יום ראשון, 18 בנובמבר 2012

2 פודרות מבית אנה לוטן

אפתח במילות עידוד ובקשה-שולחת חיבוקים חמים לכל מי שבמקלט ובממ"ד, לכל מי שנאלץ לרוץ באמצע המקלחת/האוכל/הטיול הקצר עם הכלב/קריאת פוסט זה-ולחפש מקום מבטחים, לכל חיילינו הסדירים והמילואימניקים-שימרו על עצמכם, החזיקו מעמד, חושבת על כולכם ומקווה לטוב.
הפוסט הזה נכתב כבר לפני זמן מה, ואני די בהתלבטות לגבי פוסטים שעוד לא כתבתי או כתבתי חלק כי קשה לי לחשוב על מילים ולחבר אותן למשפטים. אני בלחץ כמו כולם, דואגת למשפחתי ולכל עמישראל, אבל מנסה לשמור על אופטימיות.
קשה להגיד "בואו תקראו קצת הסחת דעת", זה נשמע לי טפשי, לכן אני מעלה את הפוסט ומי שמעוניין יקרא, אין צורך בנאצות, מי שלא רוצה/יכול-שישמור לפעם אחרת, שקטה יותר.
עד כאן ההקדמה.

זהו המשך לפוסט כיסוי והכנה-כשכתבתי אותו לא ידעתי שאקבל עוד פודרות מהחברה להתנסות, לכן פוסט נפרד.
Pressed Finishing Powder - פודרה דחוסה/אבן.
לפי החברה, תפקידה לקבע את האיפור (מייק אפ). מה שמייחד אותה הוא חלקיקי האבקה הדקיקים באופן מיוחד, וכך הפודרה מתפזרת באופן מושלם על פני העור ומעניקה כיסוי אחיד וקטיפתי. הפודרה סופחת את השומן מהעור ומעניקה מראה מאט מעודן.
הפודרה מתאימה לשימוש עם כרית יבשה או לחה, התוצאה בשני המקרים-זהה.
לפודרה 3 גוונים: חיוור, בהיר, מדיום. 
מחיר-126 ש"ח, 10 גרם.
אריזה-כסופה יוקרתית ואלגנטית. דומה לפודרת-קרם Perfectone. יש מראה בחלק העליון של האריזה, מדבקה לשמירת היגיינה על הפודרה עצמה ובתא נפרד כרית קטנה.
מרקם-דקיק ורך, חלקיקי האבקה דקיקים ולא דחוסים, מחליקים על עור הפנים בנעימות.
מבחן התוצאה-הפודרה אכן מעניקה מראה מאט קטיפתי, גם בשימוש עם כרית יבשה וגם עם כרית לחה. טובה מאוד גם לעור יבש-לא מעניקה מראה מקומח ולא נכנסת לקמטים ולאיזורי היובש. כשהשתמשתי בפודרה ללא מייק אפ מתחתיה, הכיסוי היה בינוני (עם ספוגית לחה הוא אף יותר מכסה), אחיד ומעודן. יש לטפוח עם הכרית על הפודרה ולא "לאסוף" אותה אחרת יש פירורים. בשימוש עם מברשת הכיסוי דק מאוד. לטעמי פודרה אבן צריכה לעמוד בזכות עצמה ולא מעל מייק אפ, אחרת הכיסוי עבה מדי, והמראה מעושה מדי.  בשביל זה יש פודרת אבקה, בהמשך. על קרם BB אפשרי כי הוא יותר דק. הכרית מפריעה לי-קטנה מדי ושורטת. לדעתי יש מקום לכרית גדולה יותר עבור המשתמשות בכרית או לצורך טאצ'אפים, ושתהיה רכה יותר ועדינה. יש מקום גם להוספת גוונים לשלושה הקיימים. העיצוב יפהפה-בהחלט לא אתבייש לפתוח את מכסה הפודריה במקום ציבורי. עמידות רבה, בעיקר בחורף. בקיץ כ-5-6 שעות עד לפידור נוסף. אין מקדם הגנה מפני השמש וחבל.





