יום שבת, 11 באוגוסט 2012

להיות יפה ברגע

פעם, כשעבדתי במשרה מלאה (בנוסף למשרה המלאה בבית, כמובן), הייתי מגיעה למשרד בערך בזריחה כדי לצאת בצהרים הביתה. כשיוצאים כל כך מוקדם מהבית כל דקה חשובה ולכן בדרך כלל הייתי מתאפרת בשירותים של המשרד, איפור בסיסי: פודרה, סומק, עפרון עיניים אפור, מסקרה שחורה וגלוס. לפעמים הייתי משתמשת בסומק כצללית-הכי טבעי!-ולפעמים הייתי משקיעה ומביאה צללית מהבית. פעם אחד הבוסים ראה אותי אבל לא אמר כלום, כנראה הבין שזה חשוב..
ברשת ניו פארם זיהו את הצורך הזה של רובנו-להיות יפה ומטופחת מבלי שזה יגזול מזמננו היקר וגם בלי להוציא סכומי כסף רבים. לחלקנו גם אין מספיק ידע ו/או מיומנות בתחום האיפור והטיפוח.
כדי לענות על צרכים אלו, יצרה הרשת מבחר נאה של 20 סרטונים קצרים הבאים לסייע בשלושה נושאים:
נושא הזמן (הסרטונים מלמדים טכניקות איפור זריזות העונות על כל מצב-מפנים אדומות עקב בכי ועד איפור בסיסי וטבעי לראיון עבודה); נושא היכולת הכספית (ערכת "יפה ברגע"-עליה אדון בהמשך) ונושא המיומנות (סדרת טיפים בחוברת חביבה).
זמן - מי לא מצאה את עצמה מתאפרת במקומות הזויים-בבתי שימוש (כמוני לעיל), במעליות, באוטו ועוד כהנה וכהנה? כן, אני מתכוונת אלייך. הסרטונים שמציעה ניו פארם מסבירים איך אפשר להתאפר יפה, בזריזות ובקלות. בכל סרטון עונים על סיטואציה אחרת: איפור לראיון עבודה; הסוואת פנים אדומות מבכי (בעקבות ראיון העבודה?); איפור עם משקפיים ועוד ועוד. בסוף כל סרטון ניתן לראות את מגוון המוצרים בהם נעשה שימוש, ממגוון מותגים.
את הסרטונים תוכלו לראות באתר ניו פארם, ביוטיוב, בעמוד הפייסבוק ובקרוב אפליקציה בנייד.
כסף - מאחר ולא כולנו נשות אוליגרכים, הרשת דאגה להתמקד בקוסמטיקה העממית (הידועה גם בשם- Mass Market) על מנת להקל על כולנו, כאשר בזמן מבצעים ניתן לשלב מוצרים מהחברות הללו:
L'oreal, Garnier, Ja-De, Maybelline, Revlon, Careline, Soft Touch, Rimmel, Bourjois.

הרשת ממליצה על 5 פריטי חובה למען תהיי יפה ברגע: מייק אפ, סומק, מסקרה, עפרון עיניים ושפתון.
מיומנות - מאחר ולא כולנו נולדנו מאפרות, ולא כולנו מעוניינות/רוצות/מסוגלות ללמוד איפור במסגרת כלשהי, הרי שהסרטונים יכולים לסייע בכך. ובנוסף, הרשת הוציאה חוברת טיפים בה מרוכזות כל הסיטואציות המופיעות בסרטונים עם הסברים קצרים וברורים (למשל, איך למרוח אייליינר).
צילום: יח"צ

באירוע ההשקה של המיזם, שלושה מאפרים הציגו בפנינו שש הדגמות איפור על שלוש דוגמניות (אל תתבלבלו בספירה): החל מאיפור בסיסי, עבור לכיסוי אדמומיות באיזור העיניים, דרך איפור מעושן וכלה בצלליות צבעוניות ושימוש בברונזר למתקדמות.
הדוגמניות יצאו מהסרטונים והופיעו בלייב!

לרגל המיתוג החדש, יש לוגו חדש וגם שקיות:


ובחנות ניתן יהיה לקבל את חוברת הטיפים
וגם לקנות את תיק האיפור החדש, ובו מוצרים שיעזרו להיות יפה ברגע-אפשר לקבל רעיונות מהתיק שקיבלתי, כאשר כמובן כל אחת תוכל לקבל ייעוץ מהדיילת שתעבור הכשרה מיוחדת ולהרכיב את תמהיל תיק יפה ברגע שלה.

ברונזר-Ga-De-Icon Concept Bronzing Powder-26 Bronze Fusion
מסקרה-L'oreal-Lash Architect 4D-Black Lacquer
קונסילר-Soft Touch-Eye Touch-Soft and Creamy Concealer-03 Medium
עפרון עיניים שחור-Revlon
גלוס-Careline-Color Gloss-303

שיהיה לכם שבוע יפה!

בואו להיות חברים בדף הפייסבוק של הבלוג במרחק קליק אחד
ולא לשכוח את דוגמית השבוע החדשה מצד ימין








11 תגובות:

  1. רעיון חביב ביותר. ידוע לך איך הם מתמחרים את הערכות של התיק + תמהיל המוצרים שמכניסים לתוכו? יש איזושהי הנחה ייחודית?

    השבמחק
    תשובות
    1. הם דיברו רק על ההנחות הרגילות של 1+1 או 40% על מוצר אחד, כאשר אפשר לשלב בין חברות שונות מתוך ה-9. לא אמרו כמה יעלה התיק.

      מחק
  2. את יודעת באיזו מברשת סומק של איזה חברה היא משתמשת בסרטון הזה?
    http://www.youtube.com/watch?v=lyshylq8p0U&feature=BFa&list=UL8-uPC_Jpsuo
    יכול להיות שהיא של וואו ?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי ליאן, וואו זו רשת קוסמטיקה שמוצריה נמכרים רק בחנויותיה, לא בניו פארם. לדעתי המברשת של רבלון או לוריאל.

      מחק
  3. מגניב! אני גם בבית מתאפרת ברגע. אני לא מוכנה להקדיש לכך יותר מידי. שמתי לב שכמה שמקדישים יותר- נראםי מאופרים יותר..שזה מראה שאני אישית לא אוהבת עלי. אני אוהבת להיות יותר במראה הטבעי ולמראה כזה צריך כמובן לשים פחות ולהקדיש פחות.
    בניו פארם לא הייתי כבר שנים. אין להם סניפים זמינים לי. אני חושבת שכבר שנים לא קניתי שם.שיעשו איזה מבצע מעלף...אני אגיע :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שאפשר גם להקדיש יותר וגם שייראה יפה-אבל צריך בשביל זה להתאמן, מוצרים ומברשות טובים וגם להגיע לגיל הנכון שצריך להשקיע קצת יותר☺
      אבל זה באמת מיזם מגניב.

      מחק
  4. איזה מזל שאת פה ניבה!
    עזרת לי מאוד.
    גם אני חוטאת לעיתים בלהתאפר ברכב (כשאין ברירה אז אין ברירה!)
    עכשיו אני אדע לעשות את הדברים בזריזות וכמו שצריך (ובלי לסכן את עצמי בהתנגשות ברכב שלפניי).
    שיהיה לך סופ"ש מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. אויש, אל תתאפרי ברכב!!
      מקסימה שכמוך, תודה רבה.
      גם לך סופ"ש נהדר☺

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...