יום שישי, 17 באוגוסט 2012

Anna Lotan-Fresh Look

חברת אנה לוטן מפתחת תכשירים לטיפול בסוגי עור שונים, כאשר כל תכשיר מהווה חלק מסדרה המטפלת בבעיות שונות, כמו סבוריאה, קמטים, פצעי בגרות, היפר פיגמנטציה ועוד. התכשירים מיוצרים מחומרים טבעיים הידידותיים לעור ולסביבה, תוך הפחתה עד להמנעות משימוש בחומרים כימיים משמרים.
קראתי על החברה בפורומים שונים, ובעיקר שמחתי להתוודע ל-BB המיועד לעור יבש, כמו שלי (למרות שבזמן האחרון הוא כבר פחות יבש ומתנהג יותר כמו עור רגיל). ל-BB אקדיש פוסט מיוחד, ונחזור לעניינינו. פניתי לחברה דרך האתר וביקשתי דוגמית של הקרם ואם אפשר של מוצרים אחרים. ליאורה המקסימה חזרה אלי חיש מהר וביקשה שאפרט לה מה אני רוצה, מאיזו סדרה, מה עוד ארצה לנסות ועוד. לאחר שבוע קיבלתי מעטפה ענקית ובתוכה דוגמיות למכביר-קרמים, סרומים, מסיכה ועוד. כל סדרת דוגמיות ארוזה בשקית קטנה. מעולם לא נתקלתי בשירות כל כך מצויין, אדיב ונדיב ועל כך מגיעה לליאורה ולחברה שאפו אחד גדול. יחד עם המוצרים הגיעו גם קטלוגים המפרטים אודות מהות המוצרים וייעודם וכן מחירון.
בסדרה Fresh Look ישנם מוצרים המיועדים לסוגי העור השונים. בחוברת המצורפת ישנם הסברים וטיפים בנושאים הקשורים: כיצד נזהה עור רגיל? עור שמן? כיצד מומלץ לטפל בעור? וכן רשימת מוצרים המומלצים על ידם לסוג העור. ההמלצות מיועדות גם לטיפול באופן כללי, ללא קשר למוצרי החברה (שוב, שאפו)-ביניהן ההמלצה לדאוג להזנת העור מבפנים-ע"י תזונה, אורח חיים בריא ושימוש בתכשירים מתאימים לסוג העור.
אמנם ייסדתי את פינת "דוגמית השבוע" לדוגמיות (ולפני שתשאלו-"אז למה הדוגמיות שקיבלת לא מופיעות שם?" אענה לכם), אולם זהו מקרה מיוחד מאחר וקיבלתי מכל מוצר 2 דוגמיות ולכן התאפשר לי להתנסות בהן לאורך זמן, חוץ מזה שרציתי לתת לכם אפשרות להכיר את החברה, שאינה מוכרת לכולם.
ונתחיל בסקירה.

Replenishing Oil Supplement Phytol-פיטול שמן טיפוח מועשר-
שמן מעשיר המיועד לאיזורי יובש. מכיל שמנים כגון אבליפיכה סיביר, מיצוי מיקרו-אצות וכד', העשירים בוויטמינים. אינו מכיל חומרים משמרים, מייצבים או צבעים. טבעי טבעי. השמן הצהבהב בעל ניחוח צמחים חלש, ומרקם עשיר מאוד וכבד, לכן יש לפזר שתיים-שלוש טיפות באיזורי היובש לאחר ניקוי העור, ומעל השמן למרוח קרם לחות או קרם הגנה. מיועד לשימוש בבוקר ובערב.
השתמשתי בו מספר פעמים. היה לי קצת כבד, כנראה בגלל שזה קיץ והלחות כבדה ולכן העור שלי אינו יבש כמו בחורף, אבל בהחלט מעשיר את העור. נספג די מהר (אני מורחת את השמן תוך עיסוי בעזרת האצבעות), מגמיש את העור. אין ספק שאשמור אותו לחורף או לעונות מעבר כשיש יותר יובש באויר והעור שלי מרגיש זאת.
מחיר-93 ש"ח, 30 מ"ל.