Translucent Powder - פודרה בתפזורת, שקופה. בדומה ל-Concealing Powder Foundation, גם הפודרה השקופה אבקתית ומיועדת לקיבוע האיפור, אך אינה מכסה וזה גם לא תפקידה.

יש לפזר את הפודרה בעזרת מברשת עגולה מעל המייק אפ.
גוון אחד כמובן-שקוף, מתאים לכל גווני המייק אפ.
מחיר-112 ש"ח, 40 גרם. 
אריזה-צנצנת פלסטיק עגולה ושקופה כך שניתן לראות כמה פודרה נותרה. מכסה שחור. הפודרה משתחררת מחורים במכסה הפנימי של הצנצנת-מלחיה מה שנקרא. על החורים מדבקה לשמירה על ההיגיינה וגם כדי שהפודרה לא תברח.
מרקם-חלקיקים דקדקים, עדינים, לא מרגישים אותם על העור.
מבחן התוצאה-מעולה! מהדקת טוב את המייק אפ, גם בימים חמים לא נמסה, העור לא מבריק. אני משתמשת במברשת סומק דווקא, של איל מקיאג', והפודרה מתפזרת טוב על הפנים, לא בגוש, ומתמזגת עם המייק אפ. עמידה לשעות רבות. כמות גדולה שמספיקה לזמן רב.


כמו על כל מוצרי החברה, גם על הפודרות הללו מצויינים תאריכי תפוגה וזה דבר נהדר בעיני, לא צריך לחפש באתרים לפי מספרי קודים עלומים. הכל נהיר ומול העיניים. שאפו!


פרטי ההתקשרות עם החברה -
ניתן להזמין את המוצרים (וגם דוגמיות) בדף צור קשר באתר החברה 
http://www.annalotan.co.il/acontact%20us/, או בפקס  04-6261795,  

בטל'  04-6295000. המשרדים נמצאים ברח' האילן א.ת. צפוני אור עקיבא, פתוחים בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00.
שירות הלקוחות ישאל אותך לגבי סוג עורך, גוון, מה המוצרים אותם את מבקשת לנסות, אם יש בעיות מיוחדות בעור וכד' וישלח לפי תשובותייך.



שימרו על עצמכם שם, בסדר?







8 תגובות:

  1. אחלה פוסט יקירה!
    נעים ויעיל ביותר כמו תמיד וגם בימים טרופים אילו :-)
    המשך שבוע שקט ורגוע, אמן!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה
      ושהשקט ישרור בארצנו במהרה!

      מחק
  2. איזה יופי של פוסט. כרגיל.
    אני משתמשת בהמון מוצרים של אנה לוטן אבל פודרה שלה אף פעם לא ניסיתי ונשמע שווה ביותר.

    אשמח אם תסבירי, כי אין לי מושג בענין. אך את מפדרת עם כרית לחה? ולמה בכלל צריך שהכרית תהיה לחה? מה היתרון? ואך זה לא הופך לעיסת איפור אחת גדולה.... אני כיום משתמשת במברשת בקבוקי של איל מקיאג לפידור עם אבקה ומאוד מרוצה.
    אבל לא מבינה בכלל את השימוש והיתרון (אם יש ) בכרית לחה

    השבמחק
    תשובות
    1. לא חייבים, כמובן, שהכרית תהיה לחה, אבל זה נעים... חוץ מזה שהעמידות יותר גבוהה ככה. במקום כרית לחה את יכולה פשוט למרוח קרם לחות ולא לחכות יותר מדי זמן לייבוש מלא לפני שאת מפדרת.
      זה לא הופך לעיסה כי אני לא מספיגה את הכרית, רק מטפטפת כמה טיפות עליה. הפודרה הופכת למעט מגובשת יותר. תנסי!

