יום חמישי, 3 באוגוסט 2017

מה הפרופיל שלך?

כבר כתבתי בעבר מספר פוסטים על חב' פרופיל ופריטיה המיוחדים, והנה לאחרונה עקב חוסר במשאב הזה הקרוי זמן החלטתי להזמין מאתר החברה. אין סניף של פרופיל בקניון הסמוך לאיזור מגורי-וחבל!-ולא רציתי לכתת רגליי לסניף מרוחק, לכן אונליין שופינג נראה רעיון מצויין. הרעיון הכללי היה מכנסיים עד אחרי הברך מאחר והקיץ הגיע, ואילת, וכו', ומשום מה מכנסיים מעל הברך לא כל כך הולמים אותי; וכן שמלה אוורירית ונעימה. את שניהם מצאתי באתר.
המשלוח הגיע מהר מאוד עם שליח עד הבית.
לשמלה הדקיקה לוק של דנים למרות שהיא מכותנה, צבעה כחול ולה שני כיסי תכלת עמוקים. חוץ מזה יש לה שני פרפרים. שוליה במראה פרום ואין לה שרוולים. הכי חשוב-היא עושה באוויר! עברה את מבחן הקטנה. אורכה מגיע עד מתחת לברכיים והיא נעימה עד מאוד.
לקחתי אותה לאילת לנסיעת מבחן:





עקב החום והפרפרים שעל השמלה, החלטתי שאין צורך לאבזר מדי: צמידים מ-Next וסנדלים מאלדו, הכל בזהב, יספיקו בהחלט.

מכנסי הפסים הפתיעו אותי לטובה: פסים בגווני כחול-אפור-לבן, כיסים קדמיים ואחוריים, הבד דק אך יציב ואורז, במתניים גומי (בגלל זה רכשתי אותם. אני בזמן האחרון בעניין של גומי במתניים. ולא, אני לא זקנה. עדיין). ישנה מידה אחת בלבד-וואן סייז, ולשמחתי התאימה לי. לדעתי תתאים למידות 36-40. בתמונה באתר היתה חגורת חבל וחשבתי שהיא לצורך המחשה בלבד. מה רבה היתה הפתעתי לראות את החגורה מצורפת למכנסיים. איזה כייף! לגמרי מוסיפה עניין. חבל רק שאין גוונים נוספים למכנסיים... 
יחד עם המכנסיים והשמלה צורפה מתנה: שרשרת אתנית מדליקה בגווני כחול וצהוב. 





ואי אפשר בלי תמונת אווירה מאילת...





2 comments:

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...