יום שבת, 17 בדצמבר 2011

מגפיים (לא) קונים מהר These boots are made for walking

נכון שכתבתי שאת רוב הקניות לחורף כבר עשיתי, אבל את הקניה הבאה אני מתכננת כבר שנתיים בערך אז זה לא נחשב.. כבר הרבה זמן אני מחפשת מגפיים נורמליים-שחורים, עקבים גבוהים אך סבירים (לא סטילטו), עשויים לייקרה ונצמדים לרגל, והקדימה של המגף לא שפיצי ולא מעוגל, משהו באמצע, וכמובן-לא יקרים.
והנה, לאחר חרישה של חנויות הנעליים בפראג (לא מצאתי) וחרישה של אתרי נעליים בארץ מצאתי את מבוקשי באתר של קליגולה.
ביום שישי שעבר הייתי בקניון אבנת בפ"ת, בקומה החדשה-קומת המותגים. נכנסתי לכמה חנויות נעליים לראות אם אמצא מגפיים אחרים העונים על הקטגוריות לעיל, ואז נכנסתי לחנות בשם ליקריש. מיד ראיתי על המדף מגף שחור עשוי לייקרה עם עקב לא גבוה וחרטום לא עגול ולא שפיץ. הפכתי את המגף וגיליתי ש.. כן, כן, כתוב קליגולה, וזהו מס' הדגם שהתלהבתי ממנו. איזה קטע! בכלל לא ידעתי שמוכרים נעלי קליגולה בחנות הזאת. מיד מדדתי ולרגע הייתי סינדרלה, זאת עד שגיליתי שיש פגם קטן במגף אחד. באסה! ביקשתי זוג אחר כשבלב ידעתי שזה הזוג האחרון וכך כמובן היה... אצה רצה המוכרת למחשב ובדקה-יש זוג אחד נוסף ואחרון בר"ג! מיד התקשרה לסניף כדי לברר והבטיחו לשלוח את הזוג לסניף בפ"ת. שילמתי (אני לא אוהבת לשלם עבור משהו שטרם קיבלתי אבל לא היתה לי ברירה כי זו המדיניות) וחיכיתי. גייסתי את אמא שלי למשימה (תודה אמא) כי אני לא כ"כ מגיעה לקניון הזה. והנה ביום חמישי אמי היקרה הגיעה אלי ובאמתחתה זוג מגפיים שחורים יפהפיים וחדשים. מיד בדקתי אותם היטב, מדדתי אותם ו... חיוך גדול עלה על שפתי.
אתמול הכנתי סדרת צילומים לתיעוד התופעה:





חצאית-וינטג' שלי מהילדות
גרביונים-המשביר לצרכן
מגפיים-קליגולה

Skirt-vintage-mine
Tights-Hamashbir Lazarchan
Boots-Caligula

For the last couple of years I have been looking for the right boots: black, high-yet-normal heel (not a stilato), made of lycra and not expensive ones. I did'nt find any in Prague, but found near home.. I saw them in a shoes net website and fell in love.
I've been to the mall last Friday and found those boots in a store which does'nt belong to that shoes net I mentionded, apparently they are selling their shoes. So I've tried them on and Cinderella-like for a second-they fit! but then I saw this little defect which made me very unhappy, especially when I heard it was the only pair in the store... The salesperson ordered me another one from another store and I payed and waited...
Then on Thursday my dear mom brought them and I tried them on and looked very carefully-they were all good! I'm soooo happy! They are great with skirt, dress, leggings-you name it. 




8 תגובות:

  1. אהבתי את המגף הקלאסי. העקב נראה מאוד נוח. החצאית מהממת. אשר לגרביון, אני מניחה שהייתי גורבת צבע סולידי כדי להראות אלגנטית, אך אם רצית לשבור את המראה הרציני בהחלט מוצלח.

    חברתי הטובה, מכורה לנעלי קליגולה. טוענת שהיא יכולה ללכת על עקבים כל היום ולהרגיש טוב.

    גם אצלי נדיר שאשלם על פריט טרם הגיע לחנות וזאת בשל נסיון לא מוצלח עם זיכוי ומריחת זמן.
    כאן די הלכת על בטוח (מצחיק, שם הפוסט האחרון שלי:A SAFE BET)אז היה שווה לך
    תתחדשי, כמה כיף למצוא באמת את מה שרוצים.

    השבמחק
  2. תודה! אכן העקבים מאוד נוחים. החצאית זה סיפור מצחיק-לא זכרתי את קיומה ואמא שלי הביאה לי אותה לפני איזה חצי שנה יחד עם כל מיני בגדי ילדים שנשארו אצלם ומאז חיכתה בארון שלי. לא כ"כ יודעת לאן ללכת איתה-נראה לי שעברתי את הגיל.. הגרביונים הוורודים נועדו באמת לשבור ולתת טוויסט קטן כדי להדגיש את המגפיים.
    יוצא לי בערך פעם בשנתיים לקנות קליגולה-רוב הנעליים שלי מגזית, אבל אף פעם לא נפלתי איתם (כפל משמעות-משחק מילים שכזה).
    תודה על האיחולים!

    השבמחק
  3. היורשת חובבת נעליים של גזית, לדעתה הם מאוד נוחות, אני אף פעם לא נפלתי מהן (אם משחק מילים אז עד הסוף). חובבת לבוטין, LOL. מתהלכת עם ניין וסט, לערב ויציאות. ROCKPORT, אקו ואירוסולס ביום יום בשל ברכיים בוגדניות.

    השבמחק
  4. גם אני אוהבת ניין ווסט ליציאות ואירועים. ביום יום יש לי סנדלים של אירוסולס שאני מאוד מרוצה מהם-הגעתי במקרה דרך קופון שקניתי והיתה תמונה של סנדלים יפים שלהם, והם באמת מאוד מאוד נוחים. השאר-כל מיני, אפילו של קסטרו וגולף.

    השבמחק
  5. אחותי, ואני בכלל לא זכרתי שהיתה לך כזו חצאית כשהיינו ילדות...
    מקסימה שלי, אוהבת את הבלוג שלך שלפעמים מקדים את הדיווח הטלפוני. תוכלי ללבוש את החצאית בשילוב גרביונים שחורים/חומים/בז' ועליונית בהירה מסריג דק. דווקא נראה לי מדליק.

    השבמחק
  6. גם אני לא זכרתי, אחותי האנונימית... אולי זה בכלל לא היה שלי.. עליונית-את מתכוונת בצבע סלדין?? סתם.. אולי, אנסה פעם ותגידי איך זה נראה.

    השבמחק
  7. השלמתי פערים בבלוג שלך.. הכל כתוב ממש מקסים וכייף לקרוא.
    המגפיים מהממות! ואם הן באמת נוחות כמו שאת טוענת זה פשוט מושלם:)

    השבמחק
  8. הי איריס, ברוכה הבאה!
    תודה על המחמאות-הן מחממות את ליבי :)
    המגפיים באמת מאוד מאוד נוחים ולא מרגישים שהעקב כזה גבוה.

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...