יום רביעי, 29 באוגוסט 2012

Anna Lotan-Golden Silk-Facial Serum

סדרת הזהב של אנה לוטן היתה הראשונה לחשוף את יתרונות פרי האבליפיכה הסיבירי ללקוחות בארץ. האבליפיכה ידוע כצמח מרפא לייעודים שונים, לשימוש חיצוני ופנימי. רכיביו תומכים בהתחדשות העור, מזינים ומרככים אותו, מונעים יובש והזדקנות בטרם עת.
סדרת הזהב מכילה מעט מאוד (אם בכלל) חומרים פעילי שטח, על מנת למנוע תחושת יובש אחרי השימוש בתכשיר, לצמצם תופעות לוואי ולהאריך את זמן התועלת מהתכשיר. המוצרים מיועדים לעור רגיל עד יבש ויבש מאוד, בכל הגילאים, השימוש בהם מבטיח עור קטיפתי זוהר, שיפור ניכר בלחות העור, הגנה מגורמים סביבתיים. ישנם גם מספר תכשירים לגיל המבוגר, בעלי בסיס מרוכז ותכונות אטימה חלקית על מנת לקשור את הלחות לעור לאורך זמן.
קיבלתי שתי שפופרות קטנות של סרום משי זהוב. הוא נקרא ע"י החברה "תכשיר ממכר" וזה באמת נכון: המרקם כל כך נעים ומזמין, צהבהב-זהבהב כיאה לשמו, מחליק על העור כמו חלוק משי חלקלק. בעל ניחוח נעים ורענן, מעט שומני (מכיל שמנים מצויינים-אבליפיכה, כאמור, וגם חוחובה, נבט חיטה ועוד) אך נספג מהר. העור קורן ולא מבריק, מרוכך ונעים. מכיל גם ויטמינים שונים המשמשים נוגדי חמצון.
יש למרוח מתחת לקרם יום או לילה, או אפילו בפני עצמו ללא קרם-ניסיתי והתחושה נפלאה. העור מוזן והלחות חוזרת אליו, כך שבימים חמים במיוחד אין חובה למרוח קרם לחות מעליו, הוא נספג מעולה ומעניק מראה קורן ובריא.
המחיר: 150 ש"ח, 50 מ"ל.
אני כבר מרגישה מועשרת!

 

בואו להיות חברים בדף הפייסבוק של הבלוג במרחק קליק אחד





 
 
 

6 תגובות:

  1. אותי שכנעת

    השבמחק
  2. מה קורה יקירה? הפסקת לקנות בגדים ונעליים??? מתגעגעת לפוסטים האופנתיים הכה מוצלחים שלך...בתקווה שהרמז לא נפל על אזניים ערלות...

    השבמחק
    תשובות
    1. את צודקת בהחלט! קודם כל אכן יש בצורת.. שנית בקרוב יהיה פוסט מפתיע שאני עובדת עליו כבר הרבה זמן.
      אני שמחה שאת אוהבת את הפוסטים האופנתיים שלי וצר לי שהזנחתי אותם קצת ):

      מחק
  3. איזה פוסט מקסים. אני באמת חושבת שאנה לוטן ממכרת. לי יש Liquid Gold - Solid Gold למרות שיש לי עור שמן אני משמשת בו רק לאיזור הרכות . עוד קצת חומר שם ...אף פעם לא מזיק. אבל לצערי המוצרים שלהם פחות מטפחים עור שמן.

    יעלי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה☺
      מה שנכון-נכון, ממכר בהחלט.
      בדקת לגבי סדרת קליר לעור שמן? אני לא מכירה אותה כי העור שלי אינו שמן, אבל קראתי עליה.

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...