יום שישי, 23 בנובמבר 2012

הסתפרתי!

ולפני שאתם גוללים לראות תמונות, כמה מילים על התהליך.
אני די עצלנית בכל הנוגע לשיער שלי-חופפת, לפעמים גם מרככת, פעם ב..-מסיכה וזהו. לא יכולה לעשות פנים כי השיער דקיק ואחרי שעה הכל נופל או שיש לי שוונצים. לחתונה שלי ושל האהוב עשיתי מעין "רולים" וזו הפעם היחידה שהיו לי תלתלים (וגם הם לא החזיקו הרבה). מנעד התסרוקות שאני יכולה לגוון בעזרתו את הפדחת אינו רחב-קארה, ארוך, קארה ארוך או משהו קצר.
תסרוקת החתונה (האיכות לא הכי טובה-להזכירכם, עת התחתנתי באלף הקודם לא היו מצלמות דיגיטליות אלא רק סטילס, לכן צילמתי במצלמה הדיגיטלית את תמונת הסטילס. ואל תגידו כלום על האיפור-אל תשכחו שאלו היו זמנים אחרים רחוקים):


אנשים תמיד חושבים שלמי שיש שיער חלק הכי כייף כי הוא לא בעייתי, אך לא כך הוא! שיער חלק ודק מתעופף ברוח, לא מסתדר, תמיד צריך להוסיף איזשהו קרם או שמן כדי שהשוונצים לא יקפצו ואפילו צבע לשיער לא מחזיק עליו מעמד זמן רב. אכן צרות.
לפני שנה וחצי החלטתי להסתפר קצר. אבל מאוד. לקחתי השראה מהיידן פינטייר שהסתפרה קצר בעורף ופוני ארוך מקדימה והצידה. לצערי אין לי תמונות מהתקופה ההיא. מאז הסתפרתי שוב קצת שונה והשיער ארך וארך ונעשה חסר צורה. מה עושים? מתקשרים לספר הקבוע. אל תשכחו גם שאחי מתחתן בחודש הבא (בקרוב חלק ב' של ההכנות), אז צריך לתת צורה כדי לא לעשות פדיחות בתמונות.
לפני שבועיים התייצבתי אצל הספר עם בקשות מיוחדות-קצר, פוני הצידה-לצד שמאל, ככה זה עובד אצלי, וקצת פוני קצר מקדימה. וכך היה.
להזכירכם, תמונת הלפני:



ועכשיו תמונת האחרי:

כאן עם הפוני הצידה

גם כאן השיער בצד ימין לא מתנהג יפה (ותמיד זה בצד ימין...)

כאן החבאתי את הפוני עם סיכה חומה.
חולצת פיטר פן לבנה: S.Wear
סריג ורוד: גולף
איפור: פאלטת ספורה 

קצת לפני החתונה אני גם אצבע את השיער-אל תדאגו, אתם תראו כשיגיע הזמן.

כמה טיפים לפני תספורת:
1. לא למרוח שפתון או ליפגלוס לפני שבאים למספרה! זה נדבק לשיער (זה שנגזר מהראש)
2. להוריד את כל העגילים (ולי יש הרבה...) כי הם עלולים להיתלש מהאוזן-כמו שקרה לי פעם
3. לבוא עם ציפיות ריאליות
4. להבין מה המגבלות ומה היתרונות בשיער שלך, במבנה שלו, במבנה של הראש שלך וכד'
5. להבין שתספורת מתייצבת אחרי כמה ימים ולא להבהל ממה שרואים מיד
6. לזכור ששיער צומח
7. למצוא ספר טוב.

אז אני מצאתי ספר טוב ולמרות שאני שונאת להסתפר אני משתדלת להגיע פעם בשנה בערך, כשהמצב קטסטרופלי. אחרי התספורת הוא עושה לי פן שכמובן יורד אחרי שעה. אחרי יום או יומיים אני מבינה שאני צריכה לחדש את מלאי הסיכות כי זה יותר יפה ככה.

שבת שלום ותתחדשו! (אה, בעצם אני)








20 comments:

  1. תתחדשי ניבוש. מתאים לך ואהבתי את האאוטפיט. שילוב של ורוד ולבן תמיד נראה מצוין על בהירות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ממי-על המחמאה הכפולה☺

      מחק
    2. תתחדשי דארלינג!
      התספורת מאוד מחמיאה לך :-)
      שיהיה סופ"ש מקסים.

      מחק
    3. תודה יקירה!
      שבת נהדרת☺

      מחק
  2. תתחדשי על התספורת, זו התחדשות כייפית ממש.
    ויופי של טיפים :)

    השבמחק
  3. איזה יופי, תתחדשי יקירה! הכי כיף שינוים בשיער, זה מרענן ומגוון וגם ככה השיער אורך מאוד מאוד מהר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי! באמת האמצעית שלי אמרה שהשיער כבר צמח לי (הסתפרתי לפני יותר משבועיים)...