      מחק
  3. ספוגית לחה נותנת יותר קיבוע וכיסוי כמעט יותר כמו מייקאפ יותר מבינוני מאר עם פאף יבש או מברשת. מברשת קבוקי של וואו קוסמטיקס למשל (ולא של איל מקיאג' כי היא משילה שערות) דווקא זאת שיש לי לא יקרה ועושה עבודה עם מייקאפ מינרלי ועם מייקאפ פודרה, מפזרת יותר באחידות, ללא בזבוז חומר ובלי שיעופו על הבגדים והגוף שאריות פידור. יש לי ספוגית פלא של מאדינה שמאז שקניתי אני כמעט ולא חוזרת למברשות מייקאפ, איתה בעיקר אני עובדת עם מייקאפים ועם מברשת קבוקי או פאף, עובדת על פידורים או קיבועים. ואם יש הפתעות שלא נסתרות כמו פצעים עקשנים לפי המצב רוח והמזג אויר וההורמונים המשתוללים, אני עוברת על קונסילר בגוון פייר שלא בולט ומסתיר מה ששום שכבות של מייקאפ לא יעשו את העבודה. דרך אגב, להרשם אליך, לא מזמן הגבתי לך כאנונימיות בפוסט שלך באיל מקיאג' שאמרתי שגם אני נכוויתי מהם ועזבתי אותם, בגלל החוסר בשירות לקוחות. אולי אני אפתח חשבון בהמשך אצלך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על התשובה המפורטת דורין☺
      בפוסט כתבתי על כרית (פאף) ולא ספוגית, הספוגית היא למייק אפ ולא לפודרה. הכיסוי אכן יותר טוב וגם מתקבע יותר.
      לא ניסיתי את ספוגית הפלא-נראה שאת מאוד מרוצה ממנו. אנסה בהזדמנות.
      את בהחלט מוזמנת להירשם לבלוג-מצד ימין למעלה ב"הצטרף לאתר זה".
      תודה ושבת שלום!

      מחק
  4. יש לי מייקאפ פודרה שנלווית אליו ספוגית דמויה לפאף, לפי המלצות היצרן לשימוש כפידור אפשר לעבור על יבש עם הכרית דמוית ספוג, ולשימוש ככיסוי יותר דמוי מייקאפ ניתן ללח מעט את הספוג. אני מעדיפה להשתמש במברשות למייקאפ פודרה דחוסה וגם לפודרות דחוסות, אני לא אוהבת להיות מולבנת מדי עם הפאף שזה יוצר יותר שכבה גסה ומולבנת ופחות טבעית מאשר מברשת שמפזרת את החומר ביעילות. הכל עניין של העדפה וטעם. כל אחת מעדיפה את השיטות והניסיון מכל האקסוסוריז הרבים והנלווים שרוכשים במשך הזמן. אני מוצאת שימוש לכל מוצר ודבר ומשנה כל פעם את המינונים, השימושים והשיטות. אני בעד לנסות ולערבב ולגוון בהכל מהכל, ככה הכי מגיעים להבנה מה הכי יפה מתאים לפי המצב רוח של העור שזה הדבר הראשון ואח"כ לפי המצב רוח שלנו, אחרי שהצלחנו ליצור איזו הסתרה קלילה של סימני המצוקה והמצבי רוח של העור והנפש כנראה שזה משפיע בין השאר... ותודה על ההזמנה, אני פשוט מתעצלת להרשם דרך האתרים שברשימה שדרכם צריך להרשם, אבל אני אמצא את הזמן להתרשם משלל הטיפים ועצות המדהימים שלך ולהרשם לבלוג. :)

    השבמחק
  5. תודה רבה דורין! את צודקת, לכל אחת שיטות משלה והעדפות משלה, לפי הנסיון והידע.
    אני שמחה שאת מתרשמת מהטיפים שלי☺
    שיהיה לך שבוע מקסים

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...