יום חמישי, 17 במרץ 2016

שמלות הנוחות שלי

אני קוראת להן "שמלות הנוחות שלי" כי אלו השמלות שהכי כייף ללבוש: רחבות, גמישות, לא רואים אם עלית 2-3-5 קילו בחורף, אפשר ללכת איתן בנוחות לפיקניק, או לטוס לחו"ל במחלקת תיירים צפופה או סתם ליסוע שעות באוטו לאנשהו.
יש לי מקבץ די נאה של שמלות כאלה, וכאן תראו שלוש נבחרות.
הראשונה נקנתה ממש לאחרונה: היא סגולה, ארוכה מאוד, לא צמודה, נעימה-נעימה ומשובבת נפש. יחד איתה קניתי טייץ כחול-אפור כהה. גם טייצים הם בגד-כייף: מחממים ברובם, אורזים ונעימים, ותמיד מוסיפים טאץ' מיוחד לבגד.
השרשרת היתה של אמי ועברה אלי, התיק מיועד במקור ליוגה, אבל כפי שהספקתם להכיר אותי אני פדלאה אז הוא לא משמש אותי ליוגה. למעשה לא משמש אותי כלל. לא לקחתי אותו לשום מקום עדיין, והוא אצלי כבר כמה שנים... יום יבוא.


שמלה וטייץ: S. wear, נעליים-נעלי מרקו, תיק-מגה ספורט, משקפי שמש-אופטיקנה

השמלה השניה נקנתה גם כן לאחרונה ב-S. wear. היא שחורה ויש לה המון נקודות לבנות קטנות וצפופות. התאמתי לה ג'גינגס בצבע קרם שקניתי ב-Dorothy Perkins, שרשרת לב (גם מאמא) ו-Bucket bag אפור שהזמנתי מאתר New Look אחרי שנדלקתי על החנות בלונדון.



שמלה: S. wear, ג'גינגס: Dorothy Perkins, אוקספורד: Asos, תיק: New Look, משקפי שמש: X-ray

השמלה השלישית חורפית יותר ונקנתה בשנה שעברה בעין השלישית. היא עבה מאוד ומחממת, אך לדעתי התכווצה מעט בכביסה כי נראית לי יותר קצרה משהיתה...
קרדיגן האוברסייז האפור נקנה ע"י אחי ואשתו כמתנה ליום הולדתי. ענקי, מחמם, ואפור. מי צריך יותר מזה?
המגפיים טריים ממש, קניתי ב-Aerosoles. הם מגיעים כמעט עד הברך, עשויים לייקרה גמישה ומחממת, ויש להם רוכסן מאחורה וקצה עגול ומבריק. נוחים עד מאוד להליכת-שופינג בת שעות רבות. התיק בעל המסר החשוב הגיע אלי לאחר שזכיתי בפעילות פייסבוק של Comme il Faut.



שמלה: העין השלישית, שרשרת: טופ טן, ג'גינגס: Next, קרדיגן: גולף, מגפיים: Aerosoles,
תיק: Comme il faut.

מרגישים בנוח?






2 comments:

  1. אני תמיד מעדיפה גזרות אוברסייז. יש בזה משהו סקסי

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...