      מחק
  4. אני מאוד אוהבת שינויים אבל אני חייבת להיות כנה- אוהבת אותך יותר עם השיער "חסר הצורה", לא שאת לא יפה עכשיו חלילה, פשוט עניין של טעם. ואגב היית כלה מקסימה במיוחד. סופ"ש נעים ושקט.

    השבמחק
    תשובות
    1. לכל אחד מותר דעה משלו☺
      תודה לידיה יקרה!
      שבוע טוב

      מחק
  5. תתחדשי, אהבתי :) מאוד מחמיא לך!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אסתר!
      כייף לקרוא☺

      מחק
  6. השיער שלנו מאוד דומה, ואני מזדהה עם הצרות שלך, הן נחשבות ״צרות של עשירות״ אך רק אנחנו יודעות את הסבל :) בכל אופן, אהבתי את התספורת החדשה, היא צעירה ומרעננת.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח... את צודקת בהחלט!
      תודה רבה☺

      מחק
  7. יפה לך קארה, נותן ליין וצורה לשיער, תמיד כיף לשנות את השיער גם אם זה לעיתים רחוקות. גם לי יש שיער חלק דק וקופצני, ואין לי הרבה מה לעשות איתו שהוא רוצה למרוד במיוחד בחורף, קניתי מחליק שיער ואם אני רוצה להרשים או לאיזה בילוי או ארוע מיוחד, אני עושה או חלק לגמרי ששום שיערה לא זזה מהמסדר להמון שעות, כן כולל שינה על כרית ולמחרת הוא עוד חלק בלי למרוד. או שאני עושה עם המחליק טלטול קל שגם מחזיק יחסית לא רע, לשיער שאפילו פן וכל דבר אחר לא שורד עלה. בכל מקרה המחליק של ווטליין הוא לא זול אבל עשו לי עליו מחיר כולל מוצרים נלווים שנאלצתי לקנות אחרי שהתאהבתי במחליק. שווה לך לנסות... ושוב תתחדשי על התספורת מאד מאד יפה לך ועשיתי לי חשק שגם אני משכתי ללא צורה את האורך והגיע הזמן שגם אני אקצר. תהני בכיף וגם הקריאה על שאר ההכנות שלך לחתונה של אחיך, מעלים חיוך על פני.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה!
      אכן קשים חייה של בעלת שיער חלק, למרות שאחרים מקנאים, מחוסר ידע. כל אחד רוצה מה שאין לו☺
      יש לי מסלסל ואני לא משתמשת בו, לצערי. עד שאני נזכרת בו-אני אחרי תספורת ואז אי אפשר. מחליק לא ניסיתי-משום מה נראה לי מוזר להחליק שיער חלק. כדי שהשיער לא יזוז אני מתיזה ספריי-הבעיה שאח"כ הוא מתקשה.
      אולי אנסה באמת.
      אם תסתפרי-מוסרת לך תתחדשי מראש!
      תודה על המחמאות ואני שמחה שגרמתי לך לחייך♥

      מחק
    2. עם המחליק אני גם עושה כאילו סלסול אפילו שזה בקושי תלתלים ובקושי מחזיק זה בכל זאת נותן איזה נפח וגלים מיוחדים לכמה זמן מועט. ולגבי החלק הוא פשוט עושה אפקט יותר עמיד ויפה מפן והחלקה ובטוח יותר יפה. במיוחד שיש ארוע מיוחד או הולכת לאיזה בילוי מיוחד ובא קצת כאילו לסדר באמת את השיער בלי שיזוז. במיוחד בימים שהוא מתחשמל כמו מכשפה או סתם שאין לו מצב רוח והוא מאבד צורה. תנסי יש עמדות בקניונים עם דיילות שמוכנות לנסות את המחליק על כל מי שמעוניינת. אותי במקרה תפסה איזה דיילת שידעה שזה ימצא חן בעיני ככה שבלי הרבה שיקולים ראיתי שהקניה הייתה נבונה וכן שמחתי בחלקי. זה לוקח לי בדיוק שתי דקות אם אני ממש רוצה לא לדאוג ולחשוב על התעסקות עם השיער שאני רוצה לדפוק איזה שואו. וקבעתי תור לאיזה מעצב שיער בשבוע הבאה אחרי שירד הלחץ מהחגים כדי שלא יקצץ אותי בצורה מטורפת כמו שהם יודעים לעשות בלחץ של החגים. ומזל טוב והרבה אושר ועושר אחרי החתונה של אחיך. בטח היה שווה כל ההפקה וההכנה של כולכם ובטוח נהניתם לפי מה שהספקתי לקרוא בפייסבוק שלך.

      מחק
    3. תודה דורין יקרה על הפירוט☺
      אולי באמת אתנסה בהזדמנות, אבל מלחיץ אותי לנסות דברים כאלה בקניון-שלא ישרפו לי את השיער או משהו כזה...
      מקווה שהתספורת שלך תצא מוצלחת ותהיי מרוצה.
      תודה על הברכות! היה באמת מקסים ושמח. בקרוב פוסטי המשך להכנות ולחתונה.
      סוף-חג שמח!

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...