאופטיקנה באופן כללי, מבחר מרהיב בכל קולקציה, ויש כמה שמצאו חן בעיני ממה שהעלית בתמונות.

    השבמחק
    תשובות
    1. איך פספסתי את התגובה שלך, איך? סליחה מראש.
      יש לי גם משקפי ראיה (סקופ!) אבל אף אחד כמעט לא זוכה לראות אותם, פרט למשפחתי כמובן, כי אני רוב הזמן עם עדשות מגע, אבל המסגרת שלהם אדומה-נו, איך לא-אם כי לא גדולה. אף פעם לא ניסיתי משקפיים בלי מסגרת אבל זה נראה לי באמת מאוד עדין. רוב חיי קניתי משקפי שמש שחורים דווקא, אבל בהשקה הקודמת של אופטיקנה התחשק לי לגוון ולכן בחרתי בחומים וסגולים, ועכשיו סוף סוף את הלבנים בהם חשקתי שנים.
      יש עוד זוגות שמצאו חן בעיני אבל אין צורך להיות חמדניים :)

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...