Intensive Moisturizer-לחות מועשרת-
קרם פנים המכיל רכיבים (למשל מינרלים מים המלח) המיועדים לריכוך העור ושיפור גמישותו, שמירה על הלחות ומניעת קמטוטים. למריחה מתחת לאיפור או כתוסף לחות מתחת ללחות יומית-לעור יבש מאוד ועדין. לאיזור הפנים והצוואר.
השתמשתי בו במשך שבועיים. מרקם קטיפתי, נספג די מהר, ניחוח עדין וקל. העור קורן ומעט נמתח, לא כבד למרות היותו קרם מעשיר.
מחיר-102 ש"ח, 50 מ"ל.

כפי שראיתם, המחירים מאוד נגישים והתמורה מעולה. ניתן להזמין את המוצרים (וגם דוגמיות) במייל info@fresh-look.com או להגיע למשרדים באור עקיבא.
לבקשת אחת המגיבות: אפשר גם להזמין בפקס 04-6261795, בטל' 04-6295000. המשרדים נמצאים ברח' האילן א.ת. צפוני אור עקיבא, פתוחים בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00.

שירות נוסף שטרם נתקלתי בשכמותו - רוב תכשירי הטיפוח אותם תקני מלווים במוצר מוקטן להתנסות למשך שבועיים, כך שאם המוצר לא יתאים לך תוכלי להחזירו סגור לחברה (ובנוסף, בקניה חוזרת תקבלי שוב את מוצר ההתנסות כך שתוכלי לקחת לנסיעות). רעיון אדיר!
בפוסט הבא-סדרה נוספת של אנה לוטן. אל תלכו לשום מקום!


בואו להיות חברים בדף הפייסבוק של הבלוג במרחק קליק אחד
ולא לשכוח את דוגמית השבוע החדשה מצד ימין





9 תגובות:

  1. מסכימה עם כל מילה שלך- ליאורה מקסימה אמיתית. ישר שאלה אותי מה סוג העור שלי, מה מפריע לי וכו' ושלחה לי דוגמיות מעולות- אני נהנית מכל רגע.
    איזה כיף שיש חברה שמתנהלת כך בארץ, לא?:)

    השבמחק
    תשובות
    1. ליאורה נהדרת!
      הלוואי וחברות אחרות היו לומדות משירות הלקוחות שלהם..

      מחק
  2. אנה לוטן זו חברה מדהימה עם מוצרים מעולים, וליאורה מקסימה. אני נאמנה להם כבר שנים, וכיף לשמוע שיש עוד שמרוצות מהם :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון מאוד!
      לא הכרתי את המוצרים שלהם עד כה, אבל עכשיו נראה לי שזו התחלה של ידידות מופלאה☺

      מחק
  3. מאוד אוהבת את מוצרי אנה לוטן. הייתי משתמשת ברוב המוצרים שלהם שנים רבות.ברבדוס וחבריו. כיום ההתלהבות שלי ירדה וכבר יש לי גם המון מוצרים של חברות אחרות. אני משתמש רק בקרם טיפוח איזור העיניים שלהם. נחמד.

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא את קרם העיניים טרם ניסיתי.. מקווה בקרוב.

      מחק
  4. האם "פרש-לוק" היא מין חברת בת של אנה לוטן? ראיתי שיש להם אתר אינטרנט נפרד.
    האם את המוצרים שלהם גם ניתן להשיג רק דרך קוסמטיקאיות?

    השבמחק
    תשובות
    1. סדרת פרש לוק מיועדת בד"כ לבתי מרקחת, בעיקר לייצוא. הוחלט למכור את המוצרים בארץ בשיווק ישיר, כפי שכתבתי.
      אני לא בטוחה אם זו חברת בת או רק סדרה שלהם, שמכיוון והיא מיועדת לייצוא יש לה אתר משל עצמה. אברר ואחזור אלייך.
      אפשר להזמין במייל info@fresh-look.com, בפקס 04-6261795ובטל' 04-6295000. אוסיף זאת לפוסט.

      מחק
    2. ולהסבר יותר מעמיק-זהו מותג המיוצר ע"י חברה-בת של אנה לוטן והמידור הוא רק לצרכי שיווק.

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...