יום רביעי, 12 באפריל 2017

פסח 2017

יצאנו מעבדות לחירות כביכול, ניקינו את הבית עד לטפטופי הגשם/בוץ, חיפשנו כל בדל חמץ, רכשנו מתנות במיטב כספנו וישבנו לארוחה. איזו מן חירות זאת אם עובדים כל כך קשה? על מה ולמה? כל השנה לא מנקים? רק בפסח?
אבל מה שיותר חשוב זה-מה לובשים?
השנה התארחנו אצל אחותי ומשפחתה. לא התחשק לי ללבוש לבן, גם ככה התחילה עונת הלבן: יום הזכרון? לבן, יום העצמאות? לבן, שבועות? לבן... החלטתי על גוון יותר אביבי ולביש-ורוד! ולא סתם ורוד-ורוד all over.
כזו אני. טוטאלית.

החולצה עם התחרה ושרוולי השיפון, יחד עם חולצת הקומביניזון שמתחתיה, נרכשו ברומא לפני שנתיים - ראו בפוסט המרהיב של שבועות (לינק). גוון הוורוד-בייבי הזה כל כך חגיגי, יחד עם התחרה, שזה בהחלט מפצה על ה-אין לבן.
מכנסי הבזוקה נרכשו באתר Next לפני מספר שנים, גזרתם סיגר ולכן מחמיאים כמעט לכל אחת. גוון שלישי של ורוד-הנעליים. אני קוראת להן סירות בגלל החלק העליון הבולט, למעשה זהו דגם ונוס. נרכשו ב-Couple of לפני כמה שנים ונוחות בטירוף. 
אומרים שהוורוד הוא הצבע של הקיץ הנוכחי. אצלי ורוד נוכח כל השנה, בכל עונה, כנראה שהיה לי חסך בילדות אז אני מפצה. חוץ מזה שהוא עושה מצב רוח (אופטימי וזה).

אפילו הלק ורוד!

ארוחת החג למחרת נחוגה אצל הורי אהובי. תכננתי ללבוש חולצה תכלת ועליה התבסס כל הלוק, אבל בסוף היא הוכתמה בטעות (באסה) אז החלפתי לחולצה אחרת שתאמה את שאר האאוטפיט. החולצה העליזה נרכשה בשוק Portobellow  בלונדון, יחד עם חולצה נוספת באותו הסגנון, עם הדפס אחר. אני אוהבת את ההדפסים הנאיביים האלה. המכנסיים נרכשו אצל אלינור אשכנזי. שימו לב לשילוב בין הפסים במכנסיים להדפס בחולצה-חגיגה לעיניים. הסנדלים שעשו את הסיפתח לקיץ נרכשו באתר Topshop לבת מצווה של האמצעית. וגם-סוף סוף לק!



הצמיד מתקופת התיכון בערך, והתיק היה של אמא


חג שמח ♥ 








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...