יום ראשון, 20 בינואר 2013

שגרה מסויימת-בגדים

כשאני מתחילה עבודה חדשה, ויצא לי כבר כמה וכמה פעמים בחיי, אני אוהבת להתחיל אותה עם משהו חדש (כמו במסורת חתונות נוצריות, להבדיל), ולצורך כך אני נוהגת לקנות לי בגד חדש או שניים. תאמרו, זה טפשי, הלא האנשים בעבודה אינם מכירים אותך ואת בגדייך הוותיקים, ועל כך אענה-לעבודה חדשה צריך להתחדש. כך עשיתי גם הפעם: קצת לפני שהתחלתי לעבוד קניתי לי 2 חולצות ב-TNT (כבר ציינתי כאן שגיליתי את הרשת הזו מחדש לאחרונה, ומשם בחרתי בגדים ליום הולדתי). חיפשתי חולצות לבנות ארוכות עם הדפס כלשהו שייתן את הטאץ' וגם מצאתי. באותה הזדמנות גם הצטרפתי למועדון, שכולל פרט ל-TNT גם את הוניגמן על שלוחותיה וסגנונותיה (נשים, גברים וילדים). החולצות עלו 80 ש"ח האחת, כשהשניה ב-50% הנחה. לא רע. מאחר ואני שונאת למדוד בגדים בחנות, ומשתדלת רק מה שחובה (כמו מכנסיים ושמלות), יצא שרק בבית גיליתי שאחת החולצות היא קצת חולצת בטן, וחולצות בטן לא לבשתי מגיל 18 נראה לי, לכן צירפתי לה גופיה מתחת ויצא מעולה. 
גם סניף H&M הקרוב לאיזור מגוריי לא יצא מקופח: רכשתי חולצת כותונת עם 3 כפתורים, בעלת שרוולי 3/4 בצבע ורוד פוקסיה, שהחלק הקדמי שלה קצר יותר מהאחורי, כמו שאני אוהבת, וכן 2 זוגות מכנסי סיגר עם רוכסן בצד-אחד אדום ואחד ורוד פוקסיה, כל פריט ב-60 ש"ח. זול ופונקציונלי. למכנסיים גזרה גבוהה במיוחד העוטפת את הבטן ומהדקת פנימה. אין להם כיסים וחבל-אני מאוד אוהבת כיסים אחוריים, הם מקטינים את מה שצריך. אבל גם ככה אני מצוותת להם חולצה ארוכה ומסתירה, אז הכל יושב במקום. קטע מוזר-מדדתי בחנות רק את המכנסיים האדומים והם היו מאוד נוחים וגמישים, ובבית מדדתי גם את הוורודים והם מבד שונה קצת, קשיח יותר, וגם קצת לוחצים. אבל כמה שעות בישיבה במשרד ישנו את הכל.
חולצת בטן-TNT // קרדיגן שחור-תמנון
מכנסיים-H&M // מגפונים-קסטרו

את מחלקת האקססורייז הפרטית שלי הגדלתי בביקור בטופ-טן. אני מאוד אוהבת את הרשת הזו-יש שם הכל: תכשיטים, תיקים, ארנקים, צעיפים, גרביים ועוד ועוד. אחת לחודשיים-שלושה, כך נראה לי, יש סייל משובח ואז כל התכשיטים עולים 19.90 ש"ח, ועל שאר הפריטים יש הנחה גדולה. הפעם התחדשתי בשרשרת פוקסיה, שתכננתי לרכוש כבר זמן מה, ובשרשרת ירוקה שתופיע בוודאי באחד הפוסטים הבאים.

חולצה-H&M // ג'קט-היה של אמי // שרשרת-טופ-טן
סקיני-תמנון // נעליים-גזית


כבר הקדשתי פוסט מיוחד לאהבתי לצעיפים. לכן מה רבה היתה שמחתי כשנודע לי שזכיתי בצעיף שיפון של המעצבת דגניתא, שערכה הגרלה בבלוגה. הצעיף בעל הכיווצים השתלב יפה עם צבעי הוורוד-לבן-שחור שלבשתי.

