יום שבת, 10 בנובמבר 2012

סדר חייב להיות-חלק ד' (!)

מי שלא קרא עדיין את חלקים א', ב' ו-ג' בטרילוגיית האחסון שישלים מיד חוסרים ויחזור לכאן.
עכשיו אפשר להמשיך.
מי היה מאמין שלטרילוגיה יהיה חלק ד'. זה נוגד את משמעות הטרילוגיה.
כזכור, יש לי שידת איפור שמצאתי בשדה אשר היתה בצבע חום, שיפצתי, צבעתי בפיסטוק, הוספתי ידיות ומדבקות וקיבלתי שידה שיקית חדשה ויפה. ברם-אולם, בזמן האחרון נהייתה קטנה עלי (שום מילה על קניות-אני דוקא לא קונה הרבה, פשוט הנדסת-הפנים שלה לא בנויה טוב-הארונות הצידיים גבוהים מאוד ואין מדפים, כך ששטח אחסון רב הולך לאיבוד). התלבטתי אם להוסיף מדפים על מנת להגדיל את שטח הפנים אבל אז צצה לי ההזדמנות למשהו אחר: ההורים של אהובי רצו לזרוק שולחן כתיבה שהיה של אחיו. מיד מדדתי את גודל השולחן ומקום בחדר שלנו והסתבר שהמקום בו עמדה השידה הירוקה מתאים בדיוק, וגם יש מקום נוסף לשידה הירוקה (לא רציתי לזרוק אותה, כמובן). היפ היפ הריי!

זו השידה הפיסטוקית

העברנו את השידה לחצר והתחלנו בעבודה. האהוב שייף - אני לא יכולה בגלל האלרגיות, צבעתי שכבת בסיס (ממש כמו פריימר), ומעליה צבעתי בצבע לבנבן-מעין-שמנת, 3 שכבות, וכמובן שהזמנתי ידיות באי-ביי וחיכיתי בקוצר רוח שבועיים עד שהגיעו. קניתי טפט בהום סנטר כדי להחליף את הטפט שעטף את המדפים וזהו. חיכיתי, שוב בקוצר רוח, עד שהצבע יתייבש, במשך יומיים, ואחר כך האהוב העביר את השולחן כלאחר כבוד לחדר. אח, אני כל כך אוהבת את התהליך האחרון-למצוא לכל דבר מקום, לכל חפץ אחסון. חלק מהפריטים נשארו בבית האחסון הישן שלהם וחלק קיבלו דירה חדשה.
נעבור לחלק היותר מעניין-התמונות:
 
זהו השולחן לפני הצביעה. חום, ישן, שרוט

הטפט הישן. חביב דווקא

השולחן לאחר הצביעה. חתיך, נכון?
הטפט החדש
ידית חדשה. מתאימה לטפט
מבט על: מימין-סלסילות של עגבניות שרי ובהן מוצרים הממתינים לפוסטים/לבדיקה //
מתקן לייבוש סכו"ם לשעבר, כרגע מכיל מברשות איפור, מניקור וכד' //
מתקן נוסף למברשות שיער ומוצרי עיניים ושפתיים // קופסת פאלטות צלליות איל מקיאג' ומעליה קופסה למוצרי איפור המשמשים אותי ביום יום, פאלטת שפתונים וגלוסים שדיפטתי ובושם יומיומי שאני רוצה לסיים כבר // צנצנות זכוכית לצמר גפן // קופסת פח לצמרונים //
 קעריות שהכינותי בעצמי מחימר ובהן סיכות ראש ופיצ'פקעס // מראה
ארונית ימנית, ובתוכה:
קופסת לקים
סלסילה מאיקאה לדוגמיות
סמקים וברונזרים
מייק אפים, פריימרים, פודרות בסלסילה מצ'יינה טאון, טורונטו
מסקרות וקונסילרים בדלי פח
גלוסים בקופסת עץ שהכילה דבשים קטנים וצבעתי בירוק וכתום
שפתונים בקופסאות המיועדות לקפה ותה/סוכר וכד', מהום סנטר
ארונית שמאלית, ובתוכה: מדף עליון-כל סוגי הצלליות, מדף אמצעי-קופסת הבושם Flowerbomb של Viktor & Rolf, מדף תחתון-סלסילת בשמים
צלליות קרם ואבקה
צלליות בודדות/פאלטות קטנות
פאלטות צלליות
 בשמים קטנים
עכשיו צריכה לחשוב על כסא, למרות שאני בדרך כלל מתאפרת בעמידה...
שבוע מקסים וגשום-אני אוהבת!



6 תגובות:

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...