חולצה-H&M // קרדיגן-פוקס // צעיף-דגניתא
מכנסיים-H&M 

החולצה הלבנה בתמונה נקנתה גם היא ב-H&M, יחד עם גופיה שחורה בעלת כתפיות ספגטי. סוף סוף מצאתי גופיה ארוכה ומכסה-חיפשתי כבר הרבה זמן, בכל מקום הגופיות נגמרות באיזור המתניים, כאן הגופיה מסתיימת אחרי הישבן. ולא צריך טובות של 3 במאה, אחת עולה 29.90 ש"ח. החולצה הלבנה נמתחת וגמישה וגם מחממת, מעולה מתחת לסריגים.

אאוטפיט אחרון שייך לתמנון. כבר כתבתי פוסט מיוחד על הרשת ועל כמה שאני אוהבת לקנות שם. כמובן שלא פספסתי ביקור לראות מה חדש בחנות. מצאתי מה שכל בחורה צריכה-סריג אפור, קצר מקדימה וארוך יותר מאחורה, ומכנסיים בצבע תכלת בהיר עד מאוד. לא הכי פונקציונלי לחורף, אבל בימים חמים בהחלט הולך. וכך יצא המראה הספורטיבי-מונוכרומטי:
ג'קט ג'ינס, סריג אפור ומכנסיים-תמנון // נעליים-אולסטאר // שרשרת-לא ידוע

כאן היה אמור לבוא המשפט: "זהו, אני מוכנה לעבודה". אך מכיוון ואין לי זמן יותר לכלום, הפוסט על צילומיו נדחו ונדחו, ואז היו מבולים וחושך על פני תהום, ואז היינו חולים, ולכן רק עכשיו הצלחתי לצלם ואף לכתוב, אפילו שאני עובדת כבר מעל חודש ימים.
בפוסט הבא-שגרת איפור ביום עבודה.

ולפני סיום: פוסט הראיון עם Lorenzo Villoresi התפרסם גם באתר של לורנזו-מוזמנים לקרוא בלינק.

חדשות ומבצעים לחודש ינואר-בצד שמאל.



בחירות טובות לכולם!








8 תגובות:

  1. יקירתי, תתחדשי על הבגדים וגם על העבודה כמובן!
    בחירות נהדרות. ממש אהבתי!!!
    המגפונים של קסטרו מדהימים. מפליא שאני לא מכירה אותם חחחח
    אהבתי את המכנס התכלת וגם את הורוד והאדום כמובן אבל אותם זה קצת יותר צפוי שאוהב. התכלת פחות אני אבל הצלחת לגרום לי לאהוב אותו מאוד! שילבת אותו באאוטפיט מקסים!!!
    ושני האאוטפיטים בצבעי שחור-ורוד-לבן נהדרים. מתה על השילוש הזה :-)
    בקיצור, אחרי שחפרתי - אהבתי!!!
    נשיקות מהממת ואל תיעלמי לנו שוב.
    תרגישו טוב, תחזרי הביתה מוקדם ותפרסמי לנו פוסטים :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אז ככה: המגפונים מלפני 3 שנים נראה לי, אבל עדיין יש בכל מיני חברות טייק-אוף על הסגנון הזה.
      המכנסיים התכלת-יש גם בירוק ובכחול, הם אלסטיים מאוד וגבוהים בטירוף.
      אני גם מאוד אוהבת את השילוב שחור-ורוד-לבן, ויצא כאן קצת יותר מדי☺
      תודה רבה רבה יקירה
      נשיקות!

      מחק
  2. בגדים מהממים והשילובי צבעים מדהימים, צבעוני בחורף מכניס אור בעיניים, במיוחד בתקופה שהרוב לובשים שכבות ובגוונים קודרים וכהים. עליך הכל נראה מעולה, אין לך מה להסתיר, גם לא מאחור לדעתי. העיקר הימים הרצופים הגשומים עברו וחזר להיות נעים ונוח יחסית לעונה. מחכה כבר לקרוא על האיפור שתכתבי...

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב, לא ראית מקרוב... ☺
      אני אוהבת ללבוש צבעוני גם בחורף. משום מה בקיץ יוצא לי הרבה שחור ולבן, הפוך שכזה.
      תודה תודה!

      מחק
  3. אהבתי מאוד :) אהבתי את הבחירות והשילובים. יאמי

    יעלי

    השבמחק
  4. שגרה... מוכר לי הקטע הזה!
    תתחדשי על הבגדים והעבודה- מצד אחד מרשים ומצד שני נראה נוח.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובה! אכן מאוד נוח-כשיושבים מול מחשב 8.5 שעות חייבים שיהיה נוח...